Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

губя тока към дюзите,помощ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Re: губя тока към дюзите,помощ

    kalin05 написа:
    ще общесня на кратко...от време на време тока към дюзите изчезва и не може да запали,започна да го прави от 2-3 седмици и не мога да хвана проблема,а като отида на маистор тои ми казва че всичко е ок . Когато откаже лампата на таблото не светва когато дам контакт. Моля,насочете ме нещо
    Схема на цалата електрика за запалването и инжекциона има тук http://dox.bg/files/dw?a=a43af010fb . Потърси на коя страница е, ще ти е от голяма полза. Има едно реле, което е с две бубини с котви, едната е за бензиновата помпа и дюзите, другата за ЕКУ. има бушони преди релето - 30 ампера помпа и дюзи, 7 ампера за ЕКУ.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #17
      Re: губя тока към дюзите,помощ

      Dido_Lyubenov написа:
      kalin05 написа:
      ще общесня на кратко...от време на време тока към дюзите изчезва и не може да запали,започна да го прави от 2-3 седмици и не мога да хвана проблема,а като отида на маистор тои ми казва че всичко е ок . Когато откаже лампата на таблото не светва когато дам контакт. Моля,насочете ме нещо
      Схема на цалата електрика за запалването и инжекциона има тук http://dox.bg/files/dw?a=a43af010fb . Потърси на коя страница е, ще ти е от голяма полза. Има едно реле, което е с две бубини с котви, едната е за бензиновата помпа и дюзите, другата за ЕКУ. има бушони преди релето - 30 ампера помпа и дюзи, 7 ампера за ЕКУ.
      Благодаря,но дори и с тези схеми не мога да се оправя. вероятно е нещо дребно но ще турся някой специалист ....ама като знам наще в Търново какви са надути....някое реленце дали не може да прекъсва от време на време ???

      Коментар


        #18
        Щом не светва лампата,значи няма захранване или маса на ЕКУ-то,не е проблема в релето или помпата,нито в имото
        Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
        Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
        Ventura garage

        Коментар


          #19
          Mury написа:
          Щом не светва лампата,значи няма захранване или маса на ЕКУ-то,не е проблема в релето или помпата,нито в имото
          На страница 78 от pdf -а ( или 73 от докмента) е схемата за този ДВГ. ЕКУ се захранва през бушон ( 152 ) 30А. От него отива ток и към контактните пластини на релето на инжеторите и бубините ( 150 ) то се управлява от контактния ключ (12) , кога да включи. Бушон (152) се захранва през друг бушон 30А в кутията (3) за "главните" бушони. От него се захранва и бушон (250) 15А . От бушон (250) се подава захранване към контактните пластини на релето на помпата (257), а него го упавлява ЕКУ, т.е. за да включи релето на помпата (257) , трябва ЕКУ да има захранване и да получи информация, че колата е на контакт. Трябва да светне и дюзата на таблото. Не намирам по какъв начин ЕКУ получава сигнал, че колата е на контакт. Има три варианта - през оборотомера, през лампата с дюзата, или не е посочено на схемата. Има информация, кога колата върти на стартер, но там веригата се прекъсва в момента в който спреш да въртиш на стаартер. Провери бушоните и буксите на таблото, буксите на контактния ключ и ЕКУ ( не е изключено контактния ключ да не пуска ток, поради нагорял контакт) и всъщност, през бубината на релето на помпата, може да отива информация в ЕКУ, кога колата е на контакт. Провери и него за всеки случай. Бубината на релето на помпата получва захранване през контактния ключ и бушон (237) 10А . Като дадеш на контакт, индикатора "code" , реагира ли по някакъв начин, когато не светва индикатора с дюзата ? Премигва ли - прави ли тест, или свети постоянно, или изобщо не светва и той ?
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #20
            Dido_Lyubenov написа:
            Mury написа:
            Щом не светва лампата,значи няма захранване или маса на ЕКУ-то,не е проблема в релето или помпата,нито в имото
            На страница 78 от pdf -а ( или 73 от докмента) е схемата за този ДВГ. ЕКУ се захранва през бушон ( 152 ) 30А. От него отива ток и към контактните пластини на релето на инжеторите и бубините ( 150 ) то се управлява от контактния ключ (12) , кога да включи. Бушон (152) се захранва през друг бушон 30А в кутията (3) за "главните" бушони. От него се захранва и бушон (250) 15А . От бушон (250) се подава захранване към контактните пластини на релето на помпата (257), а него го упавлява ЕКУ, т.е. за да включи релето на помпата (257) , трябва ЕКУ да има захранване и да получи информация, че колата е на контакт. Трябва да светне и дюзата на таблото. Не намирам по какъв начин ЕКУ получава сигнал, че колата е на контакт. Има три варианта - през оборотомера, през лампата с дюзата, или не е посочено на схемата. Има информация, кога колата върти на стартер, но там веригата се прекъсва в момента в който спреш да въртиш на стаартер. Провери бушоните и буксите на таблото, буксите на контактния ключ и ЕКУ ( не е изключено контактния ключ да не пуска ток, поради нагорял контакт) и всъщност, през бубината на релето на помпата, може да отива информация в ЕКУ, кога колата е на контакт. Провери и него за всеки случай. Бубината на релето на помпата получва захранване през контактния ключ и бушон (237) 10А . Като дадеш на контакт, индикатора "code" , реагира ли по някакъв начин, когато не светва индикатора с дюзата ? Премигва ли - прави ли тест, или свети постоянно, или изобщо не светва и той ?
            Aко не светва чека би трябвало лампата за кода да светва,но да не гасне,това е така,защото ЕКУ-то я гаси ЕКУ-то разбира че колата е на контакт чрез плюс през контакт.Има едно постоянно захранване и едно през контакт
            Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
            Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
            Ventura garage

            Коментар


              #21
              Dido_Lyubenov написа:
              Mury написа:
              Щом не светва лампата,значи няма захранване или маса на ЕКУ-то,не е проблема в релето или помпата,нито в имото
              На страница 78 от pdf -а ( или 73 от докмента) е схемата за този ДВГ. ЕКУ се захранва през бушон ( 152 ) 30А. От него отива ток и към контактните пластини на релето на инжеторите и бубините ( 150 ) то се управлява от контактния ключ (12) , кога да включи. Бушон (152) се захранва през друг бушон 30А в кутията (3) за "главните" бушони. От него се захранва и бушон (250) 15А . От бушон (250) се подава захранване към контактните пластини на релето на помпата (257), а него го упавлява ЕКУ, т.е. за да включи релето на помпата (257) , трябва ЕКУ да има захранване и да получи информация, че колата е на контакт. Трябва да светне и дюзата на таблото. Не намирам по какъв начин ЕКУ получава сигнал, че колата е на контакт. Има три варианта - през оборотомера, през лампата с дюзата, или не е посочено на схемата. Има информация, кога колата върти на стартер, но там веригата се прекъсва в момента в който спреш да въртиш на стаартер. Провери бушоните и буксите на таблото, буксите на контактния ключ и ЕКУ ( не е изключено контактния ключ да не пуска ток, поради нагорял контакт) и всъщност, през бубината на релето на помпата, може да отива информация в ЕКУ, кога колата е на контакт. Провери и него за всеки случай. Бубината на релето на помпата получва захранване през контактния ключ и бушон (237) 10А . Като дадеш на контакт, индикатора "code" , реагира ли по някакъв начин, когато не светва индикатора с дюзата ? Премигва ли - прави ли тест, или свети постоянно, или изобщо не светва и той ?
              Имаше лек нагар на едната букса към стартера,позачистих го но снощи пак ми направи същият преблем и след 10 мин се оправи. Мисля да сменя релето за помпата струва ми се че то прекъсва на моменти. А колкото до ключа,индикатора CODE светва и след малко угасва ..както винаги.Направи ми впечетление че когато ми направи този номер след това замирисва на бензин ...но може и да си внишавам вече с две думи,главният заподозрян е релето на помпата ..ще го видя дали може да се разглубява или направо ще мина да взема друго от някоя морга

