Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

След монтиране на ксенон дневният километраж се занулява

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    След монтиране на ксенон дневният километраж се занулява

    Здравейте колеги.Вчера си сложих ксенон на мареата само на късите и десният фар понякога не тръгва от 1-я път че се налага да изключа фаровете и пак да ги включа че чак тогава светва и той но пък и километража се занулява.От какво може да е??

    #2
    Тази тема чете ли я? Ако не си прочети я.
    00' Bravo 105 JTD

    Коментар


      #3
      Много полезна тема само че някой електричар трябва да ми го обясни по поразбираем начин.

      Коментар


        #4
        Има много писано по темата. Включително и от мен. В общи линии проблема е или от кофти маса или от кофти баласти.
        Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
        Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
        Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

        Коментар


          #5
          моят правеше така първите два дни после по-рядко и до 5-6 дни спря.Да отбележа баластите са втора употреба/само господ знае ква марка са/.логично обяснение нямам защо е така.А и не приемам обичаините слаби маси и тем подобни допълнителни кабели релета и други щуротии.слаган е за 20 мин. в обедната почивка на работа /разбираи без всичките т.н. полезни неща/.факт -20 или +50градуса проблеми не съм имал.дано и за напред.освен изчакаи да ти се адаптира електрониката може би е по-умна от нас.
          Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
          Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

          Коментар


            #6
            Един приятел си слага на бравото но нямаше проблеми заработи от раз но при мен що така се полу не знам.Пък и има друго като карам на къси и вкл на дълги премигва и това ме кара да мисля че трябва да има промени по захранването.СЪЩО ИСКАМ ДА ПОПИТАМ КАК ДА РАЗБЕРА МАРЕАТА МИ С ЧЕК ИЛИ БЕЗ ЧЕК Е ??

            Коментар


              #7
              Full_Maxx написа:
              Един приятел си слага на бравото но нямаше проблеми заработи от раз но при мен що така се полу не знам.Пък и има друго като карам на къси и вкл на дълги премигва и това ме кара да мисля че трябва да има промени по захранването.СЪЩО ИСКАМ ДА ПОПИТАМ КАК ДА РАЗБЕРА МАРЕАТА МИ С ЧЕК ИЛИ БЕЗ ЧЕК Е ??
              Слагат се допълнителни кондензатори за премигването. Като се пооправи времето ще снимам моя ксенон с всичките му джаджи. Не съм преправял нищо по инсталацията. Баластите са тънки(препоръчаха ми ги заради проблема с километража) и си взех допълнителни кондензатори. Всичко ми излезе 100 лв. и гаранция на всичко 1 година.
              Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
              Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
              Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

              Коментар


                #8
                Full_Maxx написа:
                СЪЩО ИСКАМ ДА ПОПИТАМ КАК ДА РАЗБЕРА МАРЕАТА МИ С ЧЕК ИЛИ БЕЗ ЧЕК Е ??
                1. Писането само с главни букви се счита за невъзпитано.2. Прочети поне темата, там си пише всичко. Цитат от Оги: "Най-бързият и лесен начин да разберете дали се нуждаете от това, е като дадете колата "на контакт", при всички консуматори изгасени, и накарате някой да дръпне лоста към себе си, или с други думи да присветне със светлинен клаксон. Ако фарът светне по този начин (целия, къс + дълъг), по-долу на снимката, тогава е възможно след слагане на ксенон, да имате проблеми, като описаните по-нагоре."УСПЕХ!
                Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                182A4.000 IAW49F
                LPG - Lovato EasyFast
                ----------------------------
                "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                Коментар


                  #9
                  Значи когато фарът светне по този начин (целия, къс + дълъг) е чек така ли да го разбирам?

                  Коментар


                    #10
                    Пак прочети горната тема
                    Alfa 159 SW 2.4 Ti
                    Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                    "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                    Коментар


                      #11
                      Full_Maxx написа:
                      Значи когато фарът светне по този начин (целия, къс + дълъг) е чек така ли да го разбирам?
                      Колега, вчера отделих известно време да ти напиша ЛС и да обясня по най-най-лесния начин какво е това "чек" и има ли той почва в колите ни, а ти днес питаш дали ако фарът свети по определен начин, е "чек" ?!? Извинявай, ама имай малко уважение към хората, които се опитват да помагат. Последен опит правя:"Чек" е народното наименование на системата, която проверява коя врата врата е отворена и коя лампа от осветлението на автомобила е изгоряла. Идва от английски език, където "check" означава "проверка".Ако имаш на таблото на колата контур на автомобил, върху който светват на различни места червени лампички - значи имаш чек. Ако нямаш контур на автомобил, а само прост оборотомер - нямаш чек. Светването на фара по определен начин е свързано с това да разбереш дали изобщо имаш нужда да си преправиш инсталацията или не. Преправяето на инсталацията НЕ гарантира решение на проблема

                      Коментар


                        #12
                        Благодаря за подробното обяснение и за този цитат "Преправяне на инсталацията НЕ гарантира решение на проблема" сега вече ви разбрах какво искате да кажете с това чек.Значи имам я тая екстра но понеже не сам се занимавал чак с толкова голяма електроника и не разбирам някои думи какво значат и затова се получава така.Сега ако някой ако ми покаже снимки как си го е оправил проблема на марея с чек ще съм му благодарен .

                        Коментар


                          #13
                          Сори, но в твоя конкретен случай, ще е по-добре да си платиш на някой да ти го направи. Ако след такива обяснения и толкова подробно написана и заснета статия пак имаш въпроси, не си за това.Не го приемай лично, просто мнение. Колата си е твоя прави каквото си прецениш!
                          Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                          182A4.000 IAW49F
                          LPG - Lovato EasyFast
                          ----------------------------
                          "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                          Коментар


                            #14
                            Независимо дали проблемът ще изчезне или не - при всички е случаи е по-добре да си направиш преработката, защото като присветнеш на някой със светлинен клаксон, ксенонът ще стартира и хоп - занулен километраж, а и самите лампи ще светнат за миг. Като си направиш преработката - ксенонът няма да стартира, това като цяло е благоприятно за живота на лампите. Иначе за проблема - опитай с някакви филтри дето слагат, аз лично бих си сложил направо нови баласти.

                            Коментар


                              #15
                              Аз имах същият проблем със постепенно затихващо зануляване на дневният километраж.С течение на времето след повече от година и половина проблема изчезна и забравих за него, докато не реших да сменя лампите на ксенона.След смяна на лампите пак се започна същият "проблем".Инсталацията не съм я доработвал и нямам намерение.Карам винаги на фарове,без значение дали е зиме или лете.В момента китайските лампи са по 8-9 лв бройката и не виждам смисъл от заигравката с преправянето на инсталацията.
                              FIAT FORUM BULGARIA
                              Ракията е над политиката

                              Видео от Италфест 2011

                              Коментар

                              Working...
                              X