Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

сваляне на стъпково моторче на пунто мк 2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Я си смени кабелите и и змери налягането на горивото
    Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
    Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
    Ventura garage

    Коментар


      #17
      Mury написа:
      Я си смени кабелите и и змери налягането на горивото
      и на газ го прави ,тъй че е нещо общо и не е от налягането както и да е не е болка за умиране ,ама не е и приятно

      Коментар


        #18
        Като цяло този проблем от много работи може да се проявява. Поне като съдя от собствения си опит. Аз го имах доста сило изразен когато не ми беше зацепен правилно ремъкът (но то там ясно). След това пак го имаше, но по-слабо изразен. Имах проблеми и с ламбдата, след смяната се оправи. Имал съм го от лошо гориво и от мръсен дросел. Сигурно и от още една купчина неща може да го има и този проблем .
        Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
        Punto GT 1.4 Turbo '99
        Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex

        Коментар


          #19
          Така и никой не отговори на колегата как се сваля това "стъпково моторче" на 1.2 8V.Аз имам проблем с оборотите на празен ход, много лениво реагира, трудно се сеща че е време да си подаде малко газ, за да не угасне или пък да си отнема малко, за да не държи оборотите на 1200. След няколко секунди успява да реагира, но е мнооого дразнещо. Та..... как се сваля "стъпковото моторче" на FIAT Punto MK2 1,2 8V

          Коментар


            #20
            Да приемам ли, че никой не знае как се сваля, или че не се сваля?

            Коментар


              #21
              Колега предполагам идеята ти е да го почистиш.При мен не беше свалено,а се почисти със специален спрей/нямам си идея какъв/.Мога да разпитам човека,който се зае с почистването и да пиша допълнително.
              Животът е това,което се случва докато кроим други планове.
              Love is a language spoken by everyone,but understood only by the heart

              Коментар


                #22
                Да идеята ми е да го почистя, но ми се иксаше и да го огледам хубаво, в крайна сметка и без разглобяване ще стане.

                Коментар


                  #23
                  На mk1 1.2 8v може да се свали но на mk2 не знам.Всмукателният колектор пластмасов или алуминиев е.Защото съм чул че при пластмасовите не можло да се сваля.

                  Коментар


                    #24
                    Ако е като на мареа 1,6 пластмасов колектор се сваля. Просто е набито. Има го като резервна част.

                    Коментар


                      #25
                      не,не се сваля и е заедно с тпс-а и плочката на дросела.е аз го свалих с доста зор с водопроводния ключ(както каза колега е набито) ,но сега от него нищо не става

                      Коментар


                        #26
                        За мареа беше описано как се вади,също и за пунто ,но там беше с електронна газ ако не се лъжа
                        FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                        Коментар


                          #27
                          punto_2 написа:
                          не,не се сваля и е заедно с тпс-а и плочката на дросела.е аз го свалих с доста зор с водопроводния ключ(както каза колега е набито) ,но сега от него нищо не става
                          Не се сваля с водопроводния ключ а с една водопроводна скоба , стягаш я върху моторчето и с една отвртка почукваш по нея . става супер лесно . ТПС а също се сваля и даже се отваря внимателно за почистване.
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                            #28
                            Звучи лесно, но не ми стана много ясно какво трябва да се направи. Можеш ли да дадеш по-подробни инструкции?

                            Коментар


                              #29
                              Взимаш си една водопроводна скоба с размер като тялото на стъпковия мотор, слагаш я върху него и стягаш добре, след това подпираш отвертката на скобата и с един чук почукваш не на едно място . Хубаво е да се прави на свален дросел хванат в менгеме така че да не се надере повърхноста от към гарнитурата, като на мен ми помогна много и една ръка на съседа която подръпваше леко. Моторчето се държи на ръбовете на една ламарина с формата на звезда в предния край. Има уплатнителен пръстен който най-вероятно е заминал(при мен съскаше от там) и затова го упланих със силикон . Общо взето е това. ТПС се вади внимателно с остра отвертка от към зъбчетата и след това се отваря внимателно и се почиства , но това само ако има нужда. Моя измерен на най крайните крачета показва от 1,3 ком до 2,5 ком малко след средата на отваряне на дроселовата клапа и след това пак 1,3ком , като най - важното е да няма прескачане т.е. да се променят стойностите плавно.

                              Коментар


                                #30
                                Аз искам да попитам за пунто 2, 1.2 16v.Имам проблем с оборотите стоят на 500 при загрял двигател на място и понякога гаснее , но рядко и след 4-5 секунди си се качват на 700-800. Сменил съм ламда сонда, защото така показа на диагностика и вървенето сякаш се оправи НО оборотите неОт какво може да е ?

                                Коментар

                                Working...
                                X