Келоги помпата има ли реле и ако има къде е то. Вчера си спрях. След 1 час се върнах, паля и дърво. Колгата запалва вдига до 1000 оборота и гасне. така 10тина пъти и спря да пали изобщо. Помпата не се чува да вие. Извадих я, подадох й напрежение директно и работи но на кабела няма никой. Набеждавам също и алармата, но до сега не съм се занимавал с аларма и не знам на какъв принцип е и дали спира и тя тока към помпата. Имам фабричен имобилайзер, но при него всичко е 6+ ( светва за секунда и изгасва) Натисках и копчето под седалката и пак никой
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с бензиновата помпа. Няма ток до нея (пунто мк1)
Collapse
X
-
Тая помпа беше с две букси нали, едната за таблото другата за захранването на помпата?Провери къде ти е релето на помпата и виж я извади тоя помпа да я видиш в какво състояние е. Ако е прекъсната масата провери краш бутона.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Търсих в ауто дата но нещо немога да го открия и после чичо Гугъл ми показа ,че то попринцип не е като другите релета на външен вид http://www.ebay.co.uk/itm/Fiat-Punto...item257220de5bFiat Bravo 1.4 12v '95
Коментар
-
и аз това бях набедил за въпросното релеаларма имам и да си призная без да искам по най баламския начин я изгорих. Много ми е интересно какво и как е прекъсвала ако изобщо го е прекъсвала.Фабричен имобилайзер имам и си работи. Онзи бутон до сегалката го натисках, но няма ефект. Той какво точно прекъсва ? + към помпата ?Да вкарам и малко пред история. Колата ми правече проблеми от 5 6 дена преди това. Като мина през някоя компа и угасва. Намерих проблема и той беше в релето което е преди алармата. Всяка аларам която съм виждал има таквоа реле преди нея. от ключа се взема + минава през нея и заминава.. Таа този проблем го оправих уж, но накрая се стигна до тук. Игнорирах това реле вързах директно кабелите, които минават през него на управляващата част ( бубината) и другите 2 на чукчето.Пунтак 1.1 с лека измама под капака
Коментар
-
проблема е решен. Бушон! Но не от тези които са наредени до акумулатора. Този беше на края на 2 кабела ( бял-кафяв). Този кабел е захранващ на помпатаи като информация да дам ако на някой друг му се случи такъв проблем и прочете темата - на помпата има 5 кабела: кафяв-бял, лилав-черен, черен, червен , червен-бялот това, което разбрах като разкостих навсякъде:- кафяв-бял - плюс за помпата- черен и лилаво-черен - отиват до бутона под шофьорската седалка- червен и червено-бял са за нивомера на помпатаплюса на помпата ( кафяв-бял ) върви от помпата до бушонната кутия, от бушонната кутия до двигателния отсек, там минава през едно 15 амперово бушонче и влиза в релето, което е на снимката.Пунтак 1.1 с лека измама под капака
Коментар
-
Пунто
Ето тук има схема http://web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/schema4.htmи описание на цветовете кабели http://web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/legenda.htmможе да се преведе то Гугъл
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар