Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Схема за парното на мареа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Схема за парното на мареа

    Здравейте. Имам проблем с вентилатора на парното на фиат мареа. Пуска се и спира когато му скимне. Проблемът според мен не е в ключа, защото вентилаторът не се пуска, дори когато пусна климатика (в подобен случай, независимо от позицията на ключа за степенните на парното, почва да духа, за да не се товари компресорът).Когато пусна вентилатора на 12V си работи. Замерих напрежението в буксата, която влиза във вентилатора - 11.77 - 12 V (независимо дали колата е на контакт или не) - интересното, че ми отчита напрежение, а когато сложа една крушка на 12V на плюса и минуса на буксата не свети. Закача ли минуса някъде по купето на метал, лампичката светва. Не съм наясно, на какъв принцип работи "духалката" (вентилаторът) -има ли разлика в подаваното напрежение при различните степени, постоянно ли е захранването към него, и кой (какво) пуска духалката, когато автомобилът е на контакт (при положение, че до него достига непрекъснато 12V)Търся някаква схема, в която да видя на къде отиват черният кабел? Предполагам, че това е масата? Преди него някакво реле ли има, или директно отива в конзолата с "врътките" за парното?

    #2
    парно

    Слагаш още един /-/ и готово ако няма/ -/ иначе в мануала е има схемата най вече нагаря зад бушоните буксите
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Тези бушони които са в купето, от към страната на водача?Защото и под вентилатораима нещо

      Коментар


        #4
        http://dox.bg/files/dw?a=a43af010fb Ей тук има за всички модели Мареа
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #5
          Пък моя тръгва на макс като друсне дори и когато ключа му е в нулева позиция. Като друсне някъде другаде и спира пак. През времето когато е решил да тръгне самостоятелно копчето за регулиране на оборотите на влияе изобщо. Някой да има идеи?
          https://www.cialispascherfr24.com/

          Коментар


            #6
            кола

            При мен гаснеше първо от буксата после някъде беше прекъснато след един следобед ровене пуснах една жица с + и се оправи .Някъде буксата към бушоните е с прекъснат кабели ..Щото навеждането е много го оставих но иначе вече си имам парно .
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Joro написа:
              Пък моя тръгва на макс като друсне дори и когато ключа му е в нулева позиция. Като друсне някъде другаде и спира пак. През времето когато е решил да тръгне самостоятелно копчето за регулиране на оборотите на влияе изобщо. Някой да има идеи?
              Оголен кабел замасява някъде и ти прави тези проблеми. Много вероятно е да е в ключа за степените. Ако си с автоматичен климатик, оже и да е от термодатчика в централната конзола. Примерно си настроил на 20*, но се влошава електрическата връзка с датчика и отчита ниска температура и усилва парното за да стопли, а може и обратно - да охлади. В такъв случай се проверяват всички букси и превключватели, и след това ако проблема остава, се търси оголен и укъсяващ кабел. Ако и това не е ... електронното управление, ако има такова.
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар

              Working...
              X