Колата е Браво 97-ма SX.Още като я взех, стъклата й се вдигаха малко бавно спрямо на баща ми (Брава 99 ЕLX).И дясното стъкло винаги е по-бавно от лявото.Когато колата е запалена, стъклата са бавни, но когато е само на контакт, може да заспиш, докато се вдигат.А ако съм на контакт само и вдигам едновременно двете стъкла, дясното почти спира.Мислех, че е от акумолатора, защото не знаех кога е купуван.Но все пак съм забравял CD-то да свири цяла нощ и на сутринта си пали от първия път.От есента съм с чисто нов акумулатор, обаче ел. стъклата пак са бавни!!!Миналото лято сменях колоните във вратите и смазах и ел. механизмите, но ефектът беше пренебрежимо малък.Дали няма някаква утечка на ток?Не е голям проблем това нещо, но ме дразни!Къде може да е проблема?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бавни ел. стъкла на Браво
Collapse
X
-
Колега моето браво е същата година само,че е "GT" и пак имам същия проблем .... дори понякога дясното не се отваря и някакво реле "Цъка и цъка и не се сваля помпя го 10-15 пъти то си цъка ама накрая тръгва" казаха ми че имали някакъв заводски проблем .... ама сега чувам жилата скърцат и мисля да ги отворя и смажа ако има ефект ще ти кажа..Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
Ex.Bravo 1997 1.8 GT
Коментар
-
И аз имам същия отвратителен проблем,даже ми се е случвало когато десния прозорец е леко запрашен и от машинката на шофьорската седалка не може да се смъкне,а трябва да се протегна и да го смъкна от неговата машинка.Пък затварянето,направо брадясвам,ако ми се наложи да го смъкна го вдигам винаги със дясната машинка и му помагам с ръка.В най-скоро време при наличие на такова ще отворя и ще видя как са буксите.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Ibiza написа:Колега моето браво е същата година само,че е "GT" и пак имам същия проблем .... дори понякога дясното не се отваря и някакво реле "Цъка и цъка и не се сваля помпя го 10-15 пъти то си цъка ама накрая тръгва" казаха ми че имали някакъв заводски проблем .... ама сега чувам жилата скърцат и мисля да ги отворя и смажа ако има ефект ще ти кажа..
Коментар
-
аз също имах браво и при мен беше така и от лявото ключе се вдигаше шо годе добре а от дясното бавно после смених дясното и започна вдига по бързо от дясното но като се загледате стъклата не са прави а имат някаква извивка и точно когато е там стъклото направо запъва така че мисля дали не беше само от формата на стъклотоSTILO JTD
Коментар
-
uBaHoBB написа:Ама при мен дясното стъкло се вдига бавно, независимо дали го вдигам от ключа на моята врата или от другата.Ама май от дясната врата се вдига малко по-бързо.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Има и някаква разлика в ел. инсталацията на коли преди и след 1999г. Бензиновото ми Bravo е произведено 11.98г. а дизеловото 03.00г. Вярно че са с различно ниво на оборудване SX и GT, но разликата е огромна. При старото го имам вашия проблем а при по-новото въобще нямам разлика ляво/дясно стъкло и от кой бутон (лява/дясна врата) ще се вдига/сваля.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
ivailo rachev написа:uBaHoBB написа:Ама при мен дясното стъкло се вдига бавно, независимо дали го вдигам от ключа на моята врата или от другата.Ама май от дясната врата се вдига малко по-бързо.
Коментар
-
batproho написа:Има и някаква разлика в ел. инсталацията на коли преди и след 1999г. Бензиновото ми Bravo е произведено 11.98г. а дизеловото 03.00г. Вярно че са с различно ниво на оборудване SX и GT, но разликата е огромна. При старото го имам вашия проблем а при по-новото въобще нямам разлика ляво/дясно стъкло и от кой бутон (лява/дясна врата) ще се вдига/сваля.
Коментар
-
колеги проверете колко волта достигат до моторчето като натиснете копчето според мен са лоши връзки по ел.трасето и има загуби от кадето идва и по малък токи по бавно вдигане на стъклата другото смажете си водачите и те позатягат от време на време ( с парафин става перфектно)аз имах подобен проблем на едно толедо (лоши връзки) и десния джам хич го нямаше докато не му прокарах нови кабели от копчетата до машинката и смазах водачите и сега всичко е точнопробваите с контактен спреи да напръскате всички връзки от моторчето до бушоните а пък може и самите кабели да се нещо не в ред пробваите директно 12V от АБ на моторчето да видите как се сваля (нормало или бавно)това е което мога да се сетяШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
uBaHoBB написа:batproho написа:Има и някаква разлика в ел. инсталацията на коли преди и след 1999г. Бензиновото ми Bravo е произведено 11.98г. а дизеловото 03.00г. Вярно че са с различно ниво на оборудване SX и GT, но разликата е огромна. При старото го имам вашия проблем а при по-новото въобще нямам разлика ляво/дясно стъкло и от кой бутон (лява/дясна врата) ще се вдига/сваля.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар