Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Перката на радиатора не включва ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Перката на радиатора не включва ?

    Днес перката на радиатора ми отказа. Колата е браво 1.6 16в 96г. Преди около 4 години се случи същото и се оказа температурния датчик на водата. Та в бързината да реша проблема по светло отидох и си купих един и тъкмо преди да започна смяната реших да прверя по начина със мостче между буксата за да видя дали перката върти и да съм сигурен че е датчика. Буксата е с 3 извода и при двата възмойни варианта перката не завъртя. Пробвах я като и подадох директно 12в и върти. Бушона също е здрав. Остава реостата но защо и при двата варианта с мост не върти. Та кажете си мнението и дайте някакви съвети защото изчетох целия форум и вече и аз незнам какви ги върша
    Прикачени файлове
    Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
    Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!

    #2
    кола

    Пробери и буксите при съпротивлениетобушоните вътре и вън при двигателя релета виж тук http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=29024
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Като застанеш пред колата,горе вдясно до радиатора има една букса с дебели кабели 2 бр.,имал съм случаи с няколко Бравота тази букса да е постопена и да не тръгват и двете степени,провери я
      Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
      Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
      Ventura garage

      Коментар


        #4
        Смени и двете кабелни обувки на буксите на степените на перката и ще тръгне, ако една от двете е заминала нито една от двете няма да тръгне.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Ето и резултата. Започнах с голямата букса отдясно на радиатора и там всичко беше ОК. След това беше релето при което се наложи лек ремонт на буксата защото беше много окислено и имаше счупени кабелни обувки, но работеше. И накрая виновника за повредата - Реостата...Та сега въпроса ми е какъв точно реостат ми трябва защото за моя модел излизат 2 варианта. Единия 0,30 ома а другия 0,50 . Колата е браво 1.6 16в 103к със климатик. Ако някой има представа кой е моя модел нека пише
          Прикачени файлове
          Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
          Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!

          Коментар


            #6
            И двата стават.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              Е да те ще станат ама има разлика между двата. Със по-малкото съпротивление 0,30 ома ще върти по-бързо отколкото с 0,50 ома. Съответно това би трябвало да се отрази на охлаждането на радиатора. Аз повече клоня към 0,30 ома в предвид задръстванията в Софето :D . Четох из форумите и много хора задават същия въпрос 0,30 или 0,50 но конкретен отговор няма.
              Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
              Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!

              Коментар


                #8
                кола

                Отиваш при Италянеца взимаш и двата модела и пробваш слагаш само буксите иначе ново е 30-40 лв
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Такаа. Днес имах свободно време и се заех с работа по проблема. Повредения реостат го ремонтирах за да спестя някой лев с със измерено със уреда 0,30 ома парче кантал. И понеже навън днес времето беше доста неприятно реших да изтествам цялата инсталация в домашни условия Оказа се че както си мислех в началото и термошалтера е за смяна :D
                  Прикачени файлове
                  Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
                  Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!

                  Коментар


                    #10
                    biricata написа:
                    Такаа. Днес имах свободно време и се заех с работа по проблема. Повредения реостат го ремонтирах за да спестя някой лев с със измерено със уреда 0,30 ома парче кантал. И понеже навън днес времето беше доста неприятно реших да изтествам цялата инсталация в домашни условия Оказа се че както си мислех в началото и термошалтера е за смяна :D
                    Браво за ентусиазма,но това няма да издържи,най-много да се запалиш,вземи си един нов 0.30 и си свиркай................
                    Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                    Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                    Ventura garage

                    Коментар


                      #11
                      Не мисля че ще имам проблем с реостата защото стана доста здрав а и до сега тествах цялата система и работи отлично както на 1-ва така и на 2-ра само ми остава да сменя термошалтера и съм готов :D
                      Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
                      Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!

                      Коментар


                        #12
                        Re: кола

                        kluchar написа:
                        ...иначе ново е 30-40 лв
                        Около 20 лв е, не плаши човека.
                        Stop giving directions, just say "Follow me."
                        Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                        Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                        Коментар


                          #13
                          Re: кола

                          sok1 написа:
                          kluchar написа:
                          ...иначе ново е 30-40 лв
                          Около 20 лв е, не плаши човека.
                          Точно така...http://axm-auto.com/index2.php?brand...nkl=1&show=1А при Италианеца са по 10 лв каааато нови
                          Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
                          Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!

                          Коментар


                            #14
                            Аз имам съмнения за охлаждането на този "нов" реостат. На оригиналния кабелът му е плосък и отдава повече топлина на керамичната подложка. а на този контактната повърхност е доста малка. но ако е се охлажда подобаващо мисля че няма да е проблем. Мен като ми изгоря нямах подходяш кабел и за това с купих нов реостат 30 Омов. до сега втора година никакъв проблем.
                            Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                            182A4.000 IAW49F
                            LPG - Lovato EasyFast
                            ----------------------------
                            "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                            Коментар


                              #15
                              Да не пускам нова тема пунтото ми 95 год. късно включва перката като разгледах открих че кабелчетата за реостата са вързани на късо и през него нищо не минава и според деленията на температурата почва да върти направо втора степен.Какво подава датчика на радиатора и възможно ли е като няма реостат във веригата да не включва първа степен или на определената температура за първа степен перката трябва да си върти но по бързо?????Извинявам се на колегата че пиша в неговата тема но става дума точно за реостат!

                              Коментар

                              Working...
                              X