Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

губя тока към дюзите,помощ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Dido_Lyubenov написа:
    Пластмасовата част с контактните пластини. На нея са буксите за кабелите. Като въртиш ключа, вътре пластините дават контакт, за да пуснат ток към отделните вериги. Това като се прецака, стават интересни случки, както при теб. Връщаш ключа, ама пластината не отлепя и продължава да ти работи ДВГ, или пък не държи контакт както трябва ...
    Не е от това,смених го с ново заштото и аз си мислех че е това,но не е (клеморед му се казва ) . дори въртях на ръка бялото кръгче, на този клеморед ,което се задвижва от ключа. давам на контакт светва таблото и като го върна в изходяща позиция пак остава помпата да работи . сейно залепя някое реле ...ама кое...незнам

    Коментар


      #32
      kalin.ivanov05 написа:
      Dido_Lyubenov написа:
      Пластмасовата част с контактните пластини. На нея са буксите за кабелите. Като въртиш ключа, вътре пластините дават контакт, за да пуснат ток към отделните вериги. Това като се прецака, стават интересни случки, както при теб. Връщаш ключа, ама пластината не отлепя и продължава да ти работи ДВГ, или пък не държи контакт както трябва ...
      Не е от това,смених го с ново заштото и аз си мислех че е това,но не е (клеморед му се казва ) . дори въртях на ръка бялото кръгче, на този клеморед ,което се задвижва от ключа. давам на контакт светва таблото и като го върна в изходяща позиция пак остава помпата да работи . сейно залепя някое реле ...ама кое...незнам
      A може ли да си сбъркал при монатжа на клемореда ???????????
      Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
      Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
      Ventura garage

      Коментар


        #33
        Mury написа:
        kalin.ivanov05 написа:
        Dido_Lyubenov написа:
        Пластмасовата част с контактните пластини. На нея са буксите за кабелите. Като въртиш ключа, вътре пластините дават контакт, за да пуснат ток към отделните вериги. Това като се прецака, стават интересни случки, както при теб. Връщаш ключа, ама пластината не отлепя и продължава да ти работи ДВГ, или пък не държи контакт както трябва ...
        Не е от това,смених го с ново заштото и аз си мислех че е това,но не е (клеморед му се казва ) . дори въртях на ръка бялото кръгче, на този клеморед ,което се задвижва от ключа. давам на контакт светва таблото и като го върна в изходяща позиция пак остава помпата да работи . сейно залепя някое реле ...ама кое...незнам
        A може ли да си сбъркал при монатжа на клемореда ???????????
        То няма кой знае какво за бъркане,кабелите са си на букси ,клемореда си има канали по които трябва да влезе ,пластините на ключалката само по един начин може да са.....незнам и аз. А и пак казвам че клемореда го закачих само с кабелите,без да го закачам на патрона за клчюча и му въртях ролчицата която се задвижва от ключа и пак не иска да спре помпата каро го върна в изходящо положение

        Коментар


          #34
          kalin.ivanov05 написа:
          Mury написа:
          kalin.ivanov05 написа:
          Dido_Lyubenov написа:
          Пластмасовата част с контактните пластини. На нея са буксите за кабелите. Като въртиш ключа, вътре пластините дават контакт, за да пуснат ток към отделните вериги. Това като се прецака, стават интересни случки, както при теб. Връщаш ключа, ама пластината не отлепя и продължава да ти работи ДВГ, или пък не държи контакт както трябва ...
          Не е от това,смених го с ново заштото и аз си мислех че е това,но не е (клеморед му се казва ) . дори въртях на ръка бялото кръгче, на този клеморед ,което се задвижва от ключа. давам на контакт светва таблото и като го върна в изходяща позиция пак остава помпата да работи . сейно залепя някое реле ...ама кое...незнам
          A може ли да си сбъркал при монатжа на клемореда ???????????
          То няма кой знае какво за бъркане,кабелите са си на букси ,клемореда си има канали по които трябва да влезе ,пластините на ключалката само по един начин може да са.....незнам и аз. А и пак казвам че клемореда го закачих само с кабелите,без да го закачам на патрона за клчюча и му въртях ролчицата която се задвижва от ключа и пак не иска да спре помпата каро го върна в изходящо положение
          Ако не са правени рационализации по ел инсталацията, е невъзможно релето на помпата да продължи да работи, като изключиш от контакт. Ел магнита му получава +12В от контактния ключ и маса през ЕКУ. Каквото и да се случи, като изключиш от контакт, до ел магнита на релето не стига ток. Остава да са му залепнали пластините и да пуска ток към помпата, без да има напрежение на ел магнита. През същите контакти се захранва релето за дюзите и подгрева на ламбда сондата. Извади релето на помпата и провери като е изключена от контакт, има ли +12В на дюзите. Ако има, търси от къде идва. Бушона дето го вадиш, трябва да е поставен. Ако без контакт, има +12В на дюзите, откачи клемореда :D на контактния ключ и виж какво ще се случи. Всъщност, може с това да започнеш. Ако помпата не рботи, с иключени кабели от контактния ключ, търси проблема в клемореда или подреждането на буксите, дали все пак не е възможно да се разменят.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #35
            това магнети марели ли е. ако да, имахме подобна случка. едното главно реле се захранва магнита му директно от акумулатора, а минуса мисля се прекъсваше от еку. поради някаква причина еку не прекъсва тоя минус и двигателя не гасне. като чукнеш яко релето отгоре и то се откачи, колата гасне. писна ни да се занимаваме и тоя поястоянен + на намотката на релето просто го прехвърлихме да е от контакт - от съседното реле и това е.оригинално е така направено щото след като изгасиш еку врътка моторчето за празен ход.

            Коментар


              #36
              kolev написа:
              това магнети марели ли е. ако да, имахме подобна случка. едното главно реле се захранва магнита му директно от акумулатора, а минуса мисля се прекъсваше от еку. поради някаква причина еку не прекъсва тоя минус и двигателя не гасне. като чукнеш яко релето отгоре и то се откачи, колата гасне. писна ни да се занимаваме и тоя поястоянен + на намотката на релето просто го прехвърлихме да е от контакт - от съседното реле и това е.оригинално е така направено щото след като изгасиш еку врътка моторчето за празен ход.
              И двете релета на тоя модел - за помпата и за дюзите се захранват по една верига през контактния ключ. Това за дюзите има постоянна маса, а на помпата е през ЕКУ.
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #37
                ако е така както казваш - релето залепва. схемата по-горе обаче нещо не ми се вижда вярна. гледах я набързо ама ми се вижда че са дали на едното реле на намотката да са два минуса.

                Коментар


                  #38
                  kolev написа:
                  ако е така както казваш - релето залепва. схемата по-горе обаче нещо не ми се вижда вярна. гледах я набързо ама ми се вижда че са дали на едното реле на намотката да са два минуса.
                  Кое ? Дай номера по схема да го огледам.
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #39
                    Преди малко извадих буксите на клемореда и пак продалжи да работи мотора и пак трябваше да извадя бушона да прекъсна захранването .Прекъсвам го с бушон номер 152 (30А) от схемата. Струва ми се че компютара се ебава нещо и незнам защо не прекъсва след като съм изключил от контакт

                    Коментар


                      #40
                      Кофти, тооя бушон захранва ЕКУ и дюзите. А от контактния ключ прекъсваш тока за релето на помпата ( през бубината) Мисля че ти е залепнало новото реле за помпата и от там идват проблемите. Като изключиш от контакт, каквото и да става, това реле трябва да изключи и да спре подаването на бензин към дюзите и ще не ще трябва да угасне.
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар

                      Working...
                      X