Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странен проблем с бордови комп на Fiat Punto Mk2 2001.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странен проблем с бордови комп на Fiat Punto Mk2 2001.

    Здравейте колеги, днес след смяната на ЕКУ заедно с бушонен блок и имобилайзер колата работи перфектно, пали и работи без грешка, но изникна един проблем. Бордовия комп,часовника и позицията на фаровете цялото нещо постоянно ми премигва и не спира. Как да го оправя това нещо? Автомобила е Fiat Punto mk2 2001 година 1.2 бензин 8 клапана. Цялото правоъгълниче премигва нон-стоп и дразни.

    #2
    Проксилизирай
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #3
      Нищо не ми говори това, което написа. Може ли малко обяснения?

      Коментар


        #4
        ти защо си сменял Комп
        Шофирай разумно, на пътя не си сам.
        Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
        Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
        Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

        Коментар


          #5
          Щото духна стария.Стана ми ясно какъв е проблема, но след всичките интервенции днес съм бая назад с парите а и не ми се дават 30 лева за една процедурка траеща 2-3 минути. Нека мига докато изникне някои лев, че ми писна от тая гробница. Благодаря на колегата "BO".

          Коментар


            #6
            кола

            Е що се сменя та Пунто 1.2 ECU щото губи цилиндри и някой майстор му е казал НОВТрябва да се запознаят ECU с бордовия комтрябва да се дават пари ням аначин.
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Re: кола

              kluchar написа:
              Е що се сменя та Пунто 1.2 ECU щото губи цилиндри и някой майстор му е казал НОВТрябва да се запознаят ECU с бордовия комтрябва да се дават пари ням аначин.
              то ясно че губи цилиндри (патих вече )мислех че е нещо друго
              Шофирай разумно, на пътя не си сам.
              Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
              Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
              Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

              Коментар


                #8
                Никакви цилиндри не съм губил, просто се сдуха компа и до тук. А най-интересното е, че това тъпо ЕКУ ми беше прецакало и степ моторчето и сега след смяната му моторчето си работи чудесно без никакви проблеми. Ще го прежала премигването когато изникнат пари ще го оправя и това. Само ме притеснява да не се скапе нещо по този начин като мига.

                Коментар


                  #9
                  кола

                  Е какво му се беше прецакало . Може да е изгубило маса или да ти е паднал акумулаторадругото е бубините да са с нарушена изолация и се губят цилиндри Там е работата че много не може да се отремонтирата и после трябва да се спрегне към колата BSI и чипа .
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    alexk написа:
                    Никакви цилиндри не съм губил, просто се сдуха компа и до тук. А най-интересното е, че това тъпо ЕКУ ми беше прецакало и степ моторчето и сега след смяната му моторчето си работи чудесно без никакви проблеми. Ще го прежала премигването когато изникнат пари ще го оправя и това. Само ме притеснява да не се скапе нещо по този начин като мига.
                    Нищо няма да се скапе споко,просто трябва да се припознаят таблото и новия боди комп
                    Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                    Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                    Ventura garage

                    Коментар


                      #11
                      Ами какво му се е скапало, носих го в Мирва 2 ЕООД и майсторите там ми казаха, че компа е заминал и цялата информация била изтрита в него.

                      Коментар


                        #12
                        alexk написа:
                        Ами какво му се е скапало, носих го в Мирва 2 ЕООД и майсторите там ми казаха, че компа е заминал и цялата информация била изтрита в него.
                        Защо , не ми пратиш или продадеш, стария комп, и ако имаш минаване през Стара Загора, ще ти оправя мигането.
                        0884980422

                        Коментар


                          #13
                          това сам не може ли да си го направи колегата, ако има съответния кабел? аз мога да дам обдII кабел, стига да върши работа. за "proxy aligment" става въпрос, нали?
                          браво 1,6/90 - 09 г.

                          Коментар


                            #14
                            Re: кола

                            kluchar написа:
                            Е що се сменя та Пунто 1.2 ECU щото губи цилиндри и някой майстор му е казал НОВТрябва да се запознаят ECU с бордовия комтрябва да се дават пари ням аначин.
                            Защо да трябва да се дават пари? Колегата ако е от София ще му го направя безплатно, не е толкова сложно. Не като някой колеги дето за всичко искат пари.
                            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                            FIAT БРАВО 1.2 16v
                            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                            Коментар


                              #15
                              Здрастий! След дълго разглеждане на форума мисля че тук е мястото за споделяне на моята болка а ако не е моя да ме извините предваритено И така.Преди месец и може и повече "семейният авромобил" Фиат пунто 1.2 бензин (50 000км. 2000г) започна от време на време да поработва на два цилиндьра....ЕЕЕ знаете Сервиз"Майстор".. който се закле че е от бобинте 2х75=150лв. но в подследствие се оказа че не са те а е централа на инжекциона Magneti Marelli IAW 59f.M2. Проблемната част беше свалена от автомобила и тръгна да обикаля из София и страната с надеждата да бъде поправена от различни Гурута на автоелекторниката но в карайна сметака диагнозата бе ПОДМЯАНА... ТА ако някой е вършил такава маниполация или е запознат МОЛЯ да отговори на следните въпроси тъй като информацията която получавам от различни места е противоречива.1. Ако се закупи нова (под нова разбирам нулирана) централа на инжекциона трябва ли към нея да бъде закупено и допалнително обурудване като бушонен блок и имобилайзер2. Инсатлиране на детайла в сервиз или направи си сам3. Цени ( в еBAY £165.00, тук 600лв., от Италия 328 EUR.??)

                              Коментар

                              Working...
                              X