http://postimage.org/gallery/tr49l2k/За коша ли е ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проверка на акумулатор
Collapse
X
-
Емо, абе с тая сонда дето бъркаш в клетката, да не укъсяваш между пластините ? Ако имаш "паднала" клетка, напрежението между двете клеми +/- ще е с 2,2 В за клетка по-малко, колкото и да го зареждаш. Също така при зарядка, като има дефектна клетка, тя не "завира" Като гледам, ти получававаш 12,66 В между клемите, значи си имаш по 2 В на клетка, т.е. всички клетки работят. Няма ли къде да го провериш с товарна вилка ?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Измери с мултицета между 1-2клетка и 2-3клетка. Ако си измерил до тук коректно, то 2-ра клетка е закъсена а друга презаредена.Бързата проверка показва че имаш две презаредени клетки - 3,32V и 4.2VЗавирането не е признак за изправна клетка - няма да споря с никого по въпроса. Доказано е.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
emzo написа:На колата един път меря заряд 14.2в.Един път меря 13.2в.С друг акумулатор е ок заряда, ще го следя и утре.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:emzo написа:На колата един път меря заряд 14.2в.Един път меря 13.2в.С друг акумулатор е ок заряда, ще го следя и утре.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Регулатора на алтернатора не следи никакъв ток. Единствено се следи праг на напрежение. Този който диктува напрежението в автомобила е единствено акумулатора. Ако не си стигнал прага на задействане на регулатора, алтернатора зарежда с пълна сила, - колко зависи от акумулатора. Регулатора не ограничава ток. Той се ограничава само и единствено от вътрешното съпротивление на алтернатора. Ток подаван към възбудителната намотка - никой не го ограничава. След стар алтернатора се самовъзбужда през отделна верига.Системата която описваш съм я виждал реализирана, във военни джипки на наши поделения. Имаме договори с военните и правим някои неща за тях. Повече не мога да кажа. Системата работеше трагично. Всичко бе преработено от нашата фирма, с мое участие и на мои колеги. Но при автомобилите не е така.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Колега иди в някой сервиз в града където имат FSA. Замерването става за секунди и прибора ти дава вътрешното съпротивление, Моментния стартов ток и средния и ти прави оценка за състоянието на акумолатора, оценка за студен старт и т.н.т. Едновременно с това можеш да си провериш и съсътоянието на генератора, стартера и компресиата на мотора, и всичко това за 5мин време.0884980422
Коментар
-
тествах с такъв тестер (вилка), изкара акумулатора - здрав.Алтернатор с товар - 13.32вбез товар - 13.6вВчера гадината даде 13.98в.Явно ще иска сваляне и на алтернатора.Питам аз обаче, ако имам окъсила клетка, както се вижда на снимките, защо между двете крайни клеми имам необходимото напрежение ?F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар