Начи спря километража на мареата 2,4тд.Нито показва километрите с които карам нито на диспейчето се променят досегашните навартяни нито дневния ни6то.Днес по една време се опита да покаже няква скорост докато карах ама за секунди и пак заби на 0.Тук бях чел че проблема може да е в датчика,щом ни6то не работи.Датчика се намира на кутията от страна на купето с три кабелчета ако не се лъжа?поне така успях да видя като дигнах капака.Бях също чел 4е подлеви на ремонт?Някои да ме светне по конкретно
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с километража
Collapse
X
-
Вероятно проблема е в датчика или в самия му привод/червяк. Може датчика отвътре да е грапирал и да задържа, може да се пръсне с WD-40 или примерно бензин, нафта. Също така червяка може да е износен (пластмасов е) или горе където контактува с датчика да е сцепен и при въртене да върти празни обороти т.е. не подава информация към датчика. С две думи трябва да се свали самия датчик и да се види.п.с. вероятността привода да падне безвъзвратно в скоростната кутия е много голям така че много внимавай!Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
-
Re: .
didko69 написа:Пласмасовата част я въртя с ръка малко ,под обаче нея има място за ключ Който нз колко е 22 пробва?нестана пак и стана тъмно.Мястото е доста ограничено с какъв номер гаечен трябва да развивам?и Какъв е този привод ?под датчика ли е къде е?Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
.
ето на какво преличаhttp://www.snimka.bg/automobiles/dat...905012беше пълен до половината с вода.Кабела се беше скъсал от спойката.Квадратната ос която се вижда на последната снимка,би трябвало да се върти нали?Поправете ме ако греша!Защото при мен не иска.Доста ВД-40 изпръзках но не помрадва.И привода как излиза ако не е тайна,имам едно малко инбусче на кожуха на ск. кутия ,то ли се развива?Сваленето беше доста кофти,предвид малкото място.Наложи се гаечния ключ 22 , да бъде срязан, стана четири пръста дълъг,освен това го препилих на шлиргем за да стане по тесничак,за да може да го завра.Не съм свалял тампона,но без канал или подемник си е невъзможно сваленето.Предполагам че като е блокирала тази квадратна ос на датчика,горната част на провода ,в която влиза оста се е прецакала.Утре се надявам времето да е с мен и да успея да сваля и самия привод.Ще кача и негови снимки.Fiat Marea 2,4TD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар