uno написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Airbag Failure - /Fiat Stilo най-евтиното решение/
Collapse
X
-
Подразни ме това изказване, цитирам "Колегата UNO да си кара така неговата кола. "1 - аз нямам Стило2 - направил съм поне 20 Стилота по този начин.3 - хората са доволни, не им пиука и така нататък.4 - всеки сам си решава какво да прави5 - за мен спора, ако мога така да го нарека, е приключен.
Коментар
-
uno написа:Подразни ме това изказване, цитирам "Колегата UNO да си кара така неговата кола. "1 - аз нямам Стило2 - направил съм поне 20 Стилота по този начин.3 - хората са доволни, не им пиука и така нататък.4 - всеки сам си решава какво да прави5 - за мен спора, ако мога така да го нарека, е приключен.
Коментар
-
Колега, започваш да се заяждаш Стига пълнихте хубавата тема с ненужни коментари.И все пак да ти отговоря на въпроса> ако ще ползваш бавареца за дрифт, що да не ти изолира спирачките ако го накараш, нали той ще яде жито, не ти"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Недопустимо е за теб и е явно, че ти няма да го направиш така.Тук говорим за евтино решение. Всеки си има глава на раменете и преценява кое е най-добре за него.Вече колко ще ти спаси живота тази торба въздух е друго."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
M5kov написа:Колега, започваш да се заяждаш Стига пълнихте хубавата тема с ненужни коментари.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
А според моите майстори ще се отвори и пасажерския, защото просто този кантар мери колко килограма тежи пътника в дясно, за да знае с каква сила да се отвори пасажерския ербег, и ако е малко дете да не го удари прекалено силно, то ако отказваха системите за сигурност заради такава грешка, то Стилото трябва се нарича самолет, чак таикава системи!! Карам Стило!!
Коментар
-
Малко развитие по темата
Отдавна се каня, но днес ми остана малко време, та да се похваля, че вече не ми свети лампата на еърбега. Голям кеф е! Следвах точно указанията от първия пост. Предварително си бях взел съпротивленията и се заех с изваждането на прословутата платка. Без точните инструменти пак става, но друго си е, като и инструментите ти са читави Смъква се седалката и се мята върху задната, за да не се налага да разкачваш и колана... и ако знам пък как се подреждат снимките в мнението, щото излизат отзад напред, може и да си довърша поста...Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!
Коментар
-
emzo написа:uno написа:mayora написа:Колегата UNO да си кара така неговата кола.Аз искам постоянно заета пасежерска седалка и работещи възглавници.Ако някой може нека помогне с адекватно и смислено решение.STILO-2003-115 HP-JTD Power
Преди ФИАТ БРАВА TD 75-98г.
Коментар
-
Заета, или незаета пасажерска седалка - къде е проблема?
Я да се включа пак за съвет. Направих схемата с незаета пасажерска седалка и работи без грешка. Искам да имам работеща въздушна възглавница и съответно преработвам платката по схема 2 за заета седалка. В схемата се използват два резистора по 40К, каквито аз не намирам и използвам 4х20К. Е не се получава и това е!Та въпроса ми е, има ли някой, който е направил схема № 2 за заета седалка и какви точно резистори полза, защото в схемата са дадени или 4.7 или 5.6К?Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар