Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Перката на радиатора не включва ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    То включва първа степен но вмсто перката да върти по-бавно защото минава през реостата тя тръгва на максимални обороти.Но ако не са свързани както трябва като нищо ще пропуска първата. Тест - първата снимка от темата.Евентуално през зимата ще чакаш повече за парното и можеби ще е по-слабо ама тва само според мен може и да греша
    Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
    Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!

    Коментар


      #17
      При теста от първата снимка като колата е на контакт въртят и двете къси а като не е само едното. Всичко съм препипал и сменил и перката включва някъде малко преди 100 градуса и си върти, остава датчика на двигателя който не съм сменял само но пък термостата показва че е верен!

      Коментар


        #18
        Аз имам един въпрос. А именно този, малкият цилиндър под керамичното съпротивление какво е? Прилича също на съпротивление. При мен,точно то е фалирало и незнам как да го правя.Съвсем добронамерено го парчетосах,вътре имаше някъква навита като пружина нишка кантал може би или нещо друго,а корпусът е алуминиев.Това като инфо.Колегите дето са си ремонтирали тази група,да знаят нещо?А и ако го примостя какво ще стане?
        Bravo 1.6 16v 97г.
        Mercedes 307D-за работа Мноу верен

        Коментар


          #19
          CoolMan написа:
          Аз имам един въпрос. А именно този, малкият цилиндър под керамичното съпротивление какво е? Прилича също на съпротивление. При мен,точно то е фалирало и незнам как да го правя.Съвсем добронамерено го парчетосах,вътре имаше някъква навита като пружина нишка кантал може би или нещо друго,а корпусът е алуминиев.Това като инфо.Колегите дето са си ремонтирали тази група,да знаят нещо?А и ако го примостя какво ще стане?
          Това на снимката ако е твоят резистор,освен в малкото съпротивление имаш и други проблеми,за мен този резистор си е за смяна.................
          Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
          Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
          Ventura garage

          Коментар


            #20
            +1около 30 кинта е. Няма смисъл да се преработва за тия пари. Освен ако нямаш материали под ръка и да си много сигурен в уменията си с калкулатора. Трябва да ги докараш 30ома. Моя оригиналния мисля беше на 50, но не се четеше, а по ЕПЕР ми излезе 30 и след смяната като, че ли с една идея по-бързо върти перката на 1ва степен, но не ми е проблем.
            Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
            182A4.000 IAW49F
            LPG - Lovato EasyFast
            ----------------------------
            "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

            Коментар


              #21
              Ewing написа:
              +1около 30 кинта е. Няма смисъл да се преработва за тия пари. Освен ако нямаш материали под ръка и да си много сигурен в уменията си с калкулатора. Трябва да ги докараш 30ома. Моя оригиналния мисля беше на 50, но не се четеше, а по ЕПЕР ми излезе 30 и след смяната като, че ли с една идея по-бързо върти перката на 1ва степен, но не ми е проблем.
              Нормално е да върти по-бързо перката
              Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
              Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
              Ventura garage

              Коментар


                #22
                знам знам, просто казвам, че не е проблем а и да ходи колегата тиректно в магазина и да не се занимава с доработки. Подмяната става за норматив.
                Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                182A4.000 IAW49F
                LPG - Lovato EasyFast
                ----------------------------
                "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                Коментар


                  #23
                  Малкото цилиндърче е термопредпазител. Не си заслужава какъвто и да е ремонт, защото цената на ново е 18 лв. Колега от форума може да потвърди. Колкото до връзването директно на двата кабела към реостат, когато трябва да се пусне първа степен, тя се пуска, но перката върти като втора. След не много дълъг период от време, ще изгори(стопи,укъси идр.) релето за първа степен, което е в кутията пред акумулатора.
                  Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                  Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                  Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                  Коментар


                    #24
                    това малкото цилиндърче е термобушон. има го във всеки магазин за електроника, продава се на градуси и струва под левче. Навитата спираловидно пластина по керамичния цилиндър е прост кантал. има съпротивление на линеен метър. примерно 100ома на метър означава че на половин метър ще има 50ома съпротивление. който иска, може и сам да си го навие вместо да купува ново.

                    Коментар


                      #25
                      kolev написа:
                      това малкото цилиндърче е термобушон. има го във всеки магазин за електроника, продава се на градуси и струва под левче. Навитата спираловидно пластина по керамичния цилиндър е прост кантал. има съпротивление на линеен метър. примерно 100ома на метър означава че на половин метър ще има 50ома съпротивление. който иска, може и сам да си го навие вместо да купува ново.
                      И ще трябва да ходи някъде на точкова заварка да му го захване за металните пръстени, че с обикновения припой познай какво става като се нагрее или пък зимата като застудее Иначе има ентусиатсти които може да им е кеф сами да си го ремонтират де
                      Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                      182A4.000 IAW49F
                      LPG - Lovato EasyFast
                      ----------------------------
                      "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                      Коментар


                        #26
                        veselin10 написа:
                        Малкото цилиндърче е термопредпазител. Не си заслужава какъвто и да е ремонт, защото цената на ново е 18 лв. Колега от форума може да потвърди. Колкото до връзването директно на двата кабела към реостат, когато трябва да се пусне първа степен, тя се пуска, но перката върти като втора. След не много дълъг период от време, ще изгори(стопи,укъси идр.) релето за първа степен, което е в кутията пред акумулатора.
                        Аз съм тоя дето ще потвърждава Не си заслужва ремонта и подмяната с втора употреба, ново е 18 лв. както каза Веско. Сменихме го за 5 минути. само ти трябва къса и здрава отверка.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #27
                          Благодаря колеги!Мисля да го ремонтирам пък ако не стане ще сменям с ново.Не това от снимката не е моето желязо просто ползвах снимката на колегата.
                          Bravo 1.6 16v 97г.
                          Mercedes 307D-за работа Мноу верен

                          Коментар


                            #28
                            CoolMan написа:
                            Благодаря колеги!Мисля да го ремонтирам пък ако не стане ще сменям с ново.Не това от снимката не е моето желязо просто ползвах снимката на колегата.
                            Съветвам те да си купиш ново и после да си играеш с твоето. Моето се опитахме да го ремонтираме и не успяхме, беше ми изгоряло точно термосъпротивлението но там със запояване НЕ СТАВА, трябва си точкуване.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #29
                              Ех не може ли да се разпробият двата нита и да го захване с винтове. А 18 лв осемнайсе, ама за едно кирливо съпротивление трябва да си крайно луд да ги дадеш ! А що се отнася до кантала мисля че дори от тънка желязна ламарина може да се отреже, само ще трябва да е по тънка и по-дълга.
                              FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                              FIAT Punto sx 75 '94

                              Коментар


                                #30
                                slav4o_vt написа:
                                Ех не може ли да се разпробият двата нита и да го захване с винтове. А 18 лв осемнайсе, ама за едно кирливо съпротивление трябва да си крайно луд да ги дадеш ! А що се отнася до кантала мисля че дори от тънка желязна ламарина може да се отреже, само ще трябва да е по тънка и по-дълга.
                                Прледлагам ти да пробваш, като ти се наложи и ако след около 30 минути не си запалил към магазина за ново ще те призная
                                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                                Коментар

                                Working...
                                X