Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с халогените на Фиат Пунто 2000

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с халогените на Фиат Пунто 2000

    Здравейте на всички! Проблема е, че не светят фаровете за мъгла на колата ми. Крушките и двете са здрави (проверихме ги), бушона е здрав също (сменихме го) и не знам от какво може да е. Моля ви дайте някакъв съвет, ако сте имали същия или подобен проблем. Yellow_Flash_Colorz_PDT_13 Yellow_Flash_Colorz_PDT_13 Yellow_Flash_Colorz_PDT_13

    #2
    Ток стига ли до тях?Нали ги пробвате като е на контакг и на габарити поне колата.Пробверете и самия ключ дали работи
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      До тях достига ток, на контакт, на къси, с включен двигател - не светят. За бутона имам стара платка с бутони, на която не работеше бутона за ел.стъклото, така че ще я пробвам и нея. Ще пишар ако имам резултат

      Коментар


        #4
        реално при здрави крушки и щом стига ток до там няма как да не светят....... виж копчето или релето
        Haters Gonna Hate

        Коментар


          #5
          значи ако има ток до крушките просто няма варянт да не светят а релето за халогените ти е отпред до двигателя (ама виж на схемата по точно) виж го и него за по сигурно (размени го с някое от съседните за проба и уточни Каде ИМА ток
          Шофирай разумно, на пътя не си сам.
          Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
          Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
          Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

          Коментар


            #6
            Окей имаш напрежение по захранващия кабел до крушката, крушката работи - тогава за да има ток и тя да светне - трябва да имаш маса(съпротивление).Обикновенно имаш някакъв цветен кабел за + и черен кабел за -.Провери 2-рия кабел(би трябвало да е черен, ако не е побългарено), който ти е маса, дали не се губи някъде и по този начин да не затваряш веригата и да не светиш.
            Fiat Bravo 2 1,9 MultiJet 120 < Fiat Punto MK2 1,9 JTD 80 < Fiat Tipo 91, 1.4 карбуратор

            Нищо не може да замени доверието и уважението, а алчността е пагубна.

            Коментар


              #7
              Първо благодаря на всички за съветите и помощта, която ми оказвате Искам да се извиня на модераторите, ако има вече такава тема , но не съм много веща по тези неща.Фиат Пунто 1.9 JTD 2000 г. Нека започна историята отначало и с всички подробности....Една вечер забелязах, че единият ми халоген не свети. Първата ни асоциация (на мен и брат ми) беше, че е изгоряла крушката, така че разглобихме фара и сменихме крушката. Преди да го сглобим го пробвахме пак не свети и другия изгасна. Сега и двата не светят. Пръскахме с контактен спрей - нищо не стана. Брат ми измери с мултицета (двете жички черевната + и черната -, където е вързана фасонката) - достига ток до крушката. След това проверихме бушоните, оказа се, че са здрави (на клаксона и на халогените е един и същ). Така оставихме нещата. След това започнаха да стават странни неща - карам на къси и сменям с дълги, при което късите не гаснат и светят и двата чифта (по-добре за мен повече светлина :D ), което до сега не се е случвало, натискам бутона на халогените на таблото ми светва, късите гаснат остават само дългите. Проверихме бутона - работи (имам стара платка, на която неработеше едното ел.стъкло). И сега пред компа във форума да ми помагате

              Коментар


                #8
                BnC4aDeL написа:
                Окей имаш напрежение по захранващия кабел до крушката, крушката работи - тогава за да има ток и тя да светне - трябва да имаш маса(съпротивление).Обикновенно имаш някакъв цветен кабел за + и черен кабел за -.Провери 2-рия кабел(би трябвало да е черен, ако не е побългарено), който ти е маса, дали не се губи някъде и по този начин да не затваряш веригата и да не светиш.
                Това за масата ще го проверим също! Благодаря

                Коментар


                  #9
                  Колега как е, не каза нищо?Попринцип логиката е простичка - Напрежение върху Съпротивление - дава Ток.Ти имаш напрежение и някакво съпротивление от някъде го хващаш... Но дали тока, който излиза е такъв какъвто ти трябва е друг въпрос.Разголваш кабела или пускаш маса от другаде и тестваш.
                  Fiat Bravo 2 1,9 MultiJet 120 < Fiat Punto MK2 1,9 JTD 80 < Fiat Tipo 91, 1.4 карбуратор

                  Нищо не може да замени доверието и уважението, а алчността е пагубна.

                  Коментар


                    #10
                    lolipopirs написа:
                    Първо благодаря на всички за съветите и помощта, която ми оказвате Искам да се извиня на модераторите, ако има вече такава тема , но не съм много веща по тези неща.Фиат Пунто 1.9 JTD 2000 г. Нека започна историята отначало и с всички подробности....Една вечер забелязах, че единият ми халоген не свети. Първата ни асоциация (на мен и брат ми) беше, че е изгоряла крушката, така че разглобихме фара и сменихме крушката. Преди да го сглобим го пробвахме пак не свети и другия изгасна. Сега и двата не светят. Пръскахме с контактен спрей - нищо не стана. Брат ми измери с мултицета (двете жички черевната + и черната -, където е вързана фасонката) - достига ток до крушката. След това проверихме бушоните, оказа се, че са здрави (на клаксона и на халогените е един и същ). Така оставихме нещата. След това започнаха да стават странни неща - карам на къси и сменям с дълги, при което късите не гаснат и светят и двата чифта (по-добре за мен повече светлина :D ), което до сега не се е случвало, натискам бутона на халогените на таблото ми светва, късите гаснат остават само дългите. Проверихме бутона - работи (имам стара платка, на която неработеше едното ел.стъкло). И сега пред компа във форума да ми помагате
                    това не са странни неща (поне за мен де) на Пунтото ел системата на фаровете е направена така когато си на къси си светят къси когато си на дълги светят Къси и Дългикогато си на къси и включиш Халогените - светят Халогените и късите когато си на Дълги (и къси) при включването на Халогените Късите гаснат остават да светят само Дълги и Халогени така е измислено явно да не това автомобила или да не се стопи неще нз точно но работят на този принцип сега би ли разяснил какъв е проблема разбрах че не светели Халогените (ама включил ли си поне на габарит) ток имало а нали мерите на буксата на халогена (наи външен в фара е халогена) като мерихте колко V измерихте принципно щом има + и - до крушката (12V) тя би трябвало да свети (ако е здрава де)
                    Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                    Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                    Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                    Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                    Коментар


                      #11
                      BnC4aDeL написа:
                      Колега как е, не каза нищо?Попринцип логиката е простичка - Напрежение върху Съпротивление - дава Ток.Ти имаш напрежение и някакво съпротивление от някъде го хващаш... Но дали тока, който излиза е такъв какъвто ти трябва е друг въпрос.Разголваш кабела или пускаш маса от другаде и тестваш.
                      Колега за съжаление нямяме времер но сега през празниците ще го разглобим и ще замерим масата и ще пиша за евенуални резултати. Благодаря за разняснението отново

                      Коментар


                        #12
                        todorshalev написа:
                        lolipopirs написа:
                        Първо благодаря на всички за съветите и помощта, която ми оказвате Искам да се извиня на модераторите, ако има вече такава тема , но не съм много веща по тези неща.Фиат Пунто 1.9 JTD 2000 г. Нека започна историята отначало и с всички подробности....Една вечер забелязах, че единият ми халоген не свети. Първата ни асоциация (на мен и брат ми) беше, че е изгоряла крушката, така че разглобихме фара и сменихме крушката. Преди да го сглобим го пробвахме пак не свети и другия изгасна. Сега и двата не светят. Пръскахме с контактен спрей - нищо не стана. Брат ми измери с мултицета (двете жички черевната + и черната -, където е вързана фасонката) - достига ток до крушката. След това проверихме бушоните, оказа се, че са здрави (на клаксона и на халогените е един и същ). Така оставихме нещата. След това започнаха да стават странни неща - карам на къси и сменям с дълги, при което късите не гаснат и светят и двата чифта (по-добре за мен повече светлина :D ), което до сега не се е случвало, натискам бутона на халогените на таблото ми светва, късите гаснат остават само дългите. Проверихме бутона - работи (имам стара платка, на която неработеше едното ел.стъкло). И сега пред компа във форума да ми помагате
                        това не са странни неща (поне за мен де) на Пунтото ел системата на фаровете е направена така когато си на къси си светят къси когато си на дълги светят Къси и Дългикогато си на къси и включиш Халогените - светят Халогените и късите когато си на Дълги (и къси) при включването на Халогените Късите гаснат остават да светят само Дълги и Халогени така е измислено явно да не това автомобила или да не се стопи неще нз точно но работят на този принцип сега би ли разяснил какъв е проблема разбрах че не светели Халогените (ама включил ли си поне на габарит) ток имало а нали мерите на буксата на халогена (наи външен в фара е халогена) като мерихте колко V измерихте принципно щом има + и - до крушката (12V) тя би трябвало да свети (ако е здрава де)
                        Колега, за теб може да не е странност, но за мен е. Преди си беше:когато съм на къси си светят къси когато съм на дълги светят само дълги (без къси)когато съм на къси и включиш Халогените - светят Халогените и късите когато съм на дълги при включването на Халогените светят само Дълги и ХалогениСега е :несветещи халогеникогато съм на къси си светят къси когато съм на дълги светят дълги и къси, при това положение, като натисна копчето но халогение (отчита на таблото,че са пуснати) и гаснат късите оставам само на дълги Измерихмер че достига до крушката 12 V и да на буксата. Да колата е на габарит, на фарове, при включен двигател, на каквото и положение да е не светят. Да крушката е здрава. Тези неща съм ги писала малко по горе, но не четеш колега Всъщност съм колежка

                        Коментар


                          #13
                          и пак стигнахме до това че крушките са ЗДРАВИ и до тях има ТОК обаче не светят.... при проблем по системата няма да достига ток до крушката обаче ток има... странна работа от всичко това следва че проблем няма... колежке да не би да мерите кабелите за късите а пък всъщност да се бъркате със задния габарит за мъгла?
                          Haters Gonna Hate

                          Коментар


                            #14
                            lolipopirs написа:
                            Колега, за теб може да не е странност, но за мен е. Преди си беше:когато съм на къси си светят къси когато съм на дълги светят само дълги (без къси)когато съм на къси и включиш Халогените - светят Халогените и късите когато съм на дълги при включването на Халогените светят само Дълги и ХалогениСега е :несветещи халогеникогато съм на къси си светят къси когато съм на дълги светят дълги и къси, при това положение, като натисна копчето но халогение (отчита на таблото,че са пуснати) и гаснат късите оставам само на дълги Измерихмер че достига до крушката 12 V и да на буксата. Да колата е на габарит, на фарове, при включен двигател, на каквото и положение да е не светят. Да крушката е здрава. Тези неща съм ги писала малко по горе, но не четеш колега Всъщност съм колежка
                            съжалявам за грешката Колежке и аз чета ама не можах да схвана как здрава крушка на която има + и - и 12 волта не светипредлагам да дойда да ти помогна карам същото пунто и горе долу се спрявам с ел. системата на колите ако искаш ми пиши да се разберем нещо
                            Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                            Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                            Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                            Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                            Коментар


                              #15
                              Мери се с пробна лампа за 12 В ! ако мерите с мулицет и няма товар, може да показва напрежение 12 В през лоша връзка - минават като утечка, но мултицета има 1 000 000 ома входно съпротивление срещу 0,24 ома на 50ватова крушка. Нормално е мултицета да отчита, а крушката като я сложиш да не свети. Опитай да включиш халогените само с габарит, без къси и дълги. Проверете и крушките дали са здрави, да не се окаже че "новата" е дефектна, а в това време изгоряла крушката и на другия халоген, това да ви обърква тотално.
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар

                              Working...
                              X