Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с халогените на Фиат Пунто 2000

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Dido_Lyubenov написа:
    Мери се с пробна лампа за 12 В ! ако мерите с мулицет и няма товар, може да показва напрежение 12 В през лоша връзка - минават като утечка, но мултицета има 1 000 000 ома входно съпротивление срещу 0,24 ома на 50ватова крушка. Нормално е мултицета да отчита, а крушката като я сложиш да не свети. Опитай да включиш халогените само с габарит, без къси и дълги. Проверете и крушките дали са здрави, да не се окаже че "новата" е дефектна, а в това време изгоряла крушката и на другия халоген, това да ви обърква тотално.
    Точно това и обеснявам, че трябва да види масата.Защото при входящо напрежение 12В и при условие, че минуса изчезва назад по трасето - то не затваря системата и като не е затворена - няма ТОК, няма светлина в крушката.Това е поне в този случай за мен обяснението.
    Fiat Bravo 2 1,9 MultiJet 120 < Fiat Punto MK2 1,9 JTD 80 < Fiat Tipo 91, 1.4 карбуратор

    Нищо не може да замени доверието и уважението, а алчността е пагубна.

    Коментар

    Working...
    X