Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Свъзване на запалка да работи без контакт
Collapse
X
-
Свъзване на запалка да работи без контакт
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
55ohms е страшно много. Нещо бъркаш.Аз лично не знам на тази кола кой предпазител за какво е но...Най-добре си постави външен автомобилен предпазител за кабел и по възможност си пусни нови проводници или използвай вече съществуващото опроводяване. Запалката май никога не е самостоятелна.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
-
Знам, на бравото бяха запалката и парното на 1 бушон.Значи мерих го така- на долния пин на бушона при даване на контакт идва 12 волта, следователно горния би трябвало да отива в + на запалката.И аз мерих веригата между жака на запалката и горния пин на ом метър. Знам че е много и затова ме съмнява.Тествах всичко и няма нещо които да работят сега без контакт, освен запалката. Като няма консуматор за запалката на мястото на кабелчето дето сложих няма никаква консумация.Знам че е по добре да пусна нови кабели, но за да стигна до запалката отзад трябва да разчекна таблото, а в сноповете при таблото немога да намеря кой е кабела и.А защо като махнах бушона който уж е за аварийките и ми се рестартира борд компа?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Danchojn написа:Ако си сигурен че предпазителя е верния, и че правилно мериш то 50 ома от предпазителя до запалката е недопустимо. Има нещо нередно по пътя. Пробва ли уреда дето мериш като му закъсиш пипалата какво показва? Другото е мери съпротивлението когато няма напрежение.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
0.0 съм виждал само на мултицет Mastech който имаше тример за нулиране и струваше към 100 лв.Та по въпроса някой има ли схема да каже какво точно захранва този бушонhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
ако е както на моето МК2 ама не феиса при мен захранва ако не се лъжа и ЦД ама може и да се лъжаШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
кола
Най лесно прекарай нова жица + 12 волта постоянен до запалката и готово .да не прецакаш бушоните или BSIДават че бушона е F44 http://www.fiatforum.com/attachment....6&d=1313847587
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар