Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с Фиат Брава 16 16v 17в измерени на акумулатора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с Фиат Брава 16 16v 17в измерени на акумулатора

    Здравеите колеги получи се следния проблем като покарам фиАта и загре и го загася при повторно запалване акумУлатора не завърта при замервана при работешт двигател ми показва 17в.

    #2
    Я го измери при опит да завърти стартера,на колко волта пада?
    Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
    ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

    Коментар


      #3
      Re: проблем с фият брава 16 16v 17в измерени на акумолатора

      i4kata написа:
      Здравеите колеги получи се следния проблем като покарам фията и загре и го загася при повторно запалване акумолатора не завърта при замервана при работешт двигател ми показва 17в.
      Смени си батерията на мултицета, и ще се оправи тока на колата :D Ако го измерваш с мултицет от 5 ~ 50 лв, първо му смени батерията, че като се поизтощи, може и 24В да ти покаже.
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #4
        Re: проблем с фият брава 16 16v 17в измерени на акумолатора

        Dido_Lyubenov написа:
        i4kata написа:
        Здравеите колеги получи се следния проблем като покарам фията и загре и го загася при повторно запалване акумолатора не завърта при замервана при работешт двигател ми показва 17в.
        Смени си батерията на мултицета, и ще се оправи тока на колата :D Ако го измерваш с мултицет от 5 ~ 50 лв, първо му смени батерията, че като се поизтощи, може и 24В да ти покаже.
        Потвърдено ... Мултицета е с изтощена батерия :Д и на мен е праил така :D
        >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

        Коментар


          #5
          Re: проблем с фият брава 16 16v 17в измерени на акумолатора

          i4kata написа:
          Здравеите колеги получи се следния проблем като покарам фията и загре и го загася при повторно запалване акумолатора не завърта при замервана при работешт двигател ми показва 17в.
          Мултисета ми е от Австрия а го мерих и с друг.

          Коментар


            #6
            Остава регулатора, който е на алтернатора. Той управлява тока на възбуждащата намотка. Ако е изгорял, или ще дава максимален ток/напрежение или изобщо няма да зарежда.
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #7
              Ухаа представям си как ти светят фаровете ако наистина дава 17 волта. Сигурно сменяш фарове през седмица.
              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
              FIAT БРАВО 1.2 16v
              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

              Коментар

              Working...
              X