прецака ми се ключа или поне така мисля. Както си работеха ги изключих. В следващия момент ги пуснха пак , но няма никой. Нито предните, нито задната, нито пуска вода.. нищо. Какъв може да е проблема, ключ, реле ? И как се маха ключа? Сваля ли се кормилото, че още нямах време да го разуча
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
працака ми се ключа на чистачките
Collapse
X
-
Значи може би е ключа колега. При колата на баща ми не работеше задната чистачка и като отворихме ключа се бяха окислили пластините. След като ги изщкурихме чистачка си заработи и досега не е правила проблем. Но играчката със свалянето е много, пък и не знам как стоят нещата с ключовете при пунто.Fiat Bravo 1.9 TD100
Коментар
-
колеги оправих си проблема. Извадих кабелите и с една жичка закъсих черния с до него един от цветните и се чу от някъде едно "пук". зачудих се но врътнах ключа за заднат ачистачка и тя проработи. Върнах тази голямата букса със 6-пина и пробвах и предните и те проработиха. Предполагам, че проблема е бил в релето ( било е залепнало). като имам повече време ще видя и къде се намира релето и да разровя проблема, че да не ме хване някъде на път.Пунтак 1.1 с лека измама под капака
Коментар
-
uBoy написа:и пак зациклиха..къде се намира релето на чистачките ?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
като отворя пластмасата над аварийните има от ляво и от дясно 2 куплунга с по 6 кабела май. Тези които са отляво предполагам са за светлините защотот са над лоста за светлините а тези от дясно предполагам за чистачките и по точно за предните чистачки. Когато махнах тази букса с 6те кабела и след като бъзиках.. бутнах лостчето само за задната и тя проработи което означава, че захранването не е в тои куплунг който отварям а друг.. Идеи кой е той ?Слизам да видя какво ще измисля и какво ще измеря.Пунтак 1.1 с лека измама под капака
Коментар
-
Не знам точно как е изпълнението на превклюватела на Пунто, но на моя (на Мареа) има два куплунга. Единият е с 8 кабела за предните, другия с 4 за задната. Ако това ти помага по някакъв начин ... Ако само предните ти спират, или запецват преди да са се прибрали долу, а в това време задната си работи, трябва да отвориш редуктора на моторчето на прдните чистаки и да провериш състоянието на пластините под червячната зъбчатка. Но пак казвам - не е изключено проблема да е в лоста на волана.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
жалко че не можах да снимам защото ми падна батерията на телефона. Като го заредя ще снимам. Проблема си остана на лице. Нито отпред нито отзад ми работят чистачките както моторчето за пръскане с течност за прозорците не отцепва - демек проблем с лоста или нещо около него Та какво установих.- букса 1 - командва светлините - букса 2 - командва мигачи - букса 3 - установих че вкарва + за копчето за аварийни и релето, предполагам вкарва и + на лоста на мигачите ( ще обясня по надолу защо така смятам)- букса 4 - управлява чистачките на предния прозорец- Букса 5 ( само от 2 кабела) - нямам си и на идея какво управлява Така .. извадих букса 4 и почнах да меря по нея. През това време бях оствил лостчето завъртяно така че да ми е включена задната чистачка. Докато ръчках изведнъж задната чистачка започна да рабти. . изключих лоста и тя спря, пак я включих и тя тръгна а в същотот време дъжа "букса 4" извадена. Мръднах лостчето така че да включи предните чистачки , но те не помръднаха, нито моторчето за пръскане на течност на прозореца проработи. Извадих "букса 5" , като си мслех че там е вързана задната чистачка но нищо. Задната чистачка не се повлия от "букса5". Вкарах "букса 4" обратно и всичко започна да работи както трябва, но така и не видях къде са кабелите за задната чистачка. Докато всичко работеше реших да видя от къде се храни ключа. Извадих "букса 3" и всикчо спря. Пробвах аварийните, но и те не прработиха от където и си изваих извода какво прави тази букса.Вкарах буксата обратно и се върнах на първоначално положение - йок чистачки. Извадих "букса 4" и натиснах аварийните и - не работят. Релето издава един стържещ звък за около секунда и почва идикацията на кормилото за пуснати аварийни да свети постоянно. Вкарвам "букса 4" и аварийните тръгват.WTF ?!?!?Пунтак 1.1 с лека измама под капака
Коментар
-
кола
Целия превключващ механизъм е 20лв с лостовететук има схема кое къде е http://web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/schema7.gifи Легенда за всички диаграмиhttp://translate.google.com/translat...Mk1%2Ffiat.htm
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар