Здравейте на всички! Проблема е, че не светят фаровете за мъгла на колата ми. Крушките и двете са здрави (проверихме ги), бушона е здрав също (сменихме го) и не знам от какво може да е. Моля ви дайте някакъв съвет, ако сте имали същия или подобен проблем. Yellow_Flash_Colorz_PDT_13 Yellow_Flash_Colorz_PDT_13 Yellow_Flash_Colorz_PDT_13
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с халогените на Фиат Пунто 2000
Collapse
X
-
значи ако има ток до крушките просто няма варянт да не светят а релето за халогените ти е отпред до двигателя (ама виж на схемата по точно) виж го и него за по сигурно (размени го с някое от съседните за проба и уточни Каде ИМА токШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Окей имаш напрежение по захранващия кабел до крушката, крушката работи - тогава за да има ток и тя да светне - трябва да имаш маса(съпротивление).Обикновенно имаш някакъв цветен кабел за + и черен кабел за -.Провери 2-рия кабел(би трябвало да е черен, ако не е побългарено), който ти е маса, дали не се губи някъде и по този начин да не затваряш веригата и да не светиш.Fiat Bravo 2 1,9 MultiJet 120 < Fiat Punto MK2 1,9 JTD 80 < Fiat Tipo 91, 1.4 карбуратор
Нищо не може да замени доверието и уважението, а алчността е пагубна.
Коментар
-
Първо благодаря на всички за съветите и помощта, която ми оказвате Искам да се извиня на модераторите, ако има вече такава тема , но не съм много веща по тези неща.Фиат Пунто 1.9 JTD 2000 г. Нека започна историята отначало и с всички подробности....Една вечер забелязах, че единият ми халоген не свети. Първата ни асоциация (на мен и брат ми) беше, че е изгоряла крушката, така че разглобихме фара и сменихме крушката. Преди да го сглобим го пробвахме пак не свети и другия изгасна. Сега и двата не светят. Пръскахме с контактен спрей - нищо не стана. Брат ми измери с мултицета (двете жички черевната + и черната -, където е вързана фасонката) - достига ток до крушката. След това проверихме бушоните, оказа се, че са здрави (на клаксона и на халогените е един и същ). Така оставихме нещата. След това започнаха да стават странни неща - карам на къси и сменям с дълги, при което късите не гаснат и светят и двата чифта (по-добре за мен повече светлина :D ), което до сега не се е случвало, натискам бутона на халогените на таблото ми светва, късите гаснат остават само дългите. Проверихме бутона - работи (имам стара платка, на която неработеше едното ел.стъкло). И сега пред компа във форума да ми помагате
Коментар
-
BnC4aDeL написа:Окей имаш напрежение по захранващия кабел до крушката, крушката работи - тогава за да има ток и тя да светне - трябва да имаш маса(съпротивление).Обикновенно имаш някакъв цветен кабел за + и черен кабел за -.Провери 2-рия кабел(би трябвало да е черен, ако не е побългарено), който ти е маса, дали не се губи някъде и по този начин да не затваряш веригата и да не светиш.
Коментар
-
Колега как е, не каза нищо?Попринцип логиката е простичка - Напрежение върху Съпротивление - дава Ток.Ти имаш напрежение и някакво съпротивление от някъде го хващаш... Но дали тока, който излиза е такъв какъвто ти трябва е друг въпрос.Разголваш кабела или пускаш маса от другаде и тестваш.Fiat Bravo 2 1,9 MultiJet 120 < Fiat Punto MK2 1,9 JTD 80 < Fiat Tipo 91, 1.4 карбуратор
Нищо не може да замени доверието и уважението, а алчността е пагубна.
Коментар
-
lolipopirs написа:Първо благодаря на всички за съветите и помощта, която ми оказвате Искам да се извиня на модераторите, ако има вече такава тема , но не съм много веща по тези неща.Фиат Пунто 1.9 JTD 2000 г. Нека започна историята отначало и с всички подробности....Една вечер забелязах, че единият ми халоген не свети. Първата ни асоциация (на мен и брат ми) беше, че е изгоряла крушката, така че разглобихме фара и сменихме крушката. Преди да го сглобим го пробвахме пак не свети и другия изгасна. Сега и двата не светят. Пръскахме с контактен спрей - нищо не стана. Брат ми измери с мултицета (двете жички черевната + и черната -, където е вързана фасонката) - достига ток до крушката. След това проверихме бушоните, оказа се, че са здрави (на клаксона и на халогените е един и същ). Така оставихме нещата. След това започнаха да стават странни неща - карам на къси и сменям с дълги, при което късите не гаснат и светят и двата чифта (по-добре за мен повече светлина :D ), което до сега не се е случвало, натискам бутона на халогените на таблото ми светва, късите гаснат остават само дългите. Проверихме бутона - работи (имам стара платка, на която неработеше едното ел.стъкло). И сега пред компа във форума да ми помагатеШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
BnC4aDeL написа:Колега как е, не каза нищо?Попринцип логиката е простичка - Напрежение върху Съпротивление - дава Ток.Ти имаш напрежение и някакво съпротивление от някъде го хващаш... Но дали тока, който излиза е такъв какъвто ти трябва е друг въпрос.Разголваш кабела или пускаш маса от другаде и тестваш.
Коментар
-
todorshalev написа:lolipopirs написа:Първо благодаря на всички за съветите и помощта, която ми оказвате Искам да се извиня на модераторите, ако има вече такава тема , но не съм много веща по тези неща.Фиат Пунто 1.9 JTD 2000 г. Нека започна историята отначало и с всички подробности....Една вечер забелязах, че единият ми халоген не свети. Първата ни асоциация (на мен и брат ми) беше, че е изгоряла крушката, така че разглобихме фара и сменихме крушката. Преди да го сглобим го пробвахме пак не свети и другия изгасна. Сега и двата не светят. Пръскахме с контактен спрей - нищо не стана. Брат ми измери с мултицета (двете жички черевната + и черната -, където е вързана фасонката) - достига ток до крушката. След това проверихме бушоните, оказа се, че са здрави (на клаксона и на халогените е един и същ). Така оставихме нещата. След това започнаха да стават странни неща - карам на къси и сменям с дълги, при което късите не гаснат и светят и двата чифта (по-добре за мен повече светлина :D ), което до сега не се е случвало, натискам бутона на халогените на таблото ми светва, късите гаснат остават само дългите. Проверихме бутона - работи (имам стара платка, на която неработеше едното ел.стъкло). И сега пред компа във форума да ми помагате
Коментар
-
и пак стигнахме до това че крушките са ЗДРАВИ и до тях има ТОК обаче не светят.... при проблем по системата няма да достига ток до крушката обаче ток има... странна работа от всичко това следва че проблем няма... колежке да не би да мерите кабелите за късите а пък всъщност да се бъркате със задния габарит за мъгла?Haters Gonna Hate
Коментар
-
lolipopirs написа:Колега, за теб може да не е странност, но за мен е. Преди си беше:когато съм на къси си светят къси когато съм на дълги светят само дълги (без къси)когато съм на къси и включиш Халогените - светят Халогените и късите когато съм на дълги при включването на Халогените светят само Дълги и ХалогениСега е :несветещи халогеникогато съм на къси си светят къси когато съм на дълги светят дълги и къси, при това положение, като натисна копчето но халогение (отчита на таблото,че са пуснати) и гаснат късите оставам само на дълги Измерихмер че достига до крушката 12 V и да на буксата. Да колата е на габарит, на фарове, при включен двигател, на каквото и положение да е не светят. Да крушката е здрава. Тези неща съм ги писала малко по горе, но не четеш колега Всъщност съм колежкаШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Мери се с пробна лампа за 12 В ! ако мерите с мулицет и няма товар, може да показва напрежение 12 В през лоша връзка - минават като утечка, но мултицета има 1 000 000 ома входно съпротивление срещу 0,24 ома на 50ватова крушка. Нормално е мултицета да отчита, а крушката като я сложиш да не свети. Опитай да включиш халогените само с габарит, без къси и дълги. Проверете и крушките дали са здрави, да не се окаже че "новата" е дефектна, а в това време изгоряла крушката и на другия халоген, това да ви обърква тотално.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар