То включва първа степен но вмсто перката да върти по-бавно защото минава през реостата тя тръгва на максимални обороти.Но ако не са свързани както трябва като нищо ще пропуска първата. Тест - първата снимка от темата.Евентуално през зимата ще чакаш повече за парното и можеби ще е по-слабо ама тва само според мен може и да греша
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Перката на радиатора не включва ?
Collapse
X
-
Аз имам един въпрос. А именно този, малкият цилиндър под керамичното съпротивление какво е? Прилича също на съпротивление. При мен,точно то е фалирало и незнам как да го правя.Съвсем добронамерено го парчетосах,вътре имаше някъква навита като пружина нишка кантал може би или нещо друго,а корпусът е алуминиев.Това като инфо.Колегите дето са си ремонтирали тази група,да знаят нещо?А и ако го примостя какво ще стане?
Коментар
-
CoolMan написа:Аз имам един въпрос. А именно този, малкият цилиндър под керамичното съпротивление какво е? Прилича също на съпротивление. При мен,точно то е фалирало и незнам как да го правя.Съвсем добронамерено го парчетосах,вътре имаше някъква навита като пружина нишка кантал може би или нещо друго,а корпусът е алуминиев.Това като инфо.Колегите дето са си ремонтирали тази група,да знаят нещо?А и ако го примостя какво ще стане?Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
+1около 30 кинта е. Няма смисъл да се преработва за тия пари. Освен ако нямаш материали под ръка и да си много сигурен в уменията си с калкулатора. Трябва да ги докараш 30ома. Моя оригиналния мисля беше на 50, но не се четеше, а по ЕПЕР ми излезе 30 и след смяната като, че ли с една идея по-бързо върти перката на 1ва степен, но не ми е проблем.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Ewing написа:+1около 30 кинта е. Няма смисъл да се преработва за тия пари. Освен ако нямаш материали под ръка и да си много сигурен в уменията си с калкулатора. Трябва да ги докараш 30ома. Моя оригиналния мисля беше на 50, но не се четеше, а по ЕПЕР ми излезе 30 и след смяната като, че ли с една идея по-бързо върти перката на 1ва степен, но не ми е проблем.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
знам знам, просто казвам, че не е проблем а и да ходи колегата тиректно в магазина и да не се занимава с доработки. Подмяната става за норматив.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Малкото цилиндърче е термопредпазител. Не си заслужава какъвто и да е ремонт, защото цената на ново е 18 лв. Колега от форума може да потвърди. Колкото до връзването директно на двата кабела към реостат, когато трябва да се пусне първа степен, тя се пуска, но перката върти като втора. След не много дълъг период от време, ще изгори(стопи,укъси идр.) релето за първа степен, което е в кутията пред акумулатора.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
това малкото цилиндърче е термобушон. има го във всеки магазин за електроника, продава се на градуси и струва под левче. Навитата спираловидно пластина по керамичния цилиндър е прост кантал. има съпротивление на линеен метър. примерно 100ома на метър означава че на половин метър ще има 50ома съпротивление. който иска, може и сам да си го навие вместо да купува ново.
Коментар
-
kolev написа:това малкото цилиндърче е термобушон. има го във всеки магазин за електроника, продава се на градуси и струва под левче. Навитата спираловидно пластина по керамичния цилиндър е прост кантал. има съпротивление на линеен метър. примерно 100ома на метър означава че на половин метър ще има 50ома съпротивление. който иска, може и сам да си го навие вместо да купува ново.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
veselin10 написа:Малкото цилиндърче е термопредпазител. Не си заслужава какъвто и да е ремонт, защото цената на ново е 18 лв. Колега от форума може да потвърди. Колкото до връзването директно на двата кабела към реостат, когато трябва да се пусне първа степен, тя се пуска, но перката върти като втора. След не много дълъг период от време, ще изгори(стопи,укъси идр.) релето за първа степен, което е в кутията пред акумулатора.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
CoolMan написа:Благодаря колеги!Мисля да го ремонтирам пък ако не стане ще сменям с ново.Не това от снимката не е моето желязо просто ползвах снимката на колегата.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
slav4o_vt написа:Ех не може ли да се разпробият двата нита и да го захване с винтове. А 18 лв осемнайсе, ама за едно кирливо съпротивление трябва да си крайно луд да ги дадеш ! А що се отнася до кантала мисля че дори от тънка желязна ламарина може да се отреже, само ще трябва да е по тънка и по-дълга.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар