Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стоп машинката

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стоп машинката

    Здравейте, не ми светят стоповете,а крушките и бушоните са ок,та мисля 4е е от тази стоп машинка. Разгледах я и освен двете жички кои влизат в нея има и една оранжева,която стърчи несвързана.Някой има ли идея тази оранжевата къде се свързва,защото мисля че от нея идва проблема.

    #2
    Re: Стоп машинката

    geshaaa написа:
    Здравейте, не ми светят стоповете,а крушките и бушоните са ок,та мисля 4е е от тази стоп машинка. Разгледах я и освен двете жички кои влизат в нея има и една оранжева,която стърчи несвързана.Някой има ли идея тази оранжевата къде се свързва,защото мисля че от нея идва проблема.
    на каква кола ? :D
    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

    Коментар


      #3
      Re: Стоп машинката

      Fiat_Punto11 написа:
      geshaaa написа:
      Здравейте, не ми светят стоповете,а крушките и бушоните са ок,та мисля 4е е от тази стоп машинка. Разгледах я и освен двете жички кои влизат в нея има и една оранжева,която стърчи несвързана.Някой има ли идея тази оранжевата къде се свързва,защото мисля че от нея идва проблема.
      на каква кола ? :D
      Май червена беше
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #4
        сори,на пунто 1.2 1995г

        Коментар


          #5
          geshaaa написа:
          сори,на пунто 1.2 1995г
          Ако се замислиш реално , схемата протича така на стоповете , взема плюс от някъде , когато колата е котанкт (евентуално контактния ключ) плюса минава през бушон излиза от бушона влиза в прекъсвача на стоп педала (стоп машинката) и заминава за стоповете от там се разделя на 2 едното кабелче заминава за левия другото за десния стоп и стопа взема минус от корпуса на колата. При натискане на спирачките стоп машинката затваря веригата и ти светят стоповете. В слуачая може да я провериш с мултицет , вероятно е на 2 обувки на едната има постоянен ПЛЮС идващ от бушона при контакт на колата. Слагаш мултицета и мериш. Ако имаш плус , вади и 2те обувки на стоп машинката закачи и 2те пипала на уреда за крачетата на стоп машинката и сложи мултицета на зумер. При натискане на педала за стоп зумера ще свирне ако е здрава стоп машинката ... Ако не е я сменяш. 3 тия кабела е за Пунтовци дето имат сигнализация на таблото ,че има изгоряла куршка и стоповете не светят. Предимно повечето ELX я имат ...
          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

          Коментар


            #6
            колега,току-що го пробвах този вариант и зумера свири,значи машинката е ок нали,а сега къде да търся проблема?

            Коментар


              #7
              Бушони, контактен ключ, има ли маса на стоповете, крушките здрави ли са. Отива ли захранване (+12 В) на стоп-машинката ? Отива ли това захранване до буксите на стоповете ?
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #8
                крушките и бушоните са ок, но ме притеснява тая жичка дето стърчи от едната основна,сврзана е за нея и стърчи безцелно

                Коментар


                  #9
                  А видяли идва ли ПЛЮС до стоп машинката , когато е на контакт колата ... Едната обувка дето си извадил трябва да има плюс когато е на контакт , хвани корпус за минус и някаде и мери ... На едната тряа ти покаже 12 V Може данети идва плюс ...
                  >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                  Коментар


                    #10
                    имам мултицет,ама точно това упражнение не знам как се прави,ако можеш кажи точно на кое да го включа и как да меря

                    Коментар


                      #11
                      От схемата се вижда че са 2 №20 минава и през ЧЕКА Като ги укъсиш дали светва стопабуксата на стопа добре ли е леглата на крушките почисти като натиснеш стопа да не светят и мигачите и обратно Може и ламарината да се е изкривила и като натискаш педала на те прави контакт машинката се настройва колко да излиза .http://web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/schema1.gif
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        утре ще ги тествам и тия работи

                        Коментар


                          #13
                          geshaaa написа:
                          утре ще ги тествам и тия работи
                          Машинката му работи , от пробите с мултицет е ясно .. въпроса е идва ли ПЛЮС до нея ...? Колега бучиш едното пипало на едно от 2 те кабелчета обувка за стоп машинката ,другото пипало на корпус (за минус) някъде и мериш Ти сам каза кабелчетата са 2 премери и 2та . Тряа ти по каже на единия 12 V когато е на контакт колата. ПРЕМЕРИ и оня стърчащия :Д
                          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                          Коментар


                            #14
                            Мерси,колега,утре ще пробвам и ще пиша

                            Коментар


                              #15
                              Fiat_Punto11 написа:
                              geshaaa написа:
                              утре ще ги тествам и тия работи
                              Машинката му работи , от пробите с мултицет е ясно .. въпроса е идва ли ПЛЮС до нея ...? Колега бучиш едното пипало на едно от 2 те кабелчета обувка за стоп машинката ,другото пипало на корпус (за минус) някъде и мериш Ти сам каза кабелчетата са 2 премери и 2та . Тряа ти по каже на единия 12 V когато е на контакт колата. ПРЕМЕРИ и оня стърчащия :Д
                              Колега,корпус (нула) кво ще рече някоя ламарина на колата ли,щото ако е така не ми дава нищо с мултицета..

                              Коментар

                              Working...
                              X