Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мигачите и аварийните прекъсват от време на време

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Мигачите и аварийните прекъсват от време на време

    Фиат Пунто S, МК1, 1.1 бензин,98 год.Появи се проблем-мигачите и аварийните от време на време прекъсват.В един момент работят нормално,после не работят.Понякога цял ден няма проблем,на другия ден-работят когато си поискат.Ако искам да се престроя или завия в един момент работят мигачите,на следващата пресечка не работят.Къде да търся проблема?Освен с мигачите,същото става и с аварийните-понякога не се включват.Проверих бушона-изглежда здрав.Нямам изгорели крушки.Лостчето за мигачите евентуално?Но ако е заминало,няма да светят въобще,нали,а те ту работят,ту не.Някакви букси за проверка или нещо друго-моля за съвет.

    #2
    То докато някой реши да ми отговори, сам се сетих,че може да е от синьото реле под волана-вероятно лош контакт,понеже реленцето не стои много стабилно и се клати.Но не можах да го извадя-много здраво е захванато и дърпах ли дърпах-не излезе.Искам просто да го извадя и почистя с контактен спрей,защото си работи и мигачите си работят днес.Страх ме е да не счупя нещо,дайте акъл как се вади това реле-има малка пластмасова щипчпица вдясно,но дори и да я натисна настрани не ми излиза релето,а с пъхната отвертка ако го напъна може ли да счупя нещо,тя самата пластмаса на релето се рони от отвертката ?...
    Прикачени файлове

    Коментар


      #3
      Малко дърпаш има една товарна пластина тя прави проблем провери и самите мигачи най вече задните на стоповете .
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Прав си , че проблема е в релето . Дърпай смело , а можеш да си помогнеш и с права отверка отдоло под релето ( внимателно със зъбчето което се вижда отдясно над релето - трябва да го избуташ наляво ) . Когато го извадиш , с тънка отверка или макетен нож се отваря основата на релето ( ако се загледаш има две зъбчета които държат самата основа - откъм клемите на релето ) . Вадиш платчицата и хващаш поялника или намираш твой приятел който може да работи с поялник . Презапояваш всички спойки , згобяваш по обратния ред , поставяш релето и си О.К.
        Lancia Lybra 2.4JTD 150k.c Intensa (2003 г.)

        Коментар


          #5
          koko68 написа:
          Прав си , че проблема е в релето . Дърпай смело , а можеш да си помогнеш и с права отверка отдоло под релето ( внимателно със зъбчето което се вижда отдясно над релето - трябва да го избуташ наляво ) . Когато го извадиш , с тънка отверка или макетен нож се отваря основата на релето ( ако се загледаш има две зъбчета които държат самата основа - откъм клемите на релето ) . Вадиш платчицата и хващаш поялника или намираш твой приятел който може да работи с поялник . Презапояваш всички спойки , згобяваш по обратния ред , поставяш релето и си О.К.
          Искаш да кажеш да избутам зъбчето което се вижда отдясно на релето НАДЯСНО, наляво няма как...?С отвертка няма ли опасност да счупя основата под релето-тя е пластмасова и не изглежда много здрава,това ме притеснява,а с пръсти не мога изплъзва ми се...

          Коментар


            #6
            Имам предвид да избуташ самото реле наляво , а не зъбчето ( зъбчето мисля , че не помръдва - отлято е ) . Няма да счупиш нищо ако помогнеш (леко разбира се ) с отверката .
            Lancia Lybra 2.4JTD 150k.c Intensa (2003 г.)

            Коментар


              #7
              И при мен има почти същия проблем с аварийните,но при мен е заедно с мигачите на едно реле,а мигачите си работят...

              Коментар


                #8
                koko68 написа:
                Имам предвид да избуташ самото реле наляво , а не зъбчето ( зъбчето мисля , че не помръдва - отлято е ) . Няма да счупиш нищо ако помогнеш (леко разбира се ) с отверката .
                Аааа,при мен зъбчето се мести съвсем лесно с пръст надясно,не е отлято движи си се съвсем свободно,то е сложено там да застопорява релето да не би да изскочи и изпадне по време на движение,ха-ха...майтапя се,всъщност зъбчето се мести надясно и освобождава релето,но то самото трудно се вади.Ще пробвам утре с широка плоска отверка която ще подложа под релето и ще дърпам и дано го извадя без да счупя нещо.Четох ,че на някои съфорумци със същия проблем им се счупило синьото капаче на релето от напъване ,а то-релето си стои...ако това стане и с мен какво да правя за да го извадя,брех италианска им работа....

                Коментар


                  #9
                  krasiika написа:
                  Четох ,че на някои съфорумци със същия проблем им се счупило синьото капаче на релето от напъване ,а то-релето си стои...ако това стане и с мен какво да правя за да го извадя,брех италианска им работа....
                  За да не се получи това ти казах да си помагаш с отверка под релето . И при тези които са го " счупили " не е нищо страшно . Вади се лесно .
                  Lancia Lybra 2.4JTD 150k.c Intensa (2003 г.)

                  Коментар


                    #10
                    Здравейте, приятели. Наскоро закупих едно Punto модел 2001г. (по-спортния вид), но се оказва, че и неговите мигачи не работят. Разбрах, че тези видове коли имат често срещан проблем с мигачите и този проблем е в релето. Обаче, на моето пунто релета под волана няма! Всички релета са на платката за бушоните (линк) и което и да извадя няма никаква разлика в мигачите (щракането се чува мн по-бързо от нормалното и индикацията на таблото свети по-бързо, но самите крушки не светят и 4те, нито при аварийни, нито при леви-десни). Чух от познати (потърпевши), че проблема може да е в блок-панела където са бутона за аварийни и бутоните за ел. стъклата и City drive. Къде е проблема според вас и какво решение предлагате ?Цъкането от самото реле се чува от платката на бушоните, но не от отделно реле, а от 2рата(задната) част на платката (тя е от 2 модула, които се свързват). След като разглобих панела, на самата платка имаше 2 запоени релета(не се вадят) едно до друго, може ли проблема да е в нея ? Благодаря предварително!!!Добавка:
                    Прикачени файлове
                    Puntooooo

                    Коментар


                      #11
                      Здравейте колеги! Имам същия проблем с мигачите, в повечето време ги има, но на моменти изчезват (и това е така повече от месец) Когато ми изчезнат мигачите и натисна аварийните в повечето случай се връщат, но не винаги. Четох, че мигачите минават през копчето на аварийните и може и от там да е проблема.Колата е Браво 1.4 97г.

                      Коментар


                        #12
                        coyota написа:
                        Здравейте колеги! Имам същия проблем с мигачите, в повечето време ги има, но на моменти изчезват (и това е така повече от месец) Когато ми изчезнат мигачите и натисна аварийните в повечето случай се връщат, но не винаги. Четох, че мигачите минават през копчето на аварийните и може и от там да е проблема.Колата е Браво 1.4 97г.
                        Макар и рядко аз имам същите проблеми 1:1. Следя темата с интерес !
                        Play Golf ,but not drive golf!!!
                        Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                        C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                        Коментар


                          #13
                          Ех това реле, първо за него се сетих (защото ни цъка, ни мига като включа мигач/аварийни) и тъкмо търсих схема (Фиат пунто мк1, 97"). Вчера ме остави без мигачи извън града, но пък нали вози като каручка, като стъпих по дупките на чудните софийски пътища и всичко се намести Мерси за снимката! Най вече за палчето, че такива търпението ми в повечето случаи ги пречупва хех..

                          Коментар


                            #14
                            Кофти че не мога да едитна горното съобщение, но само за ифно ако на някой му се случи да опиша. Оказа се релето, свалих го и огледах за изгорели елементи - нямаше! Някои от спойките се бяха напукали, минах с поялника и всичко е шест! Работи си нормално Пунто форевър о йе!!! Кофти, че като всяка стара кола, започват тези дребни просттийки, иначе нямаше да сменя никога верно хех

                            Коментар

                            Working...
                            X