Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Airbag Failure - /Fiat Stilo най-евтиното решение/

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Аз си карам без кантара почти година,дали трупа грешки не знам.При мене кантара е видимо здрав но ще я карам на диагностика за да разбера от къде идва проблема.Разглобих всички възможни букси но си писка и това си е.
    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

    Коментар


      #17
      А какво правим когато номера със съпротивленията не стане ? Преди няколко дни го пробвахме на приятел на стилото, не стана, дава постоянно грешка 32-непозната/вътрешна грешка на кантара. Ха сега де ??? А гадното писукане Ви изкарва нервите.... споко, има решение. Ще Ви го покажа след някой ден, само да начертая схемата. Поздрави.UNO

      Коментар


        #18
        Ето я схемичката. Така червената лампа за еърбега не светва изобщо, другите (за коланите и за пасажерския) си работят нормално, няма го вече и досадното писукане от таблото, на дисплея не показва и надписа за грешки в еърбека. Дори ако нямате други проблеми с други модули си изписва " Check OK ". Ако искате червената да стане "баш като оригинално", демек да светва и после да гасне, на кабела "сиво с бяло" му подавате ACC през електронно реле за времезакъснение. Времето на закъснение е около 5-7 секунди.С така "моделирана" централа, не се знае дали еърбеците ще се отворят при евентуално ПТП.Всеки си решава сам, НА СВОЯ ОТГОВОРНОСТ, дали да го направи .Това е . Поздрави.UNO
        Прикачени файлове

        Коментар


          #19
          Колега, а би ли ми казал къде са тези 2 букси, които си начертал на схемата ? Под седалката видях букси, но не съм убеден, че са тези ? Благодаря!

          Коментар


            #20
            Plameng написа:
            Колега, а би ли ми казал къде са тези 2 букси, които си начертал на схемата ? Под седалката видях букси, но не съм убеден, че са тези ? Благодаря!
            Намират се на централата на еърбеците. А централата се намира под централната конзола, под радиаторчето за парното. Достъп до централата има от страната на пасажера, като махнете пластмасовата кора. Там се вижда централата, няма нужда да я сваляте цялата, само вадите буксите. :D Успех.

            Коментар


              #21
              uno написа:
              С така "моделирана" централа, не се знае дали еърбеците ще се отворят при евентуално ПТП.Всеки си решава сам, НА СВОЯ ОТГОВОРНОСТ, дали да го направи .Това е . Поздрави.UNO
              Аз ако бях на твое място нямаше да го публикувам, щото първо режем, после се вайкаме, ама ..... файда...
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #22
                Файдата е за тези, на които не им дреме дали имат еърбеци или не. Вместо да ходят по сервизи и да дават грешни пари.ПП: Друг е въпроса ако решиш да си продаваш Стилото, кой ще го вземе със светещи еърбеци. Щото има и такива, повярвай ми.

                Коментар


                  #23
                  Че те повечето са такива.Прав си,който не му дреме тази схема му върши идеална работа.То да ни пази господ да се налага да се отварят беговете.
                  Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                  Коментар


                    #24
                    Здравейте колеги, а ако не се ползва този начин за "оправянето" на грешката какво трябва да се смени, става въпрос за червената лампа на аербега?При мен проблема е малко странен, сутрин когато е студена не свети и няма грешка. По обяд когато е напечена колата изкарва тази грешка и вечерта късно изчезва.Идеи?
                    Stilo 1.9jtd
                    Bravo 1.9TD

                    Коментар


                      #25
                      Ново двайсет.Бах ти аербеците.Е затова ги обичам италянките.Да не е нещо по централата.
                      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                      Коментар


                        #26
                        patrik212 написа:
                        Здравейте колеги, а ако не се ползва този начин за "оправянето" на грешката какво трябва да се смени, става въпрос за червената лампа на аербега?При мен проблема е малко странен, сутрин когато е студена не свети и няма грешка. По обяд когато е напечена колата изкарва тази грешка и вечерта късно изчезва.Идеи?
                        Диагностика и тя сама ще си каже какво и е.
                        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                        Kawasaki ER-6n'2012

                        Коментар


                          #27
                          В първия пост на снимката пише 5.8кОhm, a под нея 5.6коhm. Koи да взема?

                          Коментар


                            #28
                            ThE_PuNiSHeR написа:
                            В първия пост на снимката пише 5.8кОhm, a под нея 5.6коhm. Koи да взема?
                            Стандартен 5.8кОhm не съществува. По всички каталози можеш да откриеш само 5K6.
                            Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                            Коментар


                              #29
                              Преди малко го направих. Взе, че стана Oще една детска болест е излекувана

                              Коментар


                                #30
                                Търся съвет относно аербега.

                                Здравейте момчета! На мен също ми свети лампата на аербега, защото свалях волана.Ходих да изчистят тази грешка, но ми казаха,че не могат да открият входната букса за компа.Посъветваха ме да отида направо във сервиз на Фиат.Моята е Фиат Брава 1.9 ТД 75 от 1998 година.Знае ли някой къде се намира тази букса за диагностициране?Има ли или няма?Все пак как се прави диагностика на тази кола?Аз съм нов във форума.Признавам,че не съм много компетентен,но съм против залъгване на компа по какъвто и да е начин.Моля някой да ми помогне,че ми наближава годишния преглед.
                                NOVAKA OT MADRID

                                Коментар

                                Working...
                                X