Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

працака ми се ключа на чистачките

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    працака ми се ключа на чистачките

    прецака ми се ключа или поне така мисля. Както си работеха ги изключих. В следващия момент ги пуснха пак , но няма никой. Нито предните, нито задната, нито пуска вода.. нищо. Какъв може да е проблема, ключ, реле ? И как се маха ключа? Сваля ли се кормилото, че още нямах време да го разуча
    Пунтак 1.1 с лека измама под капака

    #2
    Провери ли бушоните да не са изгорели? Едва ли едно реле ще отговаря за всичко.
    Fiat Bravo 1.9 TD100

    Коментар


      #3
      съмнява ме да е от бушон, защото като стана пшроблема се досах много защотот навънка валеше и заблъсках ключа. Чистачките се вклюиха, но направиха само половин оборот и сряха. Вмомента ми седят вертикално
      Пунтак 1.1 с лека измама под капака

      Коментар


        #4
        Значи може би е ключа колега. При колата на баща ми не работеше задната чистачка и като отворихме ключа се бяха окислили пластините. След като ги изщкурихме чистачка си заработи и досега не е правила проблем. Но играчката със свалянето е много, пък и не знам как стоят нещата с ключовете при пунто.
        Fiat Bravo 1.9 TD100

        Коментар


          #5
          Успех, че днес е дъждовно
          Más vale tarde que nunca
          Peugeot 206 2.0 HDi ))

          Коментар


            #6
            кола

            Свали корите с шестограмите и виж първо буксите .Иначе ваденето на целия механизъм е мнооггго пипкава работа.
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              колеги оправих си проблема. Извадих кабелите и с една жичка закъсих черния с до него един от цветните и се чу от някъде едно "пук". зачудих се но врътнах ключа за заднат ачистачка и тя проработи. Върнах тази голямата букса със 6-пина и пробвах и предните и те проработиха. Предполагам, че проблема е бил в релето ( било е залепнало). като имам повече време ще видя и къде се намира релето и да разровя проблема, че да не ме хване някъде на път.
              Пунтак 1.1 с лека измама под капака

              Коментар


                #8
                и пак зациклиха..къде се намира релето на чистачките ?
                Пунтак 1.1 с лека измама под капака

                Коментар


                  #9
                  uBoy написа:
                  и пак зациклиха..къде се намира релето на чистачките ?
                  Във моторчетата има електронно управление за скоростите и импулсите, а в червячните механизми са пластините които фиксират изходна позиция, и захранват мотора до връщане на рамото в начално положение. Ако ти отказват едновременно и предните и задната чистачки, търси проблема в превключватела - лоста на кормилото или в захранването му. Според мен се губи тока някъде преди този лост, най-вероятно бушона не дава добър контакт в гнездото. Намери го и го провери.
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #10
                    като отворя пластмасата над аварийните има от ляво и от дясно 2 куплунга с по 6 кабела май. Тези които са отляво предполагам са за светлините защотот са над лоста за светлините а тези от дясно предполагам за чистачките и по точно за предните чистачки. Когато махнах тази букса с 6те кабела и след като бъзиках.. бутнах лостчето само за задната и тя проработи което означава, че захранването не е в тои куплунг който отварям а друг.. Идеи кой е той ?Слизам да видя какво ще измисля и какво ще измеря.
                    Пунтак 1.1 с лека измама под капака

                    Коментар


                      #11
                      Не знам точно как е изпълнението на превклюватела на Пунто, но на моя (на Мареа) има два куплунга. Единият е с 8 кабела за предните, другия с 4 за задната. Ако това ти помага по някакъв начин ... Ако само предните ти спират, или запецват преди да са се прибрали долу, а в това време задната си работи, трябва да отвориш редуктора на моторчето на прдните чистаки и да провериш състоянието на пластините под червячната зъбчатка. Но пак казвам - не е изключено проблема да е в лоста на волана.
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #12
                        жалко че не можах да снимам защото ми падна батерията на телефона. Като го заредя ще снимам. Проблема си остана на лице. Нито отпред нито отзад ми работят чистачките както моторчето за пръскане с течност за прозорците не отцепва - демек проблем с лоста или нещо около него Та какво установих.- букса 1 - командва светлините - букса 2 - командва мигачи - букса 3 - установих че вкарва + за копчето за аварийни и релето, предполагам вкарва и + на лоста на мигачите ( ще обясня по надолу защо така смятам)- букса 4 - управлява чистачките на предния прозорец- Букса 5 ( само от 2 кабела) - нямам си и на идея какво управлява Така .. извадих букса 4 и почнах да меря по нея. През това време бях оствил лостчето завъртяно така че да ми е включена задната чистачка. Докато ръчках изведнъж задната чистачка започна да рабти. . изключих лоста и тя спря, пак я включих и тя тръгна а в същотот време дъжа "букса 4" извадена. Мръднах лостчето така че да включи предните чистачки , но те не помръднаха, нито моторчето за пръскане на течност на прозореца проработи. Извадих "букса 5" , като си мслех че там е вързана задната чистачка но нищо. Задната чистачка не се повлия от "букса5". Вкарах "букса 4" обратно и всичко започна да работи както трябва, но така и не видях къде са кабелите за задната чистачка. Докато всичко работеше реших да видя от къде се храни ключа. Извадих "букса 3" и всикчо спря. Пробвах аварийните, но и те не прработиха от където и си изваих извода какво прави тази букса.Вкарах буксата обратно и се върнах на първоначално положение - йок чистачки. Извадих "букса 4" и натиснах аварийните и - не работят. Релето издава един стържещ звък за около секунда и почва идикацията на кормилото за пуснати аварийни да свети постоянно. Вкарвам "букса 4" и аварийните тръгват.WTF ?!?!?
                        Пунтак 1.1 с лека измама под капака

                        Коментар


                          #13
                          Най-добре отиди в някой сервиз да видят какъв е точно проблема, за да не стане някой гаф с колата. Ще струва пари ама ще е по-евтино от колкото смяна на инсталация или нещо подобно.
                          Fiat Bravo 1.9 TD100

                          Коментар


                            #14
                            на този етап не мисля да ходя на сервиз.. единственото което ми пречи да се заровя в проблема е времето.
                            Пунтак 1.1 с лека измама под капака

                            Коментар


                              #15
                              кола

                              Целия превключващ механизъм е 20лв с лостовететук има схема кое къде е http://web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/schema7.gifи Легенда за всички диаграмиhttp://translate.google.com/translat...Mk1%2Ffiat.htm
                              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                              Коментар

                              Working...
                              X