Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто мк1 не пали!?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто мк1 не пали!?

    Здравейте колеги!Един приятел има проблем с пунтото спря да пали. Преди както си караше колата гаснеше сваля клемата на акумулатора откача буксата на ЕКУ-то и палеше. Обаче един слънчев ден фиатката реши, че няма да пали повече. Кара я при един майстор и той му каза че е ЕКУ-то е заминало (ту давало сигнал ту не давало на дигностиката). Той побързал и взел ЕКУ със същия сериен номер обаче колата пак не пали (прочетох и видях че трябва да се вземе и ключ и там някаква кутия). Обаче днес се поръчкахме по колата и ни направи впечатление че един бушон е изгорял и помпата върти постоянно като е на контакт, сменихме бушона обаче помпата спря да върти а лампата на таблото (тази дето е като спринцовка мисля че е за дюзите или инжекциона спря да свети).На колата и е махнато CODE имате ли идея къде може да е проблема и с 2та компъра бялата кутия при бушоните примигва червено.Става въпрос за мк1 1.1 55 коня

    #2
    разрових се във форума и видях че на пунто мк1 с 1.1 двигател се сменява ЕКУ+ключ + имобилайзер и някакъв боди комп интересува ме този боди комп какво представлява и къде се намира? И също така патронника за запалителния ключ сменява ли се?

    Коментар


      #3
      Сменява се да, заедно с един пластмасов пръстен, в който влиза малка буксичка с 2 кабела.Компа ти е една метална платка, в която влизат 2 големи букси с много кабели и би трябвало да се намира при дросела.

      Коментар


        #4
        кола

        А колата е Пунто МК 1не 2имо кутията е черна и е зад бушоните на колегата е сложен емулатор което не е присъщо за този модел щото може направо да се махне но трябва да се отваря ECU а така само се сменя иммо кутийката. а диагностика може и да няма щото има емулатор/ все едно няма ключ/Но щом не свети кода другаде е проблема .
        Прикачени файлове
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          как така изведнъж набеждават компютъра.сложи стария и виж защо не пали-от искра или от гориво.има едно бяло реле зад мотора проверете и него.също така релето има и предпазител,провери и него.инжектора как е -също проверете.

          Коментар


            #6
            Колеги по токовете хич ни няма с моя приятел за това си питаме как се проверява релето, как се проверява инжектора? Може ли да е датчик на колянов вал? Също така правеше и друг номер беше изгорял един бушон при двигателя (като погледнеш отпред колата този който е най-отляво май е за бензинова помпа) като няма бушон и дадеме на контакт помпата върти постоянно като сложиме бушон помпата изобщо не върти? Може ли някое реле да е залепило?

            Коментар


              #7
              shlosera написа:
              Колеги по токовете хич ни няма с моя приятел за това си питаме как се проверява релето, как се проверява инжектора? Може ли да е датчик на колянов вал? Също така правеше и друг номер беше изгорял един бушон при двигателя (като погледнеш отпред колата този който е най-отляво май е за бензинова помпа) като няма бушон и дадеме на контакт помпата върти постоянно като сложиме бушон помпата изобщо не върти? Може ли някое реле да е залепило?
              Сложи си нейния комп ... искарай всички свещи и набучи кабелите и завърти и виж дали има искра Опри една по една свещите на корпус ... Ако няма има бушон за тях , където си ровил за бушона на помпата. Другото ,че помпата върти без да спира не е проблем и моита е така ... 3тото да има едно шибано бяло голямо реле двойно на букса пак там при бушоните на помпата , което по скоро губи маса на 10то краче и спира помпата да върти ... Инжектора много лесно може да го проверите .Без да разглобяваш нищо,сваляш само кутията на филтара и като подаде на контатк трябва да впръска гориво то се вижда. Ако не впръска откачи му букса и бучни един мултицет сложи го на 20волта да мери виж какви показния ще даде при контакт и при въртене на стартера ... Според мен или нямаш искра или не впръска гориво. Двигатела е много прост и не създава големи проблеми. Просто бензиновата му система е малко шантава. И аз имам проблеми с инжектора даже ще го сменям. Не го вади чупят се лесно после при вкарването а ги няма като нова резервна част само на старо.Ако те интересува още нещо драсни едно лично.Или на skype razbivacha100 . Извинявам се за неграмотното ми писане предварително ...
              >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

              Коментар

              Working...
              X