Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проверка на акумулатор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    emzo написа:
    тествах с такъв тестер (вилка), изкара акумулатора - здрав.Алтернатор с товар - 13.32вбез товар - 13.6вВчера гадината даде 13.98в.Явно ще иска сваляне и на алтернатора.Питам аз обаче, ако имам окъсила клетка, както се вижда на снимките, защо между двете крайни клеми имам необходимото напрежение ?
    Защото така не се мери акумулатор, както го правиш Не се знаекъде точно опиташ със сондата и дали не укъсяваш между плочите. Това с презаредените клетки на Данчо си е в сферата на научната фантастика. Както и да го зареждаш този акумулатор, ако ще и на Хан Соло на Хилядолетния сокол да го сложиш, нама да заредиш клетка на повече от 2,2 В. Може да измериш по-голямо напрежение и то с не повече от 0,5 В веднага след като го ракачиш от зарядното, но до минута - две то спада до номиналното. Клетката не е балон да я надуеш с по-високо напрежение. Тези напрежения от алтернатора на празен ход на ДВГ са нормални. Когато имаш товар, консумиращ ток под максималния за алтернатора, при повишаване на оборотите над 2000 об/мин трябва да се вдигне напрежението на 14,2 до 14,4 В мах и да го задържи до падане на оборотите. Примерно, включваш фаровете на къси, подаваш газ да прехвърли 2000 оборота и тогава трябва да имаш около 14,2 - 14,4 В. Ако не, значи има проблем някъде. Може да е лоша маса, а може и да е проблем с електронния регулатор, а нищо чудно и да има изгорял дидо в изправителната плочка на алтернатора. Какви са ти оплакванията от акумулатора ? Сподели повече, да се ориентираме за евентуални проблеми.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #17
      Значи презареждането е в сферата на научната фантастика. Чудесно! Браво! Защо тогава да спираме заряда на 14. Давайте без регулатор. Без проблем и 20V ще докараш на оловен акумулатор, след което ако си на близо ще бъдеш облян с киселина. След преминаването на границата от 2.7V на клетка започва кипенето и отделянето на опасния газ водород. Започва загряване на целият акумулатор, което води до деформации. Протичат необратими процеси. В цялата игра участва и един термин вътрешно съпротивление на акумулатора. Затова като му спреш зарядния ток, напрежението се връща. И т.н. Но нищо де, мислете си че кипенето е полезен процес. Дори като карате му отваряйте тапите Аз предпочитам да съм в сферата на научната фантастика, защото досега съм разчитал на нея - ДЕБЕЛИТЕ КНИГИ!Нищо лично към никой. Дано Емо си реши проблема. Поздрави на всички!
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #18
        Е той Емо си е решил май вече кардинално проблема, с закупуването на нов акумулатор .
        Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
        Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

        Коментар


          #19
          Любенов, на нов акумулатор, въпросното замерване си е баш правилно.Сондата я допирам само до електролита.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #20
            Danchojn написа:
            Значи презареждането е в сферата на научната фантастика. Чудесно! Браво! Защо тогава да спираме заряда на 14. Давайте без регулатор. Без проблем и 20V ще докараш на оловен акумулатор, след което ако си на близо ще бъдеш облян с киселина. След преминаването на границата от 2.7V на клетка започва кипенето и отделянето на опасния газ водород. Започва загряване на целият акумулатор, което води до деформации. Протичат необратими процеси. В цялата игра участва и един термин вътрешно съпротивление на акумулатора. Затова като му спреш зарядния ток, напрежението се връща. И т.н. Но нищо де, мислете си че кипенето е полезен процес. Дори като карате му отваряйте тапите Аз предпочитам да съм в сферата на научната фантастика, защото досега съм разчитал на нея - ДЕБЕЛИТЕ КНИГИ!Нищо лично към никой. Дано Емо си реши проблема. Поздрави на всички!
            Ами ти сам си отговяряш на въпроса, а не си вярваш :D Много странно, как ще заредиш клетката до 4 В , като на 2,7 В изкипява :D Емо, радвам се че си си решил проблема. Като ходи да ти проверят стария акумулатор, попита ли защо се получава този ефект от снимките ?
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар

            Working...
            X