знае ли някой как се сваля ,защото не намира, никакви болтове?! и още нещо възможно ли е да е от него проблема че като дам рязко газ и в първите 1-2 сек.не се форсира,след това поема,и на газ ,и на бензин е едно и също?!
Ако е 1.2 16v, се намира вътре в дросела зад пластмасовата капачка. А и да го отвориш, няма какво да направиш, освен да го видиш как изглежда. Едва ли му има нещо честно казано. Възможно е ако ти е мръсен дроселът да се бави повечко, но по принцип електронната газ си е малко мудна.
Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
Punto GT 1.4 Turbo '99
Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex
1.2 8 V е,но незнам свещи са нови ,освен кабелите но пък иначе работи добре ,ако подавам плавно газ няма проблем,само и единствено ако се даде газ рязко
punto mk2 няма стъпков мотор 1.2 16в и 8в е с електронна газ компютъра си определя колко да го отвори, може да да свалиш тръбите, купуваш си спрей за чистене на карбуратори и пръскъш вътре, докато се лъсне.
И двата имат стъпков мотор. Просто 1.2 16v е с електронна газ и стъпковото моторче представлява едно електромоторче, което се управлява от компютъра на колата. 1.2 8v не е с електронна газ и стъпковото моторче е съвсем различно, може да се сваля, чисти, сменя и т.н..
Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
Punto GT 1.4 Turbo '99
Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex
за 1.2 8в съм съгласен моя грешка, ама за 16в-то не можеш да ме убедиш по никакъв начин, като говорим за мк2 не за мк1, там няма стъпков мотор, всичко се оправлява от еку-то, дросела е 100% електрически.
Айде ще сложа две снимки на разглобения дросел на 1.2 16v. Сигурно ще е интересно на някой какво представлява . Можем да кажем, че наистина няма стъпково моторче както е при дросели с жила, но електромоторчето на снимката върши същата работа. То мести дросела когато натиснеш газта и съответна държи празния ход под контрола на ECU-то. А ролята на TPS играят пистичките на платката която се намира на пластмасовата капачка.
Прикачени файлове
Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
Punto GT 1.4 Turbo '99
Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex
колега и аз имам същия проблем като подам рязко гас колата глъхне и след секунда поема и на газ и на бензин е а по повод спора и двата дросела имат стъпков мотор който се управлява електрически от Екутона 1.2 8V е с механична Дроселова Клапа и жило на газта а 1.2 16V е с електрическа Дроселова Клапа и Ел Газ
Шофирай разумно, на пътя не си сам. Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Айде ще сложа две снимки на разглобения дросел на 1.2 16v. Сигурно ще е интересно на някой какво представлява . Можем да кажем, че наистина няма стъпково моторче както е при дросели с жила, но електромоторчето на снимката върши същата работа. То мести дросела когато натиснеш газта и съответна държи празния ход под контрола на ECU-то. А ролята на TPS играят пистичките на платката която се намира на пластмасовата капачка.
аз за какво ти говоря, много добре знам какво има вътре, няма никакъв стъпков мотор.
колега и аз имам същия проблем като подам рязко гас колата глъхне и след секунда поема и на газ и на бензин е
Мисля, че е проблема ти в тпс-а, премериго с мултицепта или иди да ти закачат колата на компютър да се види какви грешки има.
а по повод спора и двата дросела имат стъпков мотор който се управлява електрически от Екутона 1.2 8V е с механична Дроселова Клапа и жило на газта а 1.2 16V е с електрическа Дроселова Клапа и Ел Газ
колега и аз имам същия проблем като подам рязко гас колата глъхне и след секунда поема и на газ и на бензин е
Мисля, че е проблема ти в тпс-а, премериго с мултицепта или иди да ти закачат колата на компютър да се види какви грешки има.
никакви грешки нямам
Шофирай разумно, на пътя не си сам. Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар