Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с електроусилвател на Стило

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с електроусилвател на Стило

    Здравейте колеги, Знам че има много теми за електроусилвателите, но точно за моя проблем не открих нищо. Волана ми е много твърд, но при включване на Сити режим има малко подобрение. Ако е проблемен датчик или от релетата не би ли трябвало и Сити режима да не работи въобще?
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115 hp

    #2
    кола

    Там няма релета в мотора няма нищо трябва да се провери захранването и датчика като начало На Стило не е като на Пунто или Гранде Пунто Не съм чул някой да ги е ремонтирал успешно Аз има едно разглобено те са и 3 модела външно са еднакви почти
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Колега kluchar, точно ти се надявах да се включиш. Ще проверя захранването и датчика, но можеш ли да ми обясниш, защо Сити режима работи. Не би ли трябвало, ако е заминал мотора и Сити режима да не работи. Извинявам се, ако въпроса ми е малко глупав.
      Fiat Stilo 1.9 JTD 115 hp

      Коментар


        #4
        кола

        Там датчика се мери по трудно че е залепен няма букси На диагностика не показвали нещо.
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Не колега, нищо не показва на диагностика.
          Fiat Stilo 1.9 JTD 115 hp

          Коментар


            #6
            Възможно е да имаш някакво затягане в рейката например, или някъде другаде.И всъщност електроусилвателя си работи, и помага колкото може.На място при изгасен двигател как се върти волана?А при запален двигател как се върти?Каква е разликата ?Аз лично се съмнявам да работи ’слабо’ електроусилвателя - той или ще работи, или няма - все пак това е електроника, а не хидравлика.
            Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
            Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
            ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

            Коментар


              #7
              Само с приказки няма да се оправи сервото ти.Намери някой читав майстор да ти изкара сервото и да ти презапои всичко по платката.На старите проблема е в платката на мотора на новите пък, в платката само че на компа...почти съм сигурен че имаш нацепени спойки по платката....или около буксата...За това ти работи само в сити режим.Съмненията в електромотора ги забрави,както и в тея прословути датчици ,за които постоянно се говори тук.Явно никои не е отварял датчик за да види колко читаво е направен вътре....И за да не мислиш че ти разказвам приказки за лека нощ,минали са ми през ръцете повече от 40на автомобила мк2 като 90% дефект в платката на мотора(разбити спойки) , 5% заминали релета в следствие от разбитите спойки и 5% в следствие на самоделки или самозвани майстори...В твоя рядък случай имаш проблемни спойки по платката....Ако не се намерят дефектиралите спойки нямаш друг избор освен смяна на серво апарата...Много си ми далечко иначе с радост бих ти помогнал....Успех....П.С..Между другото....Провери си буксите за окисляване и др. такива.Виж ги дали за бели или са почернели....Ако трябва ги пръсни малко с контактен спрей...
              FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

              Коментар


                #8
                кола

                На по новите СТИЛО и Гранде Пунто датчика е малко по хубаво направен но на по старите Пнуто мк 2 е като детска играчка .но може да се пробва с уред /Tester steering sensors/ на СТИЛО вярно спойките понякога и буксите им правят проблем .
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Колеги аз не разбирам много от електрото,но и при мен като,че ли по трудно се въртеше волана.Когато сменявах пружината на левия макферсън лагера на тампона почти беше блокирал.След като го оправих нещата доста се подобриха.Предполагам,че и десния лагер не е наред като го сменя нещата ще си дойдат на място.Електрониката не отчиташе някакъв проблем,затова и аз мисля,че усилвателя или работи или не.Може би колегата трябва да провери първо за проблеми по предницата/все още не проявили се/ и след това да обърне внимание на ел.усилвателя.
                  Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                  Коментар


                    #10
                    Здравейте ! от скоро си купих Стило 2002 1.6 постоянно ми свети волана на табло , пък серво имам и даже и сити работи без проблем ,бях на диагностика и един майстор ме казва че има лоша връзка модула с компютъра... и за тов че би треябало да смени серво А при друг след изтриване на грешка блокира волана след изгасяне и запалени от ново се появява грешка и серво си работи ,... Някви идеи предварително благодаря

                    Коментар

                    Working...
                    X