              Коментар


                #22
                Вземи си ново.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #23
                  Mury написа:
                  Dido_Lyubenov написа:
                  Mury написа:
                  Щом не светва лампата,значи няма захранване или маса на ЕКУ-то,не е проблема в релето или помпата,нито в имото
                  На страница 78 от pdf -а ( или 73 от докмента) е схемата за този ДВГ. ЕКУ се захранва през бушон ( 152 ) 30А. От него отива ток и към контактните пластини на релето на инжеторите и бубините ( 150 ) то се управлява от контактния ключ (12) , кога да включи. Бушон (152) се захранва през друг бушон 30А в кутията (3) за "главните" бушони. От него се захранва и бушон (250) 15А . От бушон (250) се подава захранване към контактните пластини на релето на помпата (257), а него го упавлява ЕКУ, т.е. за да включи релето на помпата (257) , трябва ЕКУ да има захранване и да получи информация, че колата е на контакт. Трябва да светне и дюзата на таблото. Не намирам по какъв начин ЕКУ получава сигнал, че колата е на контакт. Има три варианта - през оборотомера, през лампата с дюзата, или не е посочено на схемата. Има информация, кога колата върти на стартер, но там веригата се прекъсва в момента в който спреш да въртиш на стаартер. Провери бушоните и буксите на таблото, буксите на контактния ключ и ЕКУ ( не е изключено контактния ключ да не пуска ток, поради нагорял контакт) и всъщност, през бубината на релето на помпата, може да отива информация в ЕКУ, кога колата е на контакт. Провери и него за всеки случай. Бубината на релето на помпата получва захранване през контактния ключ и бушон (237) 10А . Като дадеш на контакт, индикатора "code" , реагира ли по някакъв начин, когато не светва индикатора с дюзата ? Премигва ли - прави ли тест, или свети постоянно, или изобщо не светва и той ?
                  Aко не светва чека би трябвало лампата за кода да светва,но да не гасне,това е така,защото ЕКУ-то я гаси ЕКУ-то разбира че колата е на контакт чрез плюс през контакт.Има едно постоянно захранване и едно през контакт
                  Е това захранване през контакт не го намерих на схемата ... Я сподели на кои пинове на ЕКУ и контактния ключ е, да внеса корекцията в схемата.
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #24
                    в някои случаи еку взима захранване на контакт последователно на намотката на главното реле. след като види обороти дърпа въпросния пин към - за да се затвори релето.

                    Коментар


                      #25
                      kolev написа:
                      в някои случаи еку взима захранване на контакт последователно на намотката на главното реле. след като види обороти дърпа въпросния пин към - за да се затвори релето.
                      Аха, ясно. Благодаря ! Предположих че може да има нещо такова, но не бях сигурен. Доста важна иформация. Замислих се върху този вариант, защото релето за помпата взема захранване за намотката след контактния ключ, а другия край на намотката отива в ЕКУ, което в други случаи е малко безсмислено.
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #26
                        не знам дали да се радвам още,но вчера смених релето и не ми е правило проблем за сега Благодаря за информацията и помоща !

                        Коментар


                          #27
                          Трудно ми е да го кажа ама съм на крачка да се откажа от марката фиат смених релето на помпата и клемореда и сега пали ама не иска да гасне ....вадя ключа и продължава да работи мотора и за да го спра изваждам бушона за релето на помпата и така всеки път когато искам да изгасне. Малко ми е натоварено сега но в понеделник ще ходя да я закача при някой жичкаджия,но все пак ми се иска да получа малко мнения

                          Коментар


                            #28
                            Ееее ... Ти какво искаш ? До сега се оплакваше че не пали, сега се оплакваш че не гасне !? Последно, к’во искаш да прави ? Да не ти е скапан "паяка" на контактния ключ ? Май май работи както на него му харесва ? :D Я го провери, преди да си дал едни пари за диагностика.
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              #29
                              Dido_Lyubenov написа:
                              Ееее ... Ти какво искаш ? До сега се оплакваше че не пали, сега се оплакваш че не гасне !? Последно, к’во искаш да прави ? Да не ти е скапан "паяка" на контактния ключ ? Май май работи както на него му харесва ? :D Я го провери, преди да си дал едни пари за диагностика.
                              ебеш ли му майката започвам да си мисля че компютара е навъртял някакви грешки ли ...де да знам и аз вече. На кое викаш паяк ? Даже преди малко зареждах на работещ двигател и човека вика "Колега не пали ли " а аз ...Не,неиска да гасне хахах . Откачам бушона за помпата да прекъсне веригата и така ....туземска работа

                              Коментар


                                #30
                                Пластмасовата част с контактните пластини. На нея са буксите за кабелите. Като въртиш ключа, вътре пластините дават контакт, за да пуснат ток към отделните вериги. Това като се прецака, стават интересни случки, както при теб. Връщаш ключа, ама пластината не отлепя и продължава да ти работи ДВГ, или пък не държи контакт както трябва ...
                                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                                Коментар

                                Working...
                                X