Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Реле-регулатор, алтернатори и Франсизкуп - 2ра част ...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Реле-регулатор, алтернатори и Франсизкуп - 2ра част ...

    Аз ли съм карък или продаваните в спомената фирма продукти са пълни боклуци ?За втори път купувам реле регулатор от въпросната фирма.За втори път, на различна кола, алтернатора дава 12в.Със стария регулатор, зарежда криво ляво.От магазина им в Ст.Загора, вдигат рамене и искат да ида с алтернатора, тия сваляли ли са алтернатор на Либра, наврян е там де слънце не грее.Възможно ли е четките на новото реле да не са улегнали по колектора ?
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    #2
    Ще се цитирам, ако позволиш:[16:43:47] Андрей: Бак ту дъ шоп ... и магазинера по главата - хлоп ...
    I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

    Коментар


      #3
      Добре де, що не отиде в някой магазин за авточасти

      Коментар


        #4
        ThE_PuNiSHeR написа:
        Добре де, що не отиде в някой магазин за авточасти
        Що ? На хоремаг ли ти мясат ?
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Няма такива реле регулатори на 12 волта. Със сигурност трябва да е поне 14V.В комплект ти идват и четки, така че си мисля за ремък/ролка или друг проблем освен ако регулаторите не са пълни ментета.
          FIAT Marea 1.9 JTD HLX

          Коментар


            #6
            perlsite написа:
            освен ако регулаторите не са пълни ментета.
            Пълни !Купих ММарели от Евро07 и всичко е 6+.На тия дори четките им се счупиха за 2 мин работа.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              А парите ще върнат ли? Мисля че е редно . Ако имаш касови бележки, мисля че и държавна институция може да помогне.
              00' Bravo 105 JTD

              Коментар


                #8
                Проблема е, че съм нарушил целостта на продукта, в следствие на монтажа.Ще се допитам после, какво мога да направя в случая.А и те щели да си поемат гаранцията ако им занеса целия алтернатор, бла бла бла.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  Можете ли да ми кажете колко волта наи много трябва да зарежда акомулатора това става на вапрос за Фиат Типо 1,9тд защото моето реле зарежда 15,3 волта ???? Мерси колеги предварително!!

                  Коментар


                    #10
                    teodornikolov1993@abv.bg написа:
                    Можете ли да ми кажете колко волта наи много трябва да зарежда акомулатора това става на вапрос за Фиат Типо 1,9тд защото моето реле зарежда 15,3 волта ???? Мерси колеги предварително!!
                    14.4 - 14.5, твоето презарежда и разваляш акумулатора.

                    Коментар


                      #11
                      Мерси колега питам защтото моя е заминал и ще си взимам друг да знам да не го слагам да си купя и реле! )

                      Коментар


                        #12
                        teodornikolov1993@abv.bg написа:
                        Мерси колега питам защтото моя е заминал и ще си взимам друг да знам да не го слагам да си купя и реле! )
                        Ако караш така на дълъг път ще ти кипне акумулатора.

                        Коментар


                          #13
                          Airfan написа:
                          teodornikolov1993@abv.bg написа:
                          Мерси колега питам защтото моя е заминал и ще си взимам друг да знам да не го слагам да си купя и реле! )
                          Ако караш така на дълъг път ще ти кипне акумулатора.
                          Тои моя акомулатор е сух,но за сега се държи!

                          Коментар


                            #14
                            teodornikolov1993@abv.bg написа:
                            Airfan написа:
                            teodornikolov1993@abv.bg написа:
                            Мерси колега питам защтото моя е заминал и ще си взимам друг да знам да не го слагам да си купя и реле! )
                            Ако караш така на дълъг път ще ти кипне акумулатора.
                            Тои моя акомулатор е сух,но за сега се държи!
                            Освен ако не ти е акумулатор от 5-600 лв с гел - не е сух. Капсулованите си имат електролит, но не е предвидено да се контролира нивото му за времето на експлоатационния му живот.

                            Коментар


                              #15
                              по принцип на различните коли зарядното напрежение и ток са различни.напрежението варира от 13,5 до 14,4волта.а теоретично даже и 15 волта да е няма да се скапе акумулатора,ако зарядния ток е в границите-т.е реле -регулатора работи.друг е въпроса че не се произвежда реле регулатор с такова зарядно напрежение

                              Коментар

                              Working...
                              X