Здравейте на всички ! Нов съм тук, тъй като си купих моята кола (Bravo SX 1.6 16V) Януари месец и до сега не ми се е налагало да се допитвам за нещо, тъй като гледах сам да се справям, но ето че реших да я продам и имам някои проблеми, които обхващат няколко теми и не съм сигурен дали тук е точното място за публикуването на тази тема, но да ме прощават администраторите Търсих из форума и из интернет, но информацията която намирах беше на чужди езици или не беше свързана точно с проблем като моя и за това ако съм пропуснал или не съм видял нещо предварително се извинявам и като отговор може някой да ми даде линк към темата ( ако е било писано за подобен проблем).Въпроса и проблма ми е следния:Когато ходих да купувам колата, момчето каза, че нямала аларма и за това нямал дистанционно с ключа (и в него няма копче). По този начин знаех , че колата няма аларма и си карах - няма проблем, заключвам си я от вратата и готово.През времето в което е при мен обаче забелязах, че има обемни датчици, ключета по вратите, на капака и сметнах, че може би някога е имала аларма, но или е свалена когато са я докарвали, или някой се е правил на майстор нещо и е изгоряла или нещо такова. В един момент обаче, прибирайки се с мойта приятелка диодчето на централната конзола започна да мига , както и аварийните ми. Спрях, изгасих колата (мислейки, че ще се оправи), но проблема дори се влоши - започна да пищи! До някъде се зарадвах за това, че имам аларма, но се сетих че няма как да я спра , тъй като нямам дистанционно. До този момент не съм знаел къде е и каква е и в тъмното я търсих, но ни пищялка - ни чудо .. Махнах минусовата клема на акумулатора и тя продължи да пищи. Накрая чух от къде идва и извадих буксата. Оказа се, че такава аларма има още един приятел със същия Фиат като моя и зет ми на Опела. Алармата е с ключе за изключване (което също нямам) и това, което записах от нея е следното: M387-287M87-75TPDP-6037Търсейки данни за това чудо в интернет подразбрах, че е Meta System . И така проблема е там, че нямам дистанционно да я спра, а докато пищи ми прекъсва тока до бензиновата помпа и колата ми работи само на газ. Молбата ми е някой със сходен проблем да сподели какъв цвят е жицата, която прекъсва бензина или нещо такова, защото не ми се носи да ми правят дистанционно, тъй като както вече споделих ще я продавам и не ми се дават пари допълнително. Просто искам колата да си работи на бензин. Попринцип се занимавам с компютри и електроника, но просто не ми се рови из инсталциите, защото незнам кой какво е правил, а италианска кола за пръв и последен път си купувам и си нямам идея за какво става дума там. Подразбрах в един пост тук , че има 4 жици на бензиновата помпа, два от които са за датчика вътре за нивомера , а другите са плюс(кафяво - бяла) и минус (черна) и се чудя дали ако подам директно ток до там ще тръгне бензиновата помпа, но пък алармата да е направена да прекъсва някви клапи или нещо подобно.. Казаха ми и за копчето под седалката да погледна за възможен проблем и че имало някаква съчма, но на напипване не остановявам нищо нередно..Другото което исках да попитам е свързано с ел. регулирането на фаровете. Попринцип нямаше тази екстра, но ми подариха фарове с машинки и си намерих пластмасата около километража с регулатора. Останових, че от буксите на моторчетата излизат 3 жици, 2 от които са минус, а третата плюс. Мисълта ми е дали ако подам захранване и вържа фаровете с регулатора той си обръща плюс/ минус или трябва някакво реле да се слага допълнително?Още един път благодаря предварително за отговора и се извинявам, ако темата не е подходяща за раздела. Попринцип гледам всичко сам да си оправям , но както вече казах ще продавам колата и искам поне тези неща да отстраня, за да не занимавам следващия собственик и да няма пазарлък в цената, а да ходя по майстори - файда за допълнителни харчове няма Лека вечер на всички!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Аларма и инсталация на ел. фарове на Bravo 1,6 SX
Collapse
X
-
Ех тия гадни италянски коли, дето само ги купуват за първ и последен път .Раздел "Често задавани въпроси" -> Съдържанието на секцията - директни линкове -> Ел. регулиране на фаровете (Браво/а) - РЕШЕНО. Относно алармата, не мога да помогна.
Коментар
-
nikolce написа:Ех тия гадни италянски коли, дето само ги купуват за първ и последен път .Раздел "Често задавани въпроси" -> Съдържанието на секцията - директни линкове -> Ел. регулиране на фаровете (Браво/а) - РЕШЕНО. Относно алармата, не мога да помогна.
Коментар
-
Добри новини - справих се с ел. фаровете! Още един път благодарности на nikolce ! Оказа се дори, че съм си имал инсталация само че съм имал една букса за фара там не са две та си подхванах жената да опъне жички до другия фар, че на нея и е интересно и изявява желание да се занимава и си направих още една :D . Но с бензиновата помпа не успях.. отворих корите около волана и имаше само едно оранжево реле и нищо повече.. нито снаждани жици, нито прочие.. Хванах алармата и тя поне има ключе както споменах , та счупих ключалката и се оказа че е на метода "Ако ключа е врътнат - има ток, ако не е - "нема ток" та с две думи все 1 спрях алармата, но бензиновата помпа остана отново незадвижена Почвам да се съмнявам че проблема с нея се е появил още от преди това, или въпросния бутон под седалката ме гъбарка та реших да подам директен ток на помпата от акумулатора да видя дали ще завърти поне да знам дали е от нея или причината продължава да бъде в инсталацията.. Ще пробвам тези дни и ще пиша
Коментар
-
Здравейте и съжалявам че чак сега пиша, но сега намерих време да се позанимавам с бензиновата помпа. И така проблема се оказа по сериозен от колкото трябва да бъде - и бензиновата помпа изгоряла и ток до нея - няма.. Пробвах какво ли не - без резултат. Видях бушноте под капака (понеже зад жабката нямам) - здрави са. Всички релета цъкат, надписа CODE гасне всичко изглежда да е наред , но ток отзад няма. Проследих инсталацията видях и копчето доло при него видях че много хора са писали че то може да е проблема - е не то проблема, защото дори и до него ток не стига. Понеже четох, че при някои номера става, когато се извади 5А бушона отпред и помпата тръгва остава да видя дали това ще помогне и да видя един приятел има доста части за браво( понеже и той имаше такова )ще взема неговото бяло реле което е отпред при двата бушона да го сменя да видя дали ще се оправи.. ако и при тези бъдещи мерки не се оправи имам един въпрос - ако примерно пусна + от акумулатора през ключе и го закарам на бензиновата помпа отзад, а минуса и го хвана за купето някъде отзад дали ще има проблем, защото попринцип нали има едно заработване на помпата когато дам на контакт за 3-4 секунди и после спира. Ако я направя на ключе и когато искам да карам на бензин просто я превключа да речеме дали няма да и стане нещо или пък да дави двигателя с прекалено много гориво? Също така държа да отбележа че съм с обикновена газова ловато и ми е важно да работи на бензин, защото когато е студена много трудно пали, а и съм я пуснал да се продава и е важно да работи на бензин, за да мога да взема цената, която и искам в обявата. Благодаря на всички предварително и още един път се извинявам за писането след толкова време.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар