Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнение за Авто Ресиивър JVC KD-R421

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Мнение за Авто Ресиивър JVC KD-R421

    Колеги кажете си мнението за Авто Ресиивър JVC KD-R421. До сега съм с BLAUPUNKT SAN REMO MP28
    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
    Втората......пак същата!
    (_-_)______////_______(_-_)
    Punto75-Вече на жената!
    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

    #2
    Като гледам описанията - от трън та на глог :D JVC е много уважавана от мен марка, но това дето си го харесал, нещо май няма общо с нея. 4х50 W на 12 В през 10А бушон - само през крив макарон. За да е истина, това чудо трябва да черпи поне 250 вата, което ще рече ~ 21A консумация. През 10А предпазител, ще прекараш не повече от 4х20 W . Познай колко е вярна информацията за това JVC и колко е такова Намери някой, който си е купил такова аудио и виж дали ти харесва как свири. Иначе може и да се набуташ.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #3
      а това SONY CDX-GT44U или CDX-GT35U
      Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
      Втората......пак същата!
      (_-_)______////_______(_-_)
      Punto75-Вече на жената!
      Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

      Коментар


        #4
        Вие тука май само по описания работите...хах..Само глупости пишете..........Хубаво е JVC-то.Взимай смело.За разлика от блаупункта ,ще ти се стори че си "взимаш мерцедес".Звука му е много по чист.И като техника е по здраво.Мощността ,която се изписва по техниката за кар аудио е винаги автомобилна и макс.(за малко пространство).П.С..Сонито е за предпочитане....но гледай да е с 3бандов еквилайзер.Това дето си го харесал е с 7бандов и много трудно ще го настроиш...
        FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

        Коментар


          #5
          galinchooo написа:
          Вие тука май само по описания работите...хах..Само глупости пишете..........Хубаво е JVC-то.Взимай смело.За разлика от блаупункта ,ще ти се стори че си "взимаш мерцедес".Звука му е много по чист.И като техника е по здраво.Мощността ,която се изписва по техниката за кар аудио е винаги автомобилна и макс.(за малко пространство).П.С..Сонито е за предпочитане....но гледай да е с 3бандов еквилайзер.Това дето си го харесал е с 7бандов и много трудно ще го настроиш...
          Точно ! Това е първото което се набива в очите, а щом описанието е подвеждащо, на какво друго да повярвам ? На качествената техника, не изписват подвеждащи данни JVC за мен е една от най-добрите марки и не виждам как за оригинално JVC, ще дават фалшива информация. От тук нататък, за мен на това чудо на техниката, просто са решили китайците да напишат JVC на панела. :D За това му дадох идея, да намери някой с такова аудио и да го чуе как свири. Тия рекламни трикове - 150W при RMS = 2x5W са нещото което ме отказва от една техника.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #6
            виж какво извадих от сайта на JVCAmplifierMaximum Power Output 4 x 50WContinuous Power Output (RMS) 4CH x 20W RMS at 4 ohms and no more than 1.0% THD + NMOS-FET Amplifier oAudio DAC 24-битов Ц/А преобразувател oКонтрол на силата на звука според източника oСмекчаване на силата на звука oКонтрол на баланса/фейдър oEQ 3-лентов параметричен еквилайзер iEQ oКонтрол на силата на звука oHPF oПревключвател за макс. мощност на усилвателя oМоя въпрос е да очаквам ли по чист звук и малко по силен, по добро радио и -т.н по принцип клоня към JVCа това как е Авто Ресиивър PIONEER DEH-142UB
            Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
            Втората......пак същата!
            (_-_)______////_______(_-_)
            Punto75-Вече на жената!
            Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

            Коментар


              #7
              В крайна сметка ще избирам м/у:*Авто Ресиивър JVC KD-R422*Авто Ресиивър PIONEER DEH-142UB*Авто Ресиивър SONY CDX-GT39UВие за кое сте?
              Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
              Втората......пак същата!
              (_-_)______////_______(_-_)
              Punto75-Вече на жената!
              Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

              Коментар


                #8
                Вземай JVC -тo. И другите не са повече от 20W на канал, това поне май има най-много възможности, и щом колегата го хвали ... Но 4х20 W изглежда реално.
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #9
                  OK!
                  Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                  Втората......пак същата!
                  (_-_)______////_______(_-_)
                  Punto75-Вече на жената!
                  Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                  Коментар


                    #10
                    bmahob написа:
                    В крайна сметка ще избирам м/у:*Авто Ресиивър JVC KD-R422*Авто Ресиивър PIONEER DEH-142UB*Авто Ресиивър SONY CDX-GT39UВие за кое сте?
                    И трите марки са читави и здрави.Не създават ядове.Паинерите новите вече са боза.ЖВЦ-то зимата искат тук там ресет(нещо са бъгави).Както ти писах сонито е най-здраво и има много добра динамика.Тва сони gt39u е от по стария модел с 3бадовия еквилайзер за който ти споменах да си вземеш.То свири най хубаво от 3те които си изброил.П.С..Тунера на сонито е най-силен и бърз.
                    FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                    Коментар


                      #11
                      са гледам JVC KD-r521 e на промо 139лв, хм казваш сони-то ще свири по добре от JVC-то
                      Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                      Втората......пак същата!
                      (_-_)______////_______(_-_)
                      Punto75-Вече на жената!
                      Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                      Коментар


                        #12
                        bmahob написа:
                        са гледам JVC KD-r521 e на промо 139лв, хм казваш сони-то ще свири по добре от JVC-то
                        Хах..Не само казвам а си е така.Не чета описания...С това се занимавам и на месец ми минават 100ци през ръцете в продължение на 10-11години вече.Всякакви марки на всякакви коли...Знам на всяка една кола какво,как да се сложи за да свирне на максимум.А по повод че има подвеждаща информация сте в голяма грешка.Казах по горе че мощноста на кар аудиото се измерва в автомобилна мощност(демек макс)За малко пространство.При жвц.пайнер,сони,алпин и др. няма такава подвеждаща информация и няма как китаец да лепне щампа на оригинален плеър или каквото и да е друго....
                        FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                        Коментар


                          #13
                          точно, търся хора с опит, а не дето четат само х-ките. :D
                          Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                          Втората......пак същата!
                          (_-_)______////_______(_-_)
                          Punto75-Вече на жената!
                          Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                          Коментар


                            #14
                            Аз пък от 30 години ремонтирам какви ли не електроники, и тия измислени мощности ти казвам че не струват. Няма автомобилна кенефна и кухненска мощност. Има си реална мощност, която говори истината. Всичко друго са търговски трикове. Да казвам ли, че мини система с такава "музикална мощност от рода на 2х80 W - реноме марка, на истински 10 ватови тонколони свири като телефонна слушалка, а 2х4 вата български радиокасетофон и скрива шайбите от всякъде. Тия трикове ги прилагат от поне 2х10 години На истинските неща - реално, дават реалните параметри в описанието. За това говоря, майсторе Тия дървета, дето ги монтираш "вече 10 години" само са минали покрай истинските неща :D Успех !
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              #15
                              Дават реални мощности на домашна и професионална техника само.На кар аудиото е друга бира вече заради малкия обем.Нали се сещаш че 20вата в кола е едно а ако ги изкараш на площада или в голяма зала ще е като радиоточка... няма да чуеш нищо..хахаха..Преди години от пайнер ми бяха пратили сервизни описания.Та вътре съвсем ясно си пише:rms- 2по10,5W(2po35W max)...............................0.5mosfet power rms- 2по11,5W(2по45W max)при коефицент на изкривяване 0,3mosfet power rms-2по19,5W(при коефицент на изкривяване 1,0-1,5%)То просто без трансфертер на напрежението мен ми е ясно че няма как да изкара от 12-14волта, повече от 12 вата и то с малък коефицент на изкривяване..Те ги пишат 2 по 20w RMS ама при коефицент на изкривяване 1.0%(което вече не е музика а резачка за ушите)...Преди години ми попадна алпин 2по 50вата(rms2po20w,НО....освен стандартната букса имаше и кабели директно за акумулатора..хахаха..късаше елипсите наред..Имаше трасфертер и вдигаше напрежението на 2 по няколко си вътре.И естествено на цена 1400лв само тунер(без цд,без нищо)Ако искаш цд слагаш и чеинджър допълнително обаче...
                              FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                              Коментар

                              Working...
                              X