Колата е Пунто 2000 г. 1.9 JTD, имам я от 3 години, но последната не е много карана и акомулаторът й беше изтощен. Заредихме акомулатора и реших да я стягам, за да може да я кара синът ми. Та проблема е следния: След като заредих акомулатора, покарах автомобила около 1 седмица. Последните 2 дни бяха натоварени и не го бях палил. Днес го запалих, за да го покарам малко отново и ме спряха, тъй като левият фар на Пунтото спира да свети след като клопна в дупка (така и не можаха да ми помогнат дори в гараж занимаващ се с поправка на коли). Фарът се оправя след като го ударя с ръка, но органите на реда все пак решиха да ми напишат фиш (това не е от значение сега предполагам). Изключих автомобила докато слязох да си получа документите и когато се качих отново нямаше палене. Бутахме, но запалване не осъществихме. Добре, че някакъв добър човечец излезе и ми даде ток. Запалих след като ми даде ток и я карах известно време, но се притеснявам проблема да не би да не е в акомулатора, ами динамо или стартер. Надявам се да ми помогнете и предварително се извинявам, ако има подобна тема, защото не успях да отркия с търсачката.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем при Пунто свързан с тока, нужен за запалване
Collapse
X
-
нужно е ти самия да си помогнеш като разсъждаваш логически.ти самия знаеш-силно или слабо върти стартера.ако върти силно,то тогава имаш проблем с налягането в рейла,който в повечето случаи се дължи на зацапан регулатор и горивен филтър,чистиш регулатора и сменяш горивния филтър..покарай я малко и пак пиши в какви режими гасне и кога-на топъл или студен мотор,също като угасне кога пали
-
Изчистете и стегнете масата на купето и мотора, почисте и намажете с грес клемите.За фара му стегнете буксите. И няма да е никак лошо да му ударите една товарна вилка на акумолатора че щом е на 3 години си е за проверка отвсякъде.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
donkito написа:Не е стартера. Акомулаторът си беше отишъл. Благодаря ви за помощта, а относно фара ще пробвам да видя дали пък ще успея да го поправя най-накрая. Благодаря!Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар