Вентилатора на парното на бравото се включва на като минавам през дупки, а и да няма дупки , пак се включва от време на време. Ако е на 0 се включва на различни степени, ако е на 1 пак така - бързо , бавно, спира , тръгва. Като размърдам копчето и спира.Отварял съм го 2 пъти. Пътвия път го изчистих, имаше няква фабрична мазка, огънах перото напред и се позакрепи работата. Изкара известно време и пак почна.Позле пак го отварях но ефекта беше по краткотраен.Който го е отварял знае че работата е доста пипкава и неприятна.Та въпросът ми е, някой ако се е сблъсквал с проблема , и дали е намерил дълготрайно решение?Според мен AUTO степента прави проблема.та се чудя дали да не отрежа жицата дето е за ауто.Другото което си мисля е да разширя разстоянието между контактите за съответните степени. Който го е отварял ще се сети за какво говоря. За другите нямам снимка да им покажа за съжаление.Чудих се дали отпада някой от контактите и ако не му идат всички сигнали да се еключва на ауто, или самият превключвател дава накъсо между 2 позиции.Поздрави.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Вентилатора на парното самовключване. Браво.
Collapse
X
-
Цялата тая магия е свързана с няколко неща, не е само едно тъпо копче. Вентилатора в режим "Ауто" се управлява от климатика. ЕКУ на климатика следи вътрешната температура, външната температура и дали компресора е включен или изключен. Та, ако ти си държиш "копчето" на ауто, съесем нормално е, вентилатора да се включва и да се опитва да охлади или затопли купето. Това е автоматичен режим за поддържане на вътрешната температура. Ако не искаш да се включва вентилатора, трябва да превключиш на позиция 0 (нула). Иначе само се занимаваш с глупости и търсиш начин как да попилееш "копчето" . Ако вентилатора се включва на 1-ва степен, когато "копчето" е на позиция 0, значи ЕКУ на климатика получава сигнал за включен компресор на климатика. Ако това се случи, без да включен компресора на климатика, значи има проблем, но той пак не е в "копчето".Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
-
Проблема си е баш в копчето.Стои си на нула и се включва. и не е да се включи постоянно а за кратки интервали го включва и го изключва. Като пипна леко копчето и спира.Климатика си е изключен.Dido_LyubenovАко това се случи, без да включен компресора на климатика, значи има проблем, но той пак не е в "копчето".Къде е тогава проблема?След като го отварях 2 пъти имаше ефект но не много дълготраен.Bravo JTD 105 '98
Коментар
-
И при мен се случва често от известно време. Brava 1999 г.Като се нашия в някоя дупка, се включва.Оправям го с леко почукване с нокът. Спира. До следващата дупка.Засега не го намирам за кой знае какъв проблем..:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
Извинявам се за офтопика ,но за да не правя нови теми ще използвам тази да попитам вас колеги какъв може да е проблема като пусна парното да духа на топло мирише на гадно ( а зимата не беше така ) а като дам на студено и спира да мирише ( колата е фиат браво ако има значение )Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
Ex.Bravo 1997 1.8 GT
Коментар
-
Ibiza написа:Извинявам се за офтопика ,но за да не правя нови теми ще използвам тази да попитам вас колеги какъв може да е проблема като пусна парното да духа на топло мирише на гадно ( а зимата не беше така ) а като дам на студено и спира да мирише ( колата е фиат браво ако има значение )Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Колата е Брава 1.2 16В 2000 година. Копчето за вентилатора работи изправно на степен 1 до 4, а на 0 и автомат прави каквото си поиска. Самоволно на напълно равен път се форсира на макс за секунда, после спира, после се форсира и намаля, все едно въздиша все едно прави слаб контакт като на максимална степен, независимо, че е на 0. Ако се понатисне панела около копчето с ръка понякога се оправя, понякога не. Още не съм му го разглобил, че незнам какво да очаквам, но така като чета, май трябва да търсим втора ръка.
Коментар
-
Ето линк със снимки за какво става дума: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=42119Може да пробвате с макетно ножче или по-добре дремел с някакво зъболекарско борче да разширите малко каналчетата, че са доста тесни. Ако не стане, сменяйте копчето.Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
-
Свалянето е доста пипкаво. Или поне на мен доста ми се опъна. Вторият път даже повече зор видях.Има едно жило дето върти клапите за въздуха и доста проблеми прави и то - опъва цялата конзола с врътките, и трябва да се пробва в кое положение на клапите има най много свобода на движение. Откачих го и извадих навн цялата конзола.Аз до колкото помня, мойте врътки ги свалях през дупката на пепелника. Не можах да ги извадя от така напред както е показал колегата.Bravo JTD 105 '98
Коментар
-
Това копче се почиства с контактен спрей и евентуално може леко да се натегнат пластините. Ел мотора на парното се управлява от електронен вариатор, командван от ЕКУ на климатика. През това копче не минава тока за вентилатора ! Тока през копчето е прекалено малък, понеже дава сигнал на електронни компоненти в ЕКУ -то , което пък води до лесно образуване на патина върку контактните повърхности. От там и грешка в информацията към ЕКУ, за позицията на врътката. Стъргане с макетни ножчета и други приспособления е противопоказно, и може да доведе до тотална повреда на това "копче" ! Не е изключено, както вече казах, проблема изобщо да не е в него. Но за по сигурно, препоръчвам разглобяване, почистване единствено с контактен спрей и намазване с много тънък слой технически вазелин. Възможно е да има проблем в електронния вариатор, който директно управлява мотора на вентилатора, или лош контакт на куплунзите на ЕКУ и електронния вариатор. През тях минава малък ток и най-тънкия слой патина може да бърка работата на цялата схема. Специално за Брава 1.2 16В 2000 г. ще разгледам схемата утре, защото има някакви разлики при различните мотори и година на производство. Въпреки че принципа е един, не мога да кажа конкретно това и това може да с проблемни, без да съм на ясно за какво точно говоря.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар