Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

працака ми се ключа на чистачките

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    мерси kluchar . Това ще ми е от полза
    Пунтак 1.1 с лека измама под капака

    Коментар


      #17
      днеска ми остана време и прибягах до моргата. Взех за пробаат едни нови ръчки и за 1 мин прехвърлих кабелите на тях. Не е от ръчките.. същия проблем. И с тях нито предни чистачки, нито задни, нито пръскалки. В този ключ трябва да влиза захранващ кабел с + и ключа да го разпределя в зависимост от това, което искам да работи. Така ли е ?
      Пунтак 1.1 с лека измама под капака

      Коментар


        #18
        Така е и за тази цел има мултицети с които можеш да видиш дали идва +12 волта до буксата ( другия вариант е с пробна лампа ) , но все трябва да започнеш от някъде , а ти си избрал трудния начин ( проба - грешка ) . А ако проблемите са два ? По твоя начин няма да го откриеш - докато не смениш всичко , а това е скъпо . Като си решил да не ходиш в сервиз , вземай един уред и премери 1. идва ли напрежение до буксата и какво става с него когато пуснеш чистачките . 2. Ако напрежението ( при пуснати чистачки е +12 волта ) излиза ли и към друго перо на буксата ? 3 . Ако излиза , стига ли до моторчето на чистачките ? Дай някои отговори и да мислим нататък - с удари няма да се оправи .
        Lancia Lybra 2.4JTD 150k.c Intensa (2003 г.)

        Коментар


          #19
          с мултицета се развихрих яко и 12в на буксата точно зад лоста за чистачките НЕ вади. Буксата е от 5 кабела. По спомени бяха червен, червен-черен, сив, сив-чере, черен, може и да забравям един. Тъмните кабели отиват директно при предните чистачки. Прозванявал съм ги и всичко е 6+ . даже и + подадох там на клемичките на управляващата част и предните си работят.. Проблема е някъде преди ключа. Мерих дали има 12в на бушона - Няма , но мисля че това е нормално при положение, че нямам консуматор. По същия начин не ми излизат 12в на бушона на фаровете спрямо маса, но като ги включа и си излизат. Та имам следня въпрос оснотно схемата която ключат ми даде.. не я разчитам до край http://web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/schema7.gif конектор А при чистачките е с 9 пина. Аз такъв нямам, от където си вадя извода, че не разчитам схемата както трябва.
          Пунтак 1.1 с лека измама под капака

          Коментар


            #20
            При тези отговори , продължаваме . Огледай в двигателния отсек за предпазители ( не съм се занимавал с такова Punto ) , но съм се борил с доста коли ( и то най - различи ( благодарение на едно приятелче което е сменило около 40 коли - разбира се с проблеми и ако са в ел. частта съм се занимавал аз ) ) и ако има огледай изводите за корозия ( да не прекъсват в изводите ) . Ще разгледам и схемичките и се надявам да стигнем до решение .
            Lancia Lybra 2.4JTD 150k.c Intensa (2003 г.)

            Коментар


              #21
              Трябва да е проблема при бушоните под волана .При двигателя -чистачките е вече когато до ръчките стигне 12Вето схема търсиhttp://web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/schema7.gifтук по цветове и букси може да се ориентираш повече http://translate.google.bg/translate...Mk1%2Ffiat.htm
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #22
                да, но защо на тази схема нито един от куплонзите не отговаря визуално 1:1 на моите. Говоря за A, B, C, D
                Пунтак 1.1 с лека измама под капака

                Коментар


                  #23
                  кола

                  Искаш да кажеш че броя на изводите и цветовете са други ли ЕДВА ЛИ,,Та нали като сменяш лостовете е все едно от каква кола е 1.1. или 1.2
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #24
                    цветовете като ги разчитам уж ги има, но са на разхвърляни по всичките букси а не както на схемата.малко по късно ще направя снимки и ще кача иначе лостовете са еднакви. Днеска дойде един приятел от форума и гледах неговите кабели.. същите са. той е с 1.7ТД. Мерих неговите букси на кои кабели дава +. Интересното е че при мен всичко изглежда наред, т.е. както дава при него и при мен дава същото.Довечера мисля да му извадя неговите лостчета и пак да пробвам на моите.
                    Пунтак 1.1 с лека измама под капака

                    Коментар


                      #25
                      пфффф.. ОПРАВИХ ГИ ! Изнервих се и гледах схемата и реших да видя как седят нещата при 3те релета отзаде на бушонната кутия. Гледах схемата и един кабел "AG" идваше точно от едното реле обозначеное с някакъв ключ като за запалването. Обърнах кутията извадих релетата и гледам 2 от тях са еднакви само различни амперажи. Дефакто релето на реотание на задния прозорец и това въпросно реле, което не бях сигурен точно какво прави. Размених ги и чистачките тръгнаха, а реотаните отзаде спряха да работят. Извод: Чистачките ИМАТ реле !Благодаря на всички, които се опитаха да хелпнат.Дано на някой да му е от полза тази тема след време
                      Пунтак 1.1 с лека измама под капака

                      Коментар


                        #26
                        кола

                        Само че на доста хора няма да се навият да свалят бушоните като знам що жици има покрай тях.Иначе хубаво е да знаят и другите за релетата щото за степените има и при моторчетата и всеки мисли че само там може да има проблемХубаво е и да може като тебе да се справят със схемите -да се четат .
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар

                        Working...
                        X