Здравейте колеги, днес след смяната на ЕКУ заедно с бушонен блок и имобилайзер колата работи перфектно, пали и работи без грешка, но изникна един проблем. Бордовия комп,часовника и позицията на фаровете цялото нещо постоянно ми премигва и не спира. Как да го оправя това нещо? Автомобила е Fiat Punto mk2 2001 година 1.2 бензин 8 клапана. Цялото правоъгълниче премигва нон-стоп и дразни.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странен проблем с бордови комп на Fiat Punto Mk2 2001.
Collapse
X
-
ти защо си сменял КомпШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:Е що се сменя та Пунто 1.2 ECU щото губи цилиндри и някой майстор му е казал НОВТрябва да се запознаят ECU с бордовия комтрябва да се дават пари ням аначин.Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Никакви цилиндри не съм губил, просто се сдуха компа и до тук. А най-интересното е, че това тъпо ЕКУ ми беше прецакало и степ моторчето и сега след смяната му моторчето си работи чудесно без никакви проблеми. Ще го прежала премигването когато изникнат пари ще го оправя и това. Само ме притеснява да не се скапе нещо по този начин като мига.
Коментар
-
alexk написа:Никакви цилиндри не съм губил, просто се сдуха компа и до тук. А най-интересното е, че това тъпо ЕКУ ми беше прецакало и степ моторчето и сега след смяната му моторчето си работи чудесно без никакви проблеми. Ще го прежала премигването когато изникнат пари ще го оправя и това. Само ме притеснява да не се скапе нещо по този начин като мига.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:Е що се сменя та Пунто 1.2 ECU щото губи цилиндри и някой майстор му е казал НОВТрябва да се запознаят ECU с бордовия комтрябва да се дават пари ням аначин.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Здрастий! След дълго разглеждане на форума мисля че тук е мястото за споделяне на моята болка а ако не е моя да ме извините предваритено И така.Преди месец и може и повече "семейният авромобил" Фиат пунто 1.2 бензин (50 000км. 2000г) започна от време на време да поработва на два цилиндьра....ЕЕЕ знаете Сервиз"Майстор".. който се закле че е от бобинте 2х75=150лв. но в подследствие се оказа че не са те а е централа на инжекциона Magneti Marelli IAW 59f.M2. Проблемната част беше свалена от автомобила и тръгна да обикаля из София и страната с надеждата да бъде поправена от различни Гурута на автоелекторниката но в карайна сметака диагнозата бе ПОДМЯАНА... ТА ако някой е вършил такава маниполация или е запознат МОЛЯ да отговори на следните въпроси тъй като информацията която получавам от различни места е противоречива.1. Ако се закупи нова (под нова разбирам нулирана) централа на инжекциона трябва ли към нея да бъде закупено и допалнително обурудване като бушонен блок и имобилайзер2. Инсатлиране на детайла в сервиз или направи си сам3. Цени ( в еBAY £165.00, тук 600лв., от Италия 328 EUR.??)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар