Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с тока, отиващ към ECU (Пунто, МК1)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с тока, отиващ към ECU (Пунто, МК1)

    Колеги, не съм много в час, затова ще я вода на майстор, но първо да се посъветвам с вас :Пунто, 1.2, 75, ’94г., гасне отвреме на време, когато е на скорост, в движение. Понеже се съмнявам в много неща, че са причината, а нямам намерение да сменям едно по едно на принципа "проба - грешка", гледам да открия проблема, преди някой майстор да почне да се упражнява Питането ми е следното : Когато извадя голямата букса на ECU-то и почна да проверявам с мултицет, на 4-ти пин имам волтаж на загасена кола, а като дам на контакт имам и на 4, и на 5-ти. Волтажа си е нормален, около 12V. Дотук добре, но ако направя с пробна 12 волтова крушка опит тя да светне, не иска - защо? Нали мултицета ми показва, че имам волтаж, а не може да накара 12-волтова крушка да светне?Та се опитвам да разбера дали точно тази липса на (нормален) волтаж, отиващ към ECU не е причина да ми гасне в движение
    Фиат Пунто 1.2 75 `95

    #2
    Aми сега ще ти обясня. Тия 12 V минават през някакво голямо съпротивление и затова само с уреда ги хващаш. Та какво всъщност са 4 и 5 ти крак на ECU. Връзка между конт. ключ ?
    FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
    FIAT Punto sx 75 '94

    Коментар


      #3
      slav4o_vt написа:
      Та какво всъщност са 4 и 5 ти крак на ECU. Връзка между конт. ключ ?
      Не зная, просто само там уреда отчита напрежение, но не зная дали факта, че не може да светне пробната лампа не се дължи на повреда някъде по веригата (нагорял кабел, лоша връзка, реле) и оттам колата ми да гасне така без причина. Разсъждавам и моля за мнение
      Фиат Пунто 1.2 75 `95

      Коментар


        #4
        Re: Проблем с тока, отиващ към ECU (Пунто, МК1)

        А що не си погледна свещите ? Инжекторите дали не са запушени , или нещо друго по запалителната система и горивната , асе навря точно в компа ? Попринцпи в бензина има много боклуци ... Може някое реле да ти праи проблем не задължително да е ECU-то ... То поскоро винаги проблемите са извън него ... Рядко в него е проблема
        >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

        Коментар


          #5
          Re: Проблем с тока, отиващ към ECU (Пунто, МК1)

          Fiat_Punto11 написа:
          асе навря точно в компа ?
          Проверих какво идва до него, сега се чудя къде да търся по веригата защо имам волтаж, а крушката не свети Иначе и аз се съмнявам в много неща, едното е датчик на коляновия вал, но едно по едно
          Фиат Пунто 1.2 75 `95

          Коментар


            #6
            И така като си мерил всъщност къде закачи масата на уреда ?Най-добре е на минуса на акумулатора. Когато слагаш лампата сложи и нейната маса там.
            FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
            FIAT Punto sx 75 '94

            Коментар


              #7
              Re: Проблем с тока, отиващ към ECU (Пунто, МК1)

              loudidd написа:
              Fiat_Punto11 написа:
              асе навря точно в компа ?
              Проверих какво идва до него, сега се чудя къде да търся по веригата защо имам волтаж, а крушката не свети Иначе и аз се съмнявам в много неща, едното е датчик на коляновия вал, но едно по едно
              Щот мож да няма ампераж а само волтаж
              >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

              Коментар


                #8
                slav4o_vt написа:
                И така като си мерил всъщност къде закачи масата на уреда ?Най-добре е на минуса на акумулатора. Когато слагаш лампата сложи и нейната маса там.
                Точно така, на минуса сложих и мултицета, и лампата. А защо може да няма ампераж?!
                Фиат Пунто 1.2 75 `95

                Коментар


                  #9
                  Mи да е нагоряла клемата на бушона нещо. Лампата нали свети ако е директно вързана към акумулатора ? Или на акумулатора да не е стегната клемата добре. Случвало ми се е давам на контакт всичко ок и като кажа да запаля и цък и всичко угасва и после неще. След доп стягане се оправя. Всъщност като изгасне в движение таблото продължава ли да свети ?
                  FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                  FIAT Punto sx 75 '94

                  Коментар


                    #10
                    slav4o_vt написа:
                    Всъщност като изгасне в движение таблото продължава ли да свети ?
                    Да.
                    Фиат Пунто 1.2 75 `95

                    Коментар


                      #11
                      loudidd написа:
                      slav4o_vt написа:
                      Всъщност като изгасне в движение таблото продължава ли да свети ?
                      Да.
                      Ем тя вероятно гасне на празен ход И вероятно пали трудно като е студена Ако е така ме навява към друго
                      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                      Коментар


                        #12
                        кола

                        Не пипай ECU не е проблема в него поне така мисля . Виж 1 релето и бушоните зад двигателя 2 масата под акумулатора 3 буксите на акумулатора . Ела да пробваме с друго ECU да видим дали ще прави проблем.
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар

                        Working...
                        X