Преди с Марея TD100 имах същият проблем със светването на кода на таблото и няма диагностика. Ако има значение с Виза пробвах. Проблема се оказа, че има две букси за диагностика, на дясното бомбе на макферсона бяха. На едната букса беше К-линия и маса, а на другата L-линия и маса. Не знам защо така беше направено или дали е оригинално. Като пробвах само през К-линията се получаваше точно този ефект със светването на кода. Като закачих и двете без проблем направих диагностиката, параметри в реално време - всичко във Визата си работеше.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с връзване към еку
Collapse
X
-
ilko-gd написа:Преди с Марея TD100 имах същият проблем със светването на кода на таблото и няма диагностика. Ако има значение с Виза пробвах. Проблема се оказа, че има две букси за диагностика, на дясното бомбе на макферсона бяха. На едната букса беше К-линия и маса, а на другата L-линия и маса. Не знам защо така беше направено или дали е оригинално. Като пробвах само през К-линията се получаваше точно този ефект със светването на кода. Като закачих и двете без проблем направих диагностиката, параметри в реално време - всичко във Визата си работеше.който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар