Dido_Lyubenov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
губя тока към дюзите,помощ
Collapse
X
-
-
kalin.ivanov05 написа:Dido_Lyubenov написа:Пластмасовата част с контактните пластини. На нея са буксите за кабелите. Като въртиш ключа, вътре пластините дават контакт, за да пуснат ток към отделните вериги. Това като се прецака, стават интересни случки, както при теб. Връщаш ключа, ама пластината не отлепя и продължава да ти работи ДВГ, или пък не държи контакт както трябва ...Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Mury написа:kalin.ivanov05 написа:Dido_Lyubenov написа:Пластмасовата част с контактните пластини. На нея са буксите за кабелите. Като въртиш ключа, вътре пластините дават контакт, за да пуснат ток към отделните вериги. Това като се прецака, стават интересни случки, както при теб. Връщаш ключа, ама пластината не отлепя и продължава да ти работи ДВГ, или пък не държи контакт както трябва ...
Коментар
-
kalin.ivanov05 написа:Mury написа:kalin.ivanov05 написа:Dido_Lyubenov написа:Пластмасовата част с контактните пластини. На нея са буксите за кабелите. Като въртиш ключа, вътре пластините дават контакт, за да пуснат ток към отделните вериги. Това като се прецака, стават интересни случки, както при теб. Връщаш ключа, ама пластината не отлепя и продължава да ти работи ДВГ, или пък не държи контакт както трябва ...Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
това магнети марели ли е. ако да, имахме подобна случка. едното главно реле се захранва магнита му директно от акумулатора, а минуса мисля се прекъсваше от еку. поради някаква причина еку не прекъсва тоя минус и двигателя не гасне. като чукнеш яко релето отгоре и то се откачи, колата гасне. писна ни да се занимаваме и тоя поястоянен + на намотката на релето просто го прехвърлихме да е от контакт - от съседното реле и това е.оригинално е така направено щото след като изгасиш еку врътка моторчето за празен ход.
Коментар
-
kolev написа:това магнети марели ли е. ако да, имахме подобна случка. едното главно реле се захранва магнита му директно от акумулатора, а минуса мисля се прекъсваше от еку. поради някаква причина еку не прекъсва тоя минус и двигателя не гасне. като чукнеш яко релето отгоре и то се откачи, колата гасне. писна ни да се занимаваме и тоя поястоянен + на намотката на релето просто го прехвърлихме да е от контакт - от съседното реле и това е.оригинално е така направено щото след като изгасиш еку врътка моторчето за празен ход.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
kolev написа:ако е така както казваш - релето залепва. схемата по-горе обаче нещо не ми се вижда вярна. гледах я набързо ама ми се вижда че са дали на едното реле на намотката да са два минуса.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Кофти, тооя бушон захранва ЕКУ и дюзите. А от контактния ключ прекъсваш тока за релето на помпата ( през бубината) Мисля че ти е залепнало новото реле за помпата и от там идват проблемите. Като изключиш от контакт, каквото и да става, това реле трябва да изключи и да спре подаването на бензин към дюзите и ще не ще трябва да угасне.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар