Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ECU Fiat Punto ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    И по моя проблем... понеже не намерих майстор който да ми оправи колата тук (гр.Харманли). Всички вдигнаха ръце от нея, утре ще я карам в сервиз Фиат в пловдив ДИНЕКСПРЕС мисля че беше. Дано я оправят.
    Punto HGT

    Коментар


      #17
      кола

      Няма какво да е караш купуваш по интернет ECU комплект от България или интернет и сам си го сменяш иначе само ще ти остане влаченето
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #18
        Да, разбирам те колега. Намерил съм 3 компа за модела.. в една морга но не съвпадат номерата и до момента все пак някои ми казват трябва да савпадат номера на еку което копуваш с номера на досегашното ти... други ми казват ,че не трябва и все пак не искъм да купя да го сложа и накрая да имам 2 които не ми вършат работа... г/д цял месец съм без кола, нямам нерви вече.... провериха релета, помпи, датчици.. сичко работи, УЖАСА Е ПЪЛЕН.
        Punto HGT

        Коментар


          #19
          кола

          я ми прати на ЛС твоя № да ги сравним и трябва да стане поне едно от тези където си ги намерил
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #20
            Mury написа:
            todorshalev написа:
            ако имаш предвит че ще вземеш ЕКУ+BSI(табло с бушони)+Ключ+Имода взимаш тези неща от кола с ЕКУMAGNETI MARELLI 4AF/4EF/59F/5AFс отговорящо по означение Еку с твоето иначе няма да стане ама я разкажи какво му е на твоето та си решил смяна
            Точно така сменя се ЕКУ,Боди комп,ключове,плюс понякога се налага и смяна на таблото с уредите,защото ако има разлика в км. бодито не си разпознава таблото,и остава да мига дисплея с показанията,дори и с прокси не се оправя П.С.М/у дргугото аз търся ЕКУ Марели IAW 59 F.M3 за Пунто 1.2 8в евро 3.......................
            за какво ти е такова ЕКУ имам (мисля че е такова) ама не подава ток на бубина 1/4
            S_BANKOV написа:
            kanuista написа:
            Краш бутона къде се намира ? Провериха релетата пред мен колега всички са ОК !
            Под Седалката или някъде над педалите в крака ти. А Мури е прав, трябва си сервиз и майстор който поне да се сети да провери кръш бутона. Мога да обзаложа че има някъде прекъснат кабел по инсталацията на помпата.
            краш бутона на Пунто МК2 се намира от дясно под жабката отсрани или поне моя е там
            Шофирай разумно, на пътя не си сам.
            Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
            Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
            Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

            Коментар


              #21
              kanuista написа:
              Да, разбирам те колега. Намерил съм 3 компа за модела.. в една морга но не съвпадат номерата и до момента все пак някои ми казват трябва да савпадат номера на еку което копуваш с номера на досегашното ти... други ми казват ,че не трябва и все пак не искъм да купя да го сложа и накрая да имам 2 които не ми вършат работа... г/д цял месец съм без кола, нямам нерви вече.... провериха релета, помпи, датчици.. сичко работи, УЖАСА Е ПЪЛЕН.
              Ако ти е скапано ЕКУ-то, как са ти проверили датчиците ??? Нещо не ми се връзва цялата тая история с твоя проблем. Няма ли някой кадърен сервиз наоколо, да я закараш там тая кола, че май само те моткат разни баш-майстори ?
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #22
                Вчера я издърпах до пловдив в сервиз Фиат (динекспрес), цял ден се гъзиха над нея и остановиха ,че всичко е наред по колата просто еку не подавало маса към дюзите.... а бе ужаса е пълен, колата върти - замирисва на бензин, таблото вече от много проби почна да полудява, като дам на контакт святкат габарити без да са включени, изобщо незнам какво да правя, те в сервиз на фиат ако не я оправят... незнам вече. А относно колегата "kluchar" колега не съм видял кога си писал да ти дам номера на еку а колата сега е в пловдив и не ми е под ръка да го видя да го снимам и да ти го пратя.
                Punto HGT

                Коментар


                  #23
                  Добре де, щом не работят дюзите, как замирисва на бензин ? Аз до колкото се сещам, дюзите не работят продължителен импулс към маса, а се регулира тока през тях, което означва, че може да се измери много малък пад на напрежение пез намотката на дюзата, и това да е съвсем нормално за работата и. Нещо никак не се връзва с тези обяснения които са ти дали.
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #24
                    кола

                    Само ще му вземат на момчето парите Като почнат да сменят едно по едно все ще тръгне Нали като се мери с осцилоскоп то си показва кво идва кво не идва .Ако някъде е прекъснала жицата кво става пак не тръгва .На диагностика какво излиза
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #25
                      И сега пак с моя проблем. Смених Еку и колата се оправи, пали. Но в ниските обороти е малко скупена и сега на место работи на 600 оборота а преди работеше на 800=900... и когато карам на ГАЗ при скорост 140 (започва в купето леко да се усеща мирис на бензин). Когато тръгна от место и реша да и смачкам гаста и е доста мудна в ниските предърпва, не иска да се изреже както преди. Попитах в сервиза който я оправиха и ми казаха ,че при смяна на компютъра трябва да направиш определен брой паления за да си разчете компа оборотите и данните на двигателя и да си ги запамети необходимите настройки и тогава щяла да се оправи. Някой някакво мнение по въпроса? И когато ходих при ГАЗаджиите отново да ми свържат газовата ( защото и отрязаха кабелите в сервиза ) и те ми казаха ,че на тяхния лап топ когато свържат компа - ламбда сонда-та давала бедна горивна смес.
                      Punto HGT

                      Коментар


                        #26
                        todorshalev написа:
                        Mury написа:
                        todorshalev написа:
                        ако имаш предвит че ще вземеш ЕКУ+BSI(табло с бушони)+Ключ+Имода взимаш тези неща от кола с ЕКУMAGNETI MARELLI 4AF/4EF/59F/5AFс отговорящо по означение Еку с твоето иначе няма да стане ама я разкажи какво му е на твоето та си решил смяна
                        Точно така сменя се ЕКУ,Боди комп,ключове,плюс понякога се налага и смяна на таблото с уредите,защото ако има разлика в км. бодито не си разпознава таблото,и остава да мига дисплея с показанията,дори и с прокси не се оправя П.С.М/у дргугото аз търся ЕКУ Марели IAW 59 F.M3 за Пунто 1.2 8в евро 3.......................
                        за какво ти е такова ЕКУ имам (мисля че е такова) ама не подава ток на бубина 1/4
                        S_BANKOV написа:
                        kanuista написа:
                        Краш бутона къде се намира ? Провериха релетата пред мен колега всички са ОК !
                        Под Седалката или някъде над педалите в крака ти. А Мури е прав, трябва си сервиз и майстор който поне да се сети да провери кръш бутона. Мога да обзаложа че има някъде прекъснат кабел по инсталацията на помпата.
                        краш бутона на Пунто МК2 се намира от дясно под жабката отсрани или поне моя е там
                        Трябва ми точно поради същата причина,липса на управление на бобина 2
                        Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                        Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                        Ventura garage

                        Коментар


                          #27
                          Тези проблемните ЕКУ-та отварят ли се?

                          Коментар


                            #28
                            Отварят се, но това ,че се отваря незначи ,че ще се оправи както при мен според проблема в най-лошия случай намираш ЕКУ и носиш да му сложат софта от старото ти еку за да си разпознае ключа и така..
                            Punto HGT

                            Коментар


                              #29
                              Да това е най лесното решение, особенно ако ми оставиш старото си ЕКУ, няма да ти струва нищо, препрограмирането на новото Very HappyА старото ми трябва с учебна цел, опитвам се да ги ремонтирам коректно!
                              0884980422

                              Коментар


                                #30
                                кола

                                Да ремонтираш ECU или BSI Щото записването на ключ в ECU е малко труднов BSI по може .
                                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                                Коментар

                                Working...
                                X