Един колега с Ауди ми показа тазаи тема http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=106875, я по-учените тук да коментират как да се направи това и за Фиат, т.е. зорът е от къде да се вземе сигнал за тази схема?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Разходомер на гориво
Collapse
X
-
Доколкото разбирам на Ауди има изведен специален сигнал който е цифров със Широчинно Импулсна Модулация. Те просто вземат тоя сигнал, изглаждат го и го усилват. Подават го на някакъв волтметър и показанията му са пропорционални на моментния разход. Не съм попадал на информация на Фиат да има изведен такъв сигнал.Обаче нищо не пречи да се вземе сигнал от управлението на инжекторите. Колкото повече време е отворен инжекторът толкова повече гориво пропуска. Налягането на горивото се поддържа постоянно от горивната помпа и от регулатора на налягане на рейката с инжекторите. Ако един от трите елемента (горивна помпа, регулатор на налягането, горивна дюза) не е изправен показанията няма да са верни.Предполагам че времената на инжекторите са еднакви и може да се вземе сигнал само от един инжектор. Може и от 4-те инжектора по схема ИЛИ. Ще се получи ШИМ сигнал и коефициентът му на запълване ще е пропорционален на времето за което е отворен инжекторът. Предполагам че този сигнал на Ауди се получава по същия начин обаче е вграден в ЕКУ-то и калибриран. От там - по същата схема или някаква подобна показанията се извеждат на цифров или линеен дисплей. По желание.При още повече желание това може да се превключва да тества сигнала на ламбда - сондата. Даже и клапана за бензиновите пари - под десния калник.Bravo 1.6 / 16
-
По принцип може, но това ще ти показва само моментния разход и то приблизително. С две думи няма да е 5/100 ако ти показва 5 и 15/100 ако ти показва 15. Просто ще те ориентира в някаква степен. Реално няма да ти върши никаква работа.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар