колеги, взех си един китайски за 25 лв. и имам два проблема:1. препоръчителната височина е 55см с толеранс от 50 до 65 см. за бравата това означава монтаж точно под гумената лайсна (на 50 см). въпросът ми е дали лайсната ще пречи на датчика - в смисъл дали ще я регистрира като близък обект и ще пищи постоянно?2. в упътването относно захранването китаеца е написал: "red and black lines are negative then reversing lamp", което дословно означава "червеният и черният кабел са минус, после светлина за задна скорост". от което излиза, че минуса е червения кабел. според мен, естествено, червеното трябва да е плюс. с известна условност т.нар. английски може да се прочете и като "(кабела с) червени и черни линии е минус, после светлина за задна скорост". наистина, като разцепиш кабела, върху черния остава тънка червена ивица и нещата придобиват някакъв смисъл, но как да съм сигурен, че няма да го изгоря? някой да е попадал на такова свързване?Всякакви мнения и препоръки са добре дошли и благодаря предварително на отзовалите се!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
два въпроса за парктроник
Collapse
X
-
1. Не е проблем да го сложиш малко по-ниско.2. Черната я връзваш някъде на маса, за купето примерно. Червената я връзваш към +12 волта към проводника за крушката за задна светлина.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Колега, височината наистина едва ли чак толкоз ще е проблем.Обикновено на Стилото например оригиналните са на гумената лайсна на бронята. Мойте на времето ги сложих под нея, ето къде:http://forum.fiat-bg.org/garage.php?..._id=8128Ако идват много долу проблемът ще е, че като даваш назад при известен наклон ще те лъже (ще ти писка от асфалта, например).Иначе за превода "red and black" най-верояттно е червено-черната жица.Както колегата по-горе писа е вярно - червеното си го взимаш от +са, дето е на светлините за заден ход, за да може САМО тогава да е включен а черното - естествено на маса.ПРОДАВАМ ДЖАНТИ СТИЛО
Stilo JTD 115 2003 бегачка
Brava 1,4 12V 1997 на газ
Tempra 1,4 1993 и тя на газ
i dr. та като се почне от 125р ... и те на газ
Коментар
-
ivo_Brava написа:Колега, височината наистина едва ли чак толкоз ще е проблем.Обикновено на Стилото например оригиналните са на гумената лайсна на бронята. Мойте на времето ги сложих под нея, ето къде:http://forum.fiat-bg.org/garage.php?..._id=8128Ако идват много долу проблемът ще е, че като даваш назад при известен наклон ще те лъже (ще ти писка от асфалта, например).Иначе за превода "red and black" най-верояттно е червено-черната жица.Както колегата по-горе писа е вярно - червеното си го взимаш от +са, дето е на светлините за заден ход, за да може САМО тогава да е включен а черното - естествено на маса.ПРОДАВАМ ДЖАНТИ СТИЛО
Stilo JTD 115 2003 бегачка
Brava 1,4 12V 1997 на газ
Tempra 1,4 1993 и тя на газ
i dr. та като се почне от 125р ... и те на газ
Коментар
-
мерси! темата за мареята е единствената, която не съм следил и прочел, щото няма много общо с бравата. но май ще открадна идеята за мястото на дисплея, така че благодаря много!иначе изобщо няма теми за брава по въпроса. при нас проблемът е, че номерът е на бронята и няма как да се разположат равномерно датчиците. имаше снимка на едно браво, но там датчиците са сложени на различна височина, което не ми се иска. а и не знам доколко са еднакви задните брони на брава и браво.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
Направих няколко снимки на упътването.Явно за "red and black" жиците имат предвид, че са в един кабел заедно Естествено, вързват се както по-горе пише.За височината пишат, че може и 45 см. да е.Аз разбрах притеснението ти относно положението им заради номера (и аз имах Брава едно време).Виждал съм на някой коли на различна височина да са двата, например външните по-ниско. Важно е, обаче сензорите да са перпендикулярно на пътя, за да не "лъже" иначе. На едно Ауди служебно бяха на най-долната част на бронята (височина не повече от 25 см. сигурно), но тая част позволяваше да са леко вдигнати нагоре, което предполагам компенсира това, че са ниско. Работиха добре.Ето ги и снимките при използване на различен брой сензори и една как са кабелите и компонентите. REAR си е за отзад Ето и къде е монтиран дисплея в нашия случайПРОДАВАМ ДЖАНТИ СТИЛО
Stilo JTD 115 2003 бегачка
Brava 1,4 12V 1997 на газ
Tempra 1,4 1993 и тя на газ
i dr. та като се почне от 125р ... и те на газ
Коментар
-
благодаря за помощта, колега. много полезен и изчерпателен пост.аз днес рискувах и установих, че модулът има защита от обратно свързване. иначе си е както трябва - червеното е +. при мен няма как датчиците да се монтират съвсем перпендикулярно, а и целта ми е да хващат по-високите бордюри заради ауспуха. поиграх си с датчика и установих, че над 35 см височина не хваща асфалта, даже и да е леко насочен надолу. затова мисля да ги сложа на 46 см. единственото, което не съм решил е, дали да сложа екранчето като при теб, или зад задния плафон като при колегата с мареята.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
Радвам се, че можах да съм полезен.Дано само ниското разполагане да не ти прави проблем.Иначе, къде ще е екранчето, най-добре там, където на самия тебе ти харесва най-много Успех!ПРОДАВАМ ДЖАНТИ СТИЛО
Stilo JTD 115 2003 бегачка
Brava 1,4 12V 1997 на газ
Tempra 1,4 1993 и тя на газ
i dr. та като се почне от 125р ... и те на газ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар