Днес перката на радиатора ми отказа. Колата е браво 1.6 16в 96г. Преди около 4 години се случи същото и се оказа температурния датчик на водата. Та в бързината да реша проблема по светло отидох и си купих един и тъкмо преди да започна смяната реших да прверя по начина със мостче между буксата за да видя дали перката върти и да съм сигурен че е датчика. Буксата е с 3 извода и при двата възмойни варианта перката не завъртя. Пробвах я като и подадох директно 12в и върти. Бушона също е здрав. Остава реостата но защо и при двата варианта с мост не върти. Та кажете си мнението и дайте някакви съвети защото изчетох целия форум и вече и аз незнам какви ги върша
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Перката на радиатора не включва ?
Collapse
X
-
кола
Пробери и буксите при съпротивлениетобушоните вътре и вън при двигателя релета виж тук http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=29024
-
Ето и резултата. Започнах с голямата букса отдясно на радиатора и там всичко беше ОК. След това беше релето при което се наложи лек ремонт на буксата защото беше много окислено и имаше счупени кабелни обувки, но работеше. И накрая виновника за повредата - Реостата...Та сега въпроса ми е какъв точно реостат ми трябва защото за моя модел излизат 2 варианта. Единия 0,30 ома а другия 0,50 . Колата е браво 1.6 16в 103к със климатик. Ако някой има представа кой е моя модел нека пишеOpel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!
Коментар
-
Е да те ще станат ама има разлика между двата. Със по-малкото съпротивление 0,30 ома ще върти по-бързо отколкото с 0,50 ома. Съответно това би трябвало да се отрази на охлаждането на радиатора. Аз повече клоня към 0,30 ома в предвид задръстванията в Софето :D . Четох из форумите и много хора задават същия въпрос 0,30 или 0,50 но конкретен отговор няма.Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!
Коментар
-
Такаа. Днес имах свободно време и се заех с работа по проблема. Повредения реостат го ремонтирах за да спестя някой лев с със измерено със уреда 0,30 ома парче кантал. И понеже навън днес времето беше доста неприятно реших да изтествам цялата инсталация в домашни условия Оказа се че както си мислех в началото и термошалтера е за смяна :DOpel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!
Коментар
-
biricata написа:Такаа. Днес имах свободно време и се заех с работа по проблема. Повредения реостат го ремонтирах за да спестя някой лев с със измерено със уреда 0,30 ома парче кантал. И понеже навън днес времето беше доста неприятно реших да изтествам цялата инсталация в домашни условия Оказа се че както си мислех в началото и термошалтера е за смяна :DFiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Re: кола
sok1 написа:kluchar написа:...иначе ново е 30-40 лвOpel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!
Коментар
-
Аз имам съмнения за охлаждането на този "нов" реостат. На оригиналния кабелът му е плосък и отдава повече топлина на керамичната подложка. а на този контактната повърхност е доста малка. но ако е се охлажда подобаващо мисля че няма да е проблем. Мен като ми изгоря нямах подходяш кабел и за това с купих нов реостат 30 Омов. до сега втора година никакъв проблем.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Да не пускам нова тема пунтото ми 95 год. късно включва перката като разгледах открих че кабелчетата за реостата са вързани на късо и през него нищо не минава и според деленията на температурата почва да върти направо втора степен.Какво подава датчика на радиатора и възможно ли е като няма реостат във веригата да не включва първа степен или на определената температура за първа степен перката трябва да си върти но по бързо?????Извинявам се на колегата че пиша в неговата тема но става дума точно за реостат!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар