Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Свъзване на запалка да работи без контакт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Свъзване на запалка да работи без контакт

    Исках да направя запалката да такова, без да е такована колата.Интересува ме обаче този бушон F44 само за запалката ли отговаря?като меря между него и + на запалката дава 55 ома, и май не отива директно в запалката.
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    55ohms е страшно много. Нещо бъркаш.Аз лично не знам на тази кола кой предпазител за какво е но...Най-добре си постави външен автомобилен предпазител за кабел и по възможност си пусни нови проводници или използвай вече съществуващото опроводяване. Запалката май никога не е самостоятелна.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #3
      Знам, на бравото бяха запалката и парното на 1 бушон.Значи мерих го така- на долния пин на бушона при даване на контакт идва 12 волта, следователно горния би трябвало да отива в + на запалката.И аз мерих веригата между жака на запалката и горния пин на ом метър. Знам че е много и затова ме съмнява.Тествах всичко и няма нещо които да работят сега без контакт, освен запалката. Като няма консуматор за запалката на мястото на кабелчето дето сложих няма никаква консумация.Знам че е по добре да пусна нови кабели, но за да стигна до запалката отзад трябва да разчекна таблото, а в сноповете при таблото немога да намеря кой е кабела и.А защо като махнах бушона който уж е за аварийките и ми се рестартира борд компа?
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #4
        Ако си сигурен че предпазителя е верния, и че правилно мериш то 50 ома от предпазителя до запалката е недопустимо. Има нещо нередно по пътя. Пробва ли уреда дето мериш като му закъсиш пипалата какво показва? Другото е мери съпротивлението когато няма напрежение.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #5
          Danchojn написа:
          Ако си сигурен че предпазителя е верния, и че правилно мериш то 50 ома от предпазителя до запалката е недопустимо. Има нещо нередно по пътя. Пробва ли уреда дето мериш като му закъсиш пипалата какво показва? Другото е мери съпротивлението когато няма напрежение.
          Да ест, че съм го мерил като не е на контакт, като ги закъся е наред - 0.8 ома.Или минава през някое реле след бушона или има като на vw някакви електроники по кабела с които отчита консумацията на ток.
          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
          FIAT БРАВО 1.2 16v
          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

          Коментар


            #6
            infineon написа:
            Да ест, че съм го мерил като не е на контакт, като ги закъся е наред - 0.8 ома.
            Е какво му е наред? Всичко, различно от 0.00 означава "Смени си уреда!"

            Коментар


              #7
              няма как да покаже 00 защото е китайски и е с малък клас на точност

              Коментар


                #8
                0.0 съм виждал само на мултицет Mastech който имаше тример за нулиране и струваше към 100 лв.Та по въпроса някой има ли схема да каже какво точно захранва този бушон
                http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                FIAT БРАВО 1.2 16v
                ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                Коментар


                  #9
                  ако е както на моето МК2 ама не феиса при мен захранва ако не се лъжа и ЦД ама може и да се лъжа
                  Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                  Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                  Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                  Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    Най лесно прекарай нова жица + 12 волта постоянен до запалката и готово .да не прецакаш бушоните или BSIДават че бушона е F44 http://www.fiatforum.com/attachment....6&d=1313847587
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар

                    Working...
                    X