Здравейте от вчера имам следния проблем,след като изгася колата лампата на акумулатора продължава да свети и следа като запаля и изгасяя колата 1-2 пъти изгасва колата е Браво 99 дизел
С тупаник ли?quote="infineon"]Губи ти се възбуждането на алтернатора.Пробвай с тупаник върху таблото.Като светне лампата какво е напрежението върху алтернатора?[/quote]
Здравейте от вчера имам следния проблем,след като изгася колата лампата на акумулатора продължава да свети и следа като запаля и изгасяя колата 1-2 пъти изгасва колата е Браво 99 дизел
Пробвай без да палиш, само даваш на контакт и изключваш, да видим ще угасне ли. А като работи ДВГ, свети ли тази лампа ?
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Значи като работи не свети а като дам на контакт после пак не свети..само като е запалена и след тоава като я изкл.свети но не всеки път.
Dido_Lyubenov написа:
ge6a_l написа:
Здравейте от вчера имам следния проблем,след като изгася колата лампата на акумулатора продължава да свети и следа като запаля и изгасяя колата 1-2 пъти изгасва колата е Браво 99 дизел
Пробвай без да палиш, само даваш на контакт и изключваш, да видим ще угасне ли. А като работи ДВГ, свети ли тази лампа ?
Значи, даваш на контакт - свети, палиш - угасва, гасиш - светва отново, беза да си на контакт ? Това значи че отива ток от контактния ключ прз таблото към алтернатора. Или контактния ключ на прекъсва веригата, или има утечка в таблото между захранването на електронния километраж ( с дисплея) и лампата за алтернатора. По-вероятно е първото.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Да скоро отваряха таблото понеже нямаше светлини и най веротно е от там.
Dido_Lyubenov написа:
Значи, даваш на контакт - свети, палиш - угасва, гасиш - светва отново, беза да си на контакт ? Това значи че отива ток от контактния ключ прз таблото към алтернатора. Или контактния ключ на прекъсва веригата, или има утечка в таблото между захранването на електронния километраж ( с дисплея) и лампата за алтернатора. По-вероятно е първото.
Колега дойде този ден и нямам ток ,сега след като се зареди карам 2 седмица и няма ядове,но постоянн изчезват тези светлини на таблото и габаритите след като отворя и размърдам под волана се оправя.Какво има там за смяна платка ми каза един познат,който не е майстор,но видял че пътечките по платката са прецакани.Някой да каже да търся ли такава платка
Dido_Lyubenov написа:
Оправяй го тоя проблем, да не се чудиш някой ден, защо няма акумулатор :D
Свали таблото и го огледай. То си има платка, но тя е скрита в кутията на таблото - има си капак и от зад, така че не се вижда, когато таблото е монтирано. Трябва да отвориш кутията и да огледаш платката, дали има увъглени зони. Ако да, потърси някой който ремонтира електроника, ако може да помогне. Огледай добре кабелите към таблити, най вече там дето разбутваш за да се оправи, възможно е да има кабел с повредена изолация и да дава на късо някъде. Не е изключено проблема да е и в контактния ключ. Той трябва да прекъсне тока към лампата за акумулатора, по този начин изключва тока за възбуждащата намотка на алтернатора. Ако се наложи да сменяш таблото, провери на това което вземеш, дали на всички лампички в таблото, са натегнати контактните пластини, защото като са хлабави и нагарят пистите и скапват платката.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар