Аз си карам без кантара почти година,дали трупа грешки не знам.При мене кантара е видимо здрав но ще я карам на диагностика за да разбера от къде идва проблема.Разглобих всички възможни букси но си писка и това си е.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Airbag Failure - /Fiat Stilo най-евтиното решение/
Collapse
X
-
А какво правим когато номера със съпротивленията не стане ? Преди няколко дни го пробвахме на приятел на стилото, не стана, дава постоянно грешка 32-непозната/вътрешна грешка на кантара. Ха сега де ??? А гадното писукане Ви изкарва нервите.... споко, има решение. Ще Ви го покажа след някой ден, само да начертая схемата. Поздрави.UNO
Коментар
-
Ето я схемичката. Така червената лампа за еърбега не светва изобщо, другите (за коланите и за пасажерския) си работят нормално, няма го вече и досадното писукане от таблото, на дисплея не показва и надписа за грешки в еърбека. Дори ако нямате други проблеми с други модули си изписва " Check OK ". Ако искате червената да стане "баш като оригинално", демек да светва и после да гасне, на кабела "сиво с бяло" му подавате ACC през електронно реле за времезакъснение. Времето на закъснение е около 5-7 секунди.С така "моделирана" централа, не се знае дали еърбеците ще се отворят при евентуално ПТП.Всеки си решава сам, НА СВОЯ ОТГОВОРНОСТ, дали да го направи .Това е . Поздрави.UNO
Коментар
-
Plameng написа:Колега, а би ли ми казал къде са тези 2 букси, които си начертал на схемата ? Под седалката видях букси, но не съм убеден, че са тези ? Благодаря!
Коментар
-
uno написа:С така "моделирана" централа, не се знае дали еърбеците ще се отворят при евентуално ПТП.Всеки си решава сам, НА СВОЯ ОТГОВОРНОСТ, дали да го направи .Това е . Поздрави.UNOF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Здравейте колеги, а ако не се ползва този начин за "оправянето" на грешката какво трябва да се смени, става въпрос за червената лампа на аербега?При мен проблема е малко странен, сутрин когато е студена не свети и няма грешка. По обяд когато е напечена колата изкарва тази грешка и вечерта късно изчезва.Идеи?Stilo 1.9jtd
Bravo 1.9TD
Коментар
-
patrik212 написа:Здравейте колеги, а ако не се ползва този начин за "оправянето" на грешката какво трябва да се смени, става въпрос за червената лампа на аербега?При мен проблема е малко странен, сутрин когато е студена не свети и няма грешка. По обяд когато е напечена колата изкарва тази грешка и вечерта късно изчезва.Идеи?AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
ThE_PuNiSHeR написа:В първия пост на снимката пише 5.8кОhm, a под нея 5.6коhm. Koи да взема?Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Търся съвет относно аербега.
Здравейте момчета! На мен също ми свети лампата на аербега, защото свалях волана.Ходих да изчистят тази грешка, но ми казаха,че не могат да открият входната букса за компа.Посъветваха ме да отида направо във сервиз на Фиат.Моята е Фиат Брава 1.9 ТД 75 от 1998 година.Знае ли някой къде се намира тази букса за диагностициране?Има ли или няма?Все пак как се прави диагностика на тази кола?Аз съм нов във форума.Признавам,че не съм много компетентен,но съм против залъгване на компа по какъвто и да е начин.Моля някой да ми помогне,че ми наближава годишния преглед.NOVAKA OT MADRID
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар