Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

сваляне на стъпково моторче на пунто мк 2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    mr_none написа:
    Като цяло този проблем от много работи може да се проявява. Поне като съдя от собствения си опит. Аз го имах доста сило изразен когато не ми беше зацепен правилно ремъкът (но то там ясно). След това пак го имаше, но по-слабо изразен. Имах проблеми и с ламбдата, след смяната се оправи. Имал съм го от лошо гориво и от мръсен дросел. Сигурно и от още една купчина неща може да го има и този проблем .
    Аз искам да попитам за пунто 2, 1.2 16v. Имам проблем с оборотите стоят на 500 при загрял двигател на място и понякога гаснее , но рядко и след 4-5 секунди си се качват на 700-800. Сменил съм ламда сонда, защото така показа на диагностика и вървенето сякаш се оправи НО оборотите не От какво може да е ?

    Коментар


      #32
      Re: сваляне на стъпково моторче на пунто мк 2

      punto_2 написа:
      знае ли някой как се сваля ,защото не намира, никакви болтове?! и още нещо възможно ли е да е от него проблема че като дам рязко газ и в първите 1-2 сек.не се форсира,след това поема,и на газ ,и на бензин е едно и също?!
      Много е възможно проблема да идва от запушен катализатор!

      ex. Fiat Punto MK2 2001год. 1,2i бензин 60ps.

      ex. Fiat Punto MK1 1995год. 1,1 бензин 55ps.

      Коментар


        #33
        Днес си играх с дросел клапата на колата и открих много лесен начин за сваляне на стъпковото моторче. След като го свалих се оказа, че не е имало никакъв ефект от почистванията, който бях правил до сега, а те са две за една година. За съжеление телефона ми прави доста скапани снимки и не мога да ви покажа разликата преди и след почистването, но тя е огромна. А понеже така и така се бях захванал свалих и TPS-a и го напръсках с WD-40.Първо се сваля целият дросел, като ECU-то не се откача от буксите а само се демонтира, чрез двата болта отбелязани в червено. Самата клапа се маха като се развият болтовето отбелязани със син цвят.За да извадите стъпковият мотор ви трябва, малко чукче, плоска отверка и менгеме. Стягате, дросела по показаният начин (не твърде силно, все пак е от алуминий), чукът се поставя по показаният начин и се използва само за упорна точка, а с отверката се бърка в буксата на моторчето и лекичко се натиска в показаната посока, ама леко защото аз без да искам го изтрелях.После чистите старателно и връщате.А TPS-а се вади с помоща на макетно ножче, което се подпъхва в отбелязаните точки, една след друга и постепенно се вади.
        Прикачени файлове

        Коментар

        Working...
        X