Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

стило проблем с клаксон

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    стило проблем с клаксон

    Здравейте, от днес имам проблем с клаксон спря да работи, не е давал признаци, че ще се предава не знам какво му стана, дали бушон или нещо по - сериозно е замлъкнало за винаги, моля за съдействие.
    fiat stilo 1.9jtd 2003

    #2
    Проверяваш бушона,мериш дали стига ток до отпред.Ако стига най-вероятно е изгорял ако не търси проблема по кабелите или в волана.

    Коментар


      #3
      кола

      Виж самия клаксон дали работи ако го намериш де Иначе трябва да сваляш аербега и да гледаш там освен бушон.Черно и червено жиците на клаксонаhttp://forum.fiat-bg.org/files/resiz...2467_120.jpgи http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=589608
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Re: кола

        kluchar написа:
        Виж самия клаксон дали работи ако го намериш де Иначе трябва да сваляш аербега и да гледаш там освен бушон.Черно и червено жиците на клаксонаhttp://forum.fiat-bg.org/files/resiz...2467_120.jpgи http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=589608
        Първия линк защо ли го познавам (от един мой друг пост)А сега сериозно, по темата: По-вероятно е да е от бушона. Може и да е здрав, но да не прави добър контакт (поне в нашия случай беше така). Тоя бушон се намира при акумулатора, ей го кой е:Размърдай / смени, нагласи и виж, пък тогава търси друго
        Прикачени файлове
        ПРОДАВАМ ДЖАНТИ СТИЛО
        Stilo JTD 115 2003 бегачка
        Brava 1,4 12V 1997 на газ
        Tempra 1,4 1993 и тя на газ
        i dr. та като се почне от 125р ... и те на газ

        Коментар


          #5
          абе тези бушони нямат вадене
          fiat stilo 1.9jtd 2003

          Коментар


            #6
            Ами сигурно са клеясали и от там е проблема.Хващай с клещите и дърпай смело. Само не стискай много
            ПРОДАВАМ ДЖАНТИ СТИЛО
            Stilo JTD 115 2003 бегачка
            Brava 1,4 12V 1997 на газ
            Tempra 1,4 1993 и тя на газ
            i dr. та като се почне от 125р ... и те на газ

            Коментар


              #7
              пробвах с тази джаджа която е при бушоните до волана да ги извадя ама не мърда гадта му с гад, а като го извадя как да провера дали е от него на негово място да сложа друг със номер 15 или няма значение кой ?
              fiat stilo 1.9jtd 2003

              Коментар


                #8
                Желателно е да сложил пак същия ама за пробата може и малко по силен плюс 5-10 ампера.Все пак имай едно на ум,може да има проблем по инсталацията и да прави късо.

                Коментар


                  #9
                  и ако не е от бушона на какъв майстор трябва да я карам? Колко струва новия клаксон ?
                  fiat stilo 1.9jtd 2003

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    Класкона е 7-10 лв ама първо виж твоя дали работи дай му 12 да видиш дали е той проблемаhttp://www.fiatforum.com/gallery/dat...4052009240.jpg
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      fiat_stilo_2012 написа:
                      пробвах с тази джаджа която е при бушоните до волана да ги извадя ама не мърда гадта му с гад, а като го извадя как да провера дали е от него на негово място да сложа друг със номер 15 или няма значение кой ?
                      Аз това за клещите наистина го имах предвид.Обикновено трябва да си му сложиш номер 15, което значи 15 ампера , но и да сложиш друг за пробата няма значение. За постоянно, ако сложиш по-голям няма да е добре, понеже ако има проблем, вместо да ти изгори бушончето, ше ти изгори самия клаксон Ако държиш да идеш на майстор, то естествено трябва да е на електрикаджия. Аз обаче все си мисля, че ще излезе от бушона... Опитвам се да кажа да не даваш излишни пари по майстори, без нужда де.Успех!
                      ПРОДАВАМ ДЖАНТИ СТИЛО
                      Stilo JTD 115 2003 бегачка
                      Brava 1,4 12V 1997 на газ
                      Tempra 1,4 1993 и тя на газ
                      i dr. та като се почне от 125р ... и те на газ

                      Коментар


                        #12
                        колеги, смених бушоните но отново нямам свирка единственото което забелязох е че при натискане на клаксона се чува прищракване откъм акумулатора (цък цък) някакво такова...
                        fiat stilo 1.9jtd 2003

                        Коментар


                          #13
                          Ами от това дето цъка, трябва да отива ток до клаксона. Клаксона е през реле, защото черпи голям ток. Провери това реле дето цъка за окислени или нагорели контакти, провери дали отиват 12 В на клаксона, как са му кабелите ...
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар


                            #14
                            е къде се гледа това реле кат дигна капака все едно индианец гледа компютър
                            fiat stilo 1.9jtd 2003

                            Коментар


                              #15
                              Не знам къде е на Стило -то. Хвани някой да натиска клаксона и търси от къде се чува. Като намери от къде идва звука, с пипане ше усетиш кое точно цъка, то е релето. И дори предполагам че има още един бушон, който е за силовата верига и е повече от 15 А ( номера на бушона означава до какъв ток държи). Предполагам че релето е в същата кутия, дето е снимал колегата и най-вероятно е онова розовото до бушна който е посочил. Извади този бушон, и виж дали пак ще цъка релето.
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар

                              Working...
                              X