Днес връщам се от работа с колата и след като паркирах,връщам клююча да изгася колата а тя не се гъси.Колата е брава 1.9тд 75к.Отварям капака и гледам до акомулатора една купчина кабели пушат.Изгасих е на скорост колата и се започна едно изолирване на кабели.До акомулатора има една котия в която има 7 релета 3 бушона и една голяма букса.Откачих буксата и снея паднаха 3 релета и 2 бушона.Запалих колата със свалена букса.Вкотията останаха 4 релета.Въпроса ми е за какво са тези релета?Като разкача едното реле колата гасни/другите разкачени нищо не спират.Всичко си работи(освен климатика,който и с закачена букса неработи.)Другия ми въпрос е как мога да проверя дали не изгоря някое реле и затова климатика да не работи?Като го включа лампата в купето светва и започва да духа 1 степен,но съеденитела на климатика не вкючва.Как мога да примеря дали отива ток до електросъеденителя?Ако има някой запознат да даде схема да разбера за какво са всичките тези релета?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Окъсили кабели
Collapse
X
-
кола
Изолирай калелите и си сложи релетаЕто схема виж и някъде към съединителя на компресора да не е укъсилоили вентилатора на перката също и подгревните свещи.http://forum.fiat-bg.org/files/bravo_fan_152.jpg
-
След доста време ровене в форума стигнах до извода че утре махам всички релета и започвам да укасявам крачета 30и87(Р) за да разбера кое реле за какво е.Имам едно съмнение че бялото реле(B837 CEV/T3-3) което е електронно вътре е за климатика и е възможно да е изгоряло.Въпроса ми е възможно ли е да го заместя(само за проба)с някой от другите релета примерно от перката?фиат брава 1.9тд 75к 1997г октомври
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар