Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Перка на радиатора и парното

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Перка на радиатора и парното

    Понеже си смених перката на радиатора не съм забелязал ,че новата е по силна. И след като е пуснах постоянно да върти и беше пусната и перката на парното ,нещо взе да пуши от волана,и изведнъж и двете перки спряха и повече не искаха да тръгнат.И след това когато въртях волана нещо пукаше.Релето на старата ми перка е 40А а на новата 50АКолата е Фиат Браво 95’ 1.4 12v с A/C
    Fiat Bravo 1.4 12v '95

    #2
    кола

    Отвори кората около волана виж какъв е проблема там .перката на радятора отпред си е отделно от парното нещо е станало късо Виж бушоните при двигателя и бушоните под волана дали са наред .
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: Перка на радиатора и парното

      kurticata написа:
      Понеже си смених перката на радиатора не съм забелязал ,че новата е по силна. И след като е пуснах постоянно да върти и беше пусната и перката на парното ,нещо взе да пуши от волана,и изведнъж и двете перки спряха и повече не искаха да тръгнат.И след това когато въртях волана нещо пукаше.Релето на старата ми перка е 40А а на новата 50АКолата е Фиат Браво 95’ 1.4 12v с A/C
      Как така си я пуснал да се върти постоянно,ако си взел ток от някъде където не трябва,затова е изпушило нещо
      Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
      Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
      Ventura garage

      Коментар


        #4
        Re: Перка на радиатора и парното

        Mury написа:
        kurticata написа:
        Понеже си смених перката на радиатора не съм забелязал ,че новата е по силна. И след като е пуснах постоянно да върти и беше пусната и перката на парното ,нещо взе да пуши от волана,и изведнъж и двете перки спряха и повече не искаха да тръгнат.И след това когато въртях волана нещо пукаше.Релето на старата ми перка е 40А а на новата 50АКолата е Фиат Браво 95’ 1.4 12v с A/C
        Как така си я пуснал да се върти постоянно,ако си взел ток от някъде където не трябва,затова е изпушило нещо
        От буксата на датчика който е на радиатора е пуснах да върти постоянно , окъсих е и работеше постоянно. Иначе тока си идва от кабелите предназначени за нея.
        Fiat Bravo 1.4 12v '95

        Коментар

        Working...
        X