Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с бензиновата помпа. Няма ток до нея (пунто мк1)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с бензиновата помпа. Няма ток до нея (пунто мк1)

    Келоги помпата има ли реле и ако има къде е то. Вчера си спрях. След 1 час се върнах, паля и дърво. Колгата запалва вдига до 1000 оборота и гасне. така 10тина пъти и спря да пали изобщо. Помпата не се чува да вие. Извадих я, подадох й напрежение директно и работи но на кабела няма никой. Набеждавам също и алармата, но до сега не съм се занимавал с аларма и не знам на какъв принцип е и дали спира и тя тока към помпата. Имам фабричен имобилайзер, но при него всичко е 6+ ( светва за секунда и изгасва) Натисках и копчето под седалката и пак никой
    Пунтак 1.1 с лека измама под капака

    #2
    Един познат имаше същия проблем. Излезна ,че помпата е загубила маса и по спомен имаше 2 черни кабела , към единия вързахме маса и е хванахме за болта на задната седалка. Но при възможност измери с уред или пробна лампа дали има + на помпата като хванеш - от купето
    Fiat Bravo 1.4 12v '95

    Коментар


      #3
      това ще го пробвам утре. Иначе кабелите по мои спомени са: Розов, черен, сив , кафяв, лиаво-черен
      Пунтак 1.1 с лека измама под капака

      Коментар


        #4
        Тая помпа беше с две букси нали, едната за таблото другата за захранването на помпата?Провери къде ти е релето на помпата и виж я извади тоя помпа да я видиш в какво състояние е. Ако е прекъсната масата провери краш бутона.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          мне, с една обща е и точно за това реле питам къде е докато не съм разкостил цялата кола
          Пунтак 1.1 с лека измама под капака

          Коментар


            #6
            Търсих в ауто дата но нещо немога да го открия и после чичо Гугъл ми показа ,че то попринцип не е като другите релета на външен вид http://www.ebay.co.uk/itm/Fiat-Punto...item257220de5b
            Fiat Bravo 1.4 12v '95

            Коментар


              #7
              Как мериш дали има + отзад сам като оставиш колата на контакт ли?
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                кола

                Е сам няма да стане трябва да е много бърз нали тя спира да работи след има няма 10 секунди Виж едни бушони ЗАД двигателя и релето е там едно бяло има една черна кутия До седалката има едни бутон натисни го CODE на таблото гасне ли .Да няма аларма да прекъсва нещо та да не пали .
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  и аз това бях набедил за въпросното релеаларма имам и да си призная без да искам по най баламския начин я изгорих. Много ми е интересно какво и как е прекъсвала ако изобщо го е прекъсвала.Фабричен имобилайзер имам и си работи. Онзи бутон до сегалката го натисках, но няма ефект. Той какво точно прекъсва ? + към помпата ?Да вкарам и малко пред история. Колата ми правече проблеми от 5 6 дена преди това. Като мина през някоя компа и угасва. Намерих проблема и той беше в релето което е преди алармата. Всяка аларам която съм виждал има таквоа реле преди нея. от ключа се взема + минава през нея и заминава.. Таа този проблем го оправих уж, но накрая се стигна до тук. Игнорирах това реле вързах директно кабелите, които минават през него на управляващата част ( бубината) и другите 2 на чукчето.
                  Пунтак 1.1 с лека измама под капака

                  Коментар


                    #10
                    ето и релето
                    Прикачени файлове
                    Пунтак 1.1 с лека измама под капака

                    Коментар


                      #11
                      проблема е решен. Бушон! Но не от тези които са наредени до акумулатора. Този беше на края на 2 кабела ( бял-кафяв). Този кабел е захранващ на помпатаи като информация да дам ако на някой друг му се случи такъв проблем и прочете темата - на помпата има 5 кабела: кафяв-бял, лилав-черен, черен, червен , червен-бялот това, което разбрах като разкостих навсякъде:- кафяв-бял - плюс за помпата- черен и лилаво-черен - отиват до бутона под шофьорската седалка- червен и червено-бял са за нивомера на помпатаплюса на помпата ( кафяв-бял ) върви от помпата до бушонната кутия, от бушонната кутия до двигателния отсек, там минава през едно 15 амперово бушонче и влиза в релето, което е на снимката.
                      Пунтак 1.1 с лека измама под капака

                      Коментар


                        #12
                        Пунто

                        Ето тук има схема http://web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/schema4.htmи описание на цветовете кабели http://web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/legenda.htmможе да се преведе то Гугъл
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар

                        Working...
                        X