здравейте,имам следния проблем .....при ляв мигач всичко си е перфект днеска за сефте ми го направи това... като пусна десния мигач и ми гори бушона и ми спира функците на таблото само свети таблото на колата и е в движение ел.км изчезват и оборити бенз скоростомер всичкоето го превключвателя...... играх си отварях го почиствах след това монтирах и пак същотонякакви съвети и ако някои знай какви пари върви втора ръка
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
при задаване на мигач гори бушон ...
Collapse
X
-
:D Започнал си от грешното, че и най-труднот нещо . Някъде по кабелите към крушките за десния мигач имаш късо съединение. Отвори си десните мигачи, огледай фасунгите, буксите, почисти ги и с един мултицет, или пробна лампа на 12 волта, провери за късо съединение. Намери го и го отстрани, чак тогава сменяй бушони, че то не е никак хубаво да тормозиш ключа и релето на на мигачите с такива токове, от които гори бушона.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
-
ами да ти кажа по -рано като си гледах 1-2 крушки и докат заключвам колата и спря да мига... и пуснах после аварините и ги нямашебушона е изгорял 100% ама май наистина има някаде окъсяване ... утре ще го погледна по обстойноявно няма да е от ключа ..утре пак ще споделя какво е излязло и дано да се разреши проблемамерси за съветите ,че бях се наточил да земам ключ и да го сменям .... и сигорно щеше да е без резолтатмерси много
Коментар
-
На Веско проблема е в липса на маса, да проверка на стопвовете и фаровете ще трябва. Обаче при Ванката ... нещо интересно се заформя покрай бутона за аварийните май. Трябва да изчакаме проверкит и да каже какво е открил.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
така, след 3-4 часа висене в гаража го решихме проблема уж ..... хахПърво, изключихме предните мигачи да гледаме да няма късо съединение някаде отзад, и всичко наред, после отпред... и там добре, гледахме страничния и там също добре.Странното е, че при ляв ще кажеш колата няма и спомен от проблем, а при десен ... веднага гори бушон, и при аварийни също.Накрая изкарахме конзолата/барчето под СД-то, дето е... не бях го вадил до сега и решението беше - копчето за аварийни светлини според схемитеЧе гледахме на аутодатата схемата как аварийните минават и от там към мигачите....и отидох отсреща - оп 1 копче от 1 Мареа 2.4 жтд, мисля, че беше, защото само предницата я имаше на колата - за 5лвИ.. монтирахме и видяхме, че на самата букса, тя е на 2 реда, дето влиза в аварийното ключе, не прави добра връзка на горния ред (пролича си по светлината на ключето, в лампичката.....) Аварийният ключ беше си добре, само дето взех нов, но 5лв ... де не си ги давалСлед това ровихме при бушоните, буксите, намерихме точната букса.... и вадихме кабела с ушенцето, дето е вътре в самата букса, и изведнъж дойдоха.. и до сега всичко е бомба, ама на 1-2 пъти ми се стори, че при десен мигач леко потреперва лампичката на таблото, докато се прибирахама поне го знам вече от къде е голяма играчка, ама за сега е добредано да съм помогнал на някой, ако има подобен проблем, или поне на любознателните ще им е интересно :Д
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